Evet baya uzun sürdüğünü biliyorum ama....
Öncelikle verdiğiniz oy için teşekkürler.
Bugünden sonra oy sınırını size verdiğim söz ile kapattım.
Ancak lütfen yine de oy vermeyi unutmayın...
Cidden hem çok zor hem de yorucu, bunu böyle okurken belki de boş bir söz gibi gelebilir ama öyle değil gerçekten...
Sizden sadece emeklerimin karşılığını almak istiyorum.
Zaten oylar tekrar az gelmeye başlarsa çok büyük bir ihtimalle oy sınırını tekrar açacağım.
Bunu hem siz değerli okuyucularıma hem de kendim için bir eziyet olarak görüyorum.
Sadece Yazdıklarımın ve yazacaklarımın karşılığını sizden bekliyorum.
Lütfen oy ve yorum yapmayı çok görmeyin bu benim için gerçekten çok önemli.
Şimdiden teşekkür ederim.
Hadi! öyleyse kitaba devam edelim.
▪︎¤¤¤¤¤¤¤¤▪︎
Sae elindeki kadeh ile koltukta otururken kapısı çaldı. Kapıyı açarken de karşısında onu gördü.
Eri'yi elinde bir çantayla Hiç birşey demeden içeri girdi.Sae kapıyı ardından kapatırken Eri'nin yanına gitti. "Bir şeyler içer mısın?"
Eri kafasını olumsuz anlamda sallarken konuşmaya başladı.
"Teşekkür ederim ama içmeyeceğim, aslında Burada olmamın sebebi başka."
Dedi ve sae merakla onu bekledi, dudaklarından çıkacak olan sözleri bekledi...._________ ___
(2 gün sonra)
Blue lock'da toplanma alanında herkes beklemedeydi. Bachira Yüzündeki sırıtış ile topu ayağında sektirerek mırıldanıyordu.
"Eri-Chan birazdan yanımızda olacak, yaşasın."
Diyerek sırıtıyordu. Bachira'ya tiksinti ile bakan Barou ona sesli bir şekilde "Çok pis kıl oluyorum sana" dedi ve tekrar önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?