**********
Sen ve Rin beraber odanıza gieye başladınız. Sen hala gülmemek için başını eğerek yürürken. Rin sana ters ters baktı.
"Bir daha gülecek olursan seni çok beter bir hale getiririm."
Dediğinde sahte korku ile ona baktın.
"Rin özür dilerim çok korktum" Dedin ve ellerini sertçe birbirine vurup güldün. Odanıza gidene kadar yüksek sesle binayı inlettin resmen.
"Bir daha demicem"
Sen hala gülerek başını olumlu anlamda salladın. Rin de senin kafanı tutup yatağa atıp senin üzerine çıktı.
"Rin-"
Sözün rin'in dudakları ile kesildi.
BRUHH
(Tabi ki şakaydı. )
Sözün Rin'in seni gıdıklaması ile kesildi. Sen onun altında kivranirken Rin seni daha da gıdıklamaya başladı ve o anda Rin'in de kahkahasını duydun.
Onu itip ayağı kalktın ve karnını tuttun artık gülmekten dolmuş gözlerin ile ona bakıyordun.
"Özür- Özür dile-"
Tekrar senin üzerine atlayarak seni gıdıklamaya başladı.
"Rin, Rin ölücem" Dedin ve ikinizde borbirinizi rahat bıraktınız.
"Seni bir daha asla uyarmayacağım. Anladın mı beni!" Dedi sana bakarken sen de kendini artık yere atıp konuştun.
"Bir an gülmekten ölücem sandım." Dedin ve yine gülmeye başladın. O da senin ile birlikte gülmeye başladı. Ki o anda hoparlörden bir ses geldi.
"Lütfen beşinci bina da toplanın."
Dediğinde ikimizde birbirinize baktınız.
"Üzerini değiştiricem ben sen önden git." Dedin Rin önden gitti sende hemen üniformanı giyip gittin.
Beşinci bina kapısı açıldığında herkes oradaydı.
"Selam millet"
Dedin, Rin'in yanına gittin. Shidou'nun da orada olması gerekiyordu.
"Rin Shi'yi gördün mü? Az önce ki olaydan sonra hiç göremedim." Shidou'nun adını duyduğu anda sana ifadesiz bir şekilde baktı.
"Ne bileyim ben?! Cehennemin dibine gitse merak etmem!" Dediğinde kıkırdadın. Konuşacağın sırada ise birinin kollarını arkadan seni sardığını hissettin. Arkanı döndüğünde Bachira'nın sana sarıldığını gördün.
"Bachira?"
Dedin sen ona bakmaya devam ederken iç çektin ve tekrar önüne döndün. Ama Rin ile Bachira'nın birbirlerine boş bakışlarını görmedin.
Sadece Rin değil aynı zamanda Karasu, Nagi ve Reo'da arasu'da Bachira'ya tip tip bakıyordu. Ekranın açılması ile gözlerin Ego'ya kaydı. Bachira hala Sana sıkıca sarılıp yüzünü boynuna gömüyordu.
"Merhaba işlenmemiş elmaslar, Sizi neden buraya çağırdığımı elbette merak etmişsinizdir. Japonya U20 ile olan maçımız iptal edilmiş ve Blue lock projesini kapatmak istiyorlar. Ebeveynleriniz bu projeye karşı çıktıkları için kapatılmasını söylediler. "
Herkes birbirine bakıp konuşmaya başladı.
"Bu yüzden U20 maçı erkene alınmıştır. Buaci eğer kaybedersek Blue lock kapatılacak. İşte sırf bu yüzden sizleri hazırlayacağım.
Beni iyi dinleyin, Bu maçı kaybedersek herşeyin bittiği anlamına gelir. "Ekran kapanınca şaşırdınız. Sonra kapı açıldığında Ego'nun kendisini gördük.
"Evet hepinize uygun bir rol vereceğim."
Dedi ve tabletteki oyun sahasını bize göstererek konuşmaya başladı.
"İlk olarak, 1. Numara, İtoshi Rin. Ortalama 2,5 golle yaptığın hızlı hücumlar ve kurduğun oyunlar ile seni seçtim."
Dedi o anda şaşırdın bişi oluyordu. Ama anlayamadın. İtoshi den daha öndeydin ve çok da iyi oynuyorsun ondan.
"Kalecimiz Gagamaru, sıradaki iki spoterimiz Eryu ve Nikko, sağ bek için Chigiri ve sol bek Bachira, Orta saha oyuncumuz Karasu tobito. Kanatlarınız Otoya ve Yukimiya, hücumda size yardımcı olacak dahi ise Nagi ve son olarak İtoshi Rin'in ideal ortağı olarak da son parça sensin "
Kendi ismini duyacağını sanmıştın ama
"İsagi Yoichi, hepsi bu kadardı."
Dediğinde ona öfke ile baktın aynı zamanda Rin de sana bakıyordu.
"Benim ile alay mı ediyorsun?"
"Hayır Eri, ben alay etmiyorum. Bu takımda oynamayacağın için senin adını söylemedim "
Bir anda her şey durdu sandın.
"Bu ne demek şimdi açık açık konuşsana."
"U20 maçında oynayıp kazanabilmemiz için bir anlaşma yapıldı. İtoshi Sae bizzat kendisi buraya gelip iki oyuncuyu seçti.
İlki Shidou Ryusei ve ikincisi ise Sensin Eri Amane "Zaman durdu gibi hissettin evet kazanmak istiyordun her maçta ama Blue Lock'da belki her şeyi öğrenebilirdin. Kendi eğitim alanını kendin kapatacaktın.
"Ve sende kabul ettin öyle mi?"
Cevap vermedi sinirden saçlarını sertçe karıştırıp ona baktın.
"Ya yenilirseniz. O zaman da aynı şey olacak öyle değil mi?"
Dedin o anda ise bütün gözler sana şaşkınca bakmaya başladı. Sinirden bağıracağın esnada Bachira elini omzuna koydu.
"Eri, Bizi hafife mı alıyorsun? "
"Öyle demek istemediğimi sizde biliyorsunuz,"
"Bizi düşünme bu maçı eğer kazanırsak artık seni yenebiliriz Buz kraliçesi. Beni iyi dinle o maçta tüm gücümle oyna istersen bin gol at, istersen daha fazlasını ama sizi yeneceğiz ve tekrardan beraber Blue Lock'a devam edeceğiz" dedi İsagi. Sen hala kızgındın ama onları üzmemek için başını salladın ve Ego'ya sert bir bakış atıp sert adımlar ile binadan çıktın.
Odana girdiğinde dolan gizlerini elin ile sildim kapı açılma sesini duyduğunda ise arkanı döndün ve Rin'i gördün.
"Boşuna kendini üzüyorsun, Kraliçem."
"Yenileceksiniz" Dedin ve arkanı donup bir kaç esyani alacağın sırada Rin kolunu tutup seni kendine çekip sıkıca sarıldı
"Tüm gücün ile oynayacaksın Eri, Seni de yenmek istiyorum ve-"
"Ve?"
"Yok bişi sadece kendin ol, ve tüm gücün ile savaş "
Devam edecek......
Oy verin 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?