*********
Shidou'nun yaptığı hata ile artık ona katlanamıyordun. Kafeterya'ya gittiği gibi sana tanıdık gelen biri ile kavga etmeye başlamıştı.
Turuncu saçlı ve kalıplı bir vücuda sahip biri ile yanında da mor saçlı biri vardı.
Tanrım yoksa o ikisi.
"Reo, Kunigami?" Dedin onların duyacağı bir ses tonu ile. İkisi sana baktı ve artık tam emin oldun onların yanına gideceğin anda ise shidou arkadan Kunigami'ye tekme atmaya kalkıştı ama senin onun tekmesine karşılık tekmen ile bloke edildi.
"Hey, Eri bu Aptal oğlan senin takımında mı" diye sordu Kunigami
"Malesef evet bir türlü durmuyor. Ama Futbolda bir dahi olduğunu söyleyebilirim." Dedin onu överek.
Shidou yanına gelerek elini omzuna koydu."Bunlarla rakip olalım sonra aralarından birini alıp direk son aşamaya gidelim." Dedi Karasu.
Sen ona bakıp başını olumlu anlamda salladın. Reo ve Kunigami'ye baktın.
"Eee söyleyin bakalım, ne dersiniz var mısınız? Yok musunuz?"
Dedin boş gözlerin ile onlara bakarken.
"Elbette, sizi yenip seni kendi takımımıza alacağım Kraliçem." Dedi Reo. Ama o esnada da Shidou seni arkasına alıp sinirle karışık gülmeye başladı.
"Orda dur bakalım çirkin Zübbe, Kendisi benim Kraliçem olur o yüzden geri bas."
Sen elini başına koyup iç çektin ve kendine en sevdiğin tatlını aldın. Karasu ve Yuzu da senin peşinden geldi.
"Biftek yemek yerine tatlı yemek "
Dedi Karasu sana Bakarak. Sende ona baktın ve tatlı yiyeceğin için kızarmış yanaklarını görünce gülmemek için kendini zor tuttu.
"Gülünecek bir şey yok beyinsiz karga, sadece Tatlıları çok seviyorum."
Dediğinde diğerleride yani Shidou, Reo ve Kunigami'de sana baktı.
Ardından gülümsediler.Sen tatlını afiyet ile yediğinde shidou'nun yanına gelmesi ile tatlını sakladın.
"Buna bir daha izin vermem, Shi." Dedin Shidou ise kahkahayı patlatması ile irkildin.
_______
Şimdilik yapmanız gereken Kırmızı takım ile maçınızı oynayıp Dünyanın en iyi beşli takımı ile oyununuzu oynamak olacaktı.
Hala zamanın varken banyoya gidip sıcak suyun içinde rahatlamak istiyordun.
Banyona gidip küvete girecektin bu yüzden sarılı olduğun havluyu üstünden çıkaracaktın ama kapının bir tekme ile açılması ile birlikte hemen küçük bedenini havluya sardın arkanı döndüğünde bunu yapacak tek kişinin o antenli pisliğin yaptığını biliyordun ki oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?