*********
İçeri Reo girdiğinde, iç çektin ve yanına gittin.
"Takıma hoşgeldin Reo" Dedin Reo da senin elini sıktı ve bişi söylemedi.
"Şey son aşamaya geçtik ve korkmuyor musunuz?" Diye sordu Yuzu ona baktın ve kafanı olumlu anlamda salladın. "Kabul etmeseniz de korkuyorsunuz, bende korkuyorum, ama bu işi bitireceğiz millet ne olursa olsun."
Dedin Karasu Reo Yuzu ve Shidou sana şaşkınca baktılar.
"Pekala sayende bende korkuyorum" dedi Karasu.
"Ha? Neden ki?" Diye sordun masumca.
"Ciddi ve yenilmezsin senin korkuyor olman benim de içimde bir korku yaratıyor "
Dedi sen yanına gidip kolunu sıvazladın. "Ama kaybedemeyiz, öyle bir şansımız yok, hadi kaybettik Diyelim, bu oyuna bütün gücümüzle gidelim bu yüzden bize lazım olacaksın Reo."
Reo sana baktı ve yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.
"Eri, ben artık Nagi'nin peşinden koşmayı bıraktım. Senin yanında olacağım. Senin ile birlikte bu dünya kupasını alalım" dedi sen ona baktın ama gözlerinin içi bomboştu, nedense çok karanlık bir aura ile ona bakıyordum ve konuşmaya başladın.
"Reo, Nagi'nin peşinden koşma. Ama benim yenimda da olma, kimsenin yanında olma. Buna ihtiyacın yok çünkü. Senin ihtiyacın olan tek şey şu. Güven"
Dediğinde sana şaşkınca baktı.
"Reo, bak ben senin hayatına karışmam bu benim haddine değil, ama tek yapmanı istediğim şey şu, kendi içindeki gücünün farkına varman. İnanılmaz bir taklit yeteneğin var. Nagi'yi bile taklit edebilirsin belki de beni de... Demek istediğim şu kimsenin peşinden gitme kendin ol ve kendine güven Buradaki herkes her bir forvet tek başına savaşıyor. Ben, Shidou, Karasu, Yuzu, SEN hepimiz burada tek ve soğuk savaşçılarız. Kimseye güvenme Reo, 6 ay beraber futbol oynadığın arkadaşın ile bile." Dediğinde dudakları büzüldü. Yanına gittin ve Reo'ya sarıldın.
"Kendine güven, gücüne güven " Dedin ve yanından ayrılıp banyoya gittin. Ama arkadan Shidou Karasu ve Reo'nun sesini duyabildin.
"Ne kız ama!" Dedi kolunu reo'nun omzuna atarak.
"Takıma hoşgeldin Reo- san" dedi yuzu her zaman ki nazikliği ile.
"Eri gerçek bir forvet bana kalırsa onun yanında esamemiz bile okunmaz." Diye konuştu karasu kendini yatağa atarak.
"Babası Amane torushima da bir futbol dahisiydi, ama sakatlandığı için bıraktı. Kız annesine benziyor ama huyu tıpkı babası."
"Annesi nasılsa kızı da öyle, taş gibi" diye konuştu Shidou.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomansaEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?