0010

497 74 29
                                    

Açılan otomatik kapı ile birlikte hepiniz içeriye girdiniz.

"Oda biraz karanlık sanki" Dedin ardından kulağının dibinde birinin konuşması ile irkildin.

"Karanlıktan mı korkuyorsun?" Dedi bu sesi tanıdın yorgun, Nagi'nin sesiydi bu.

"Hayır korkmuyorum, sadece şimdiden karanlık olması şaşırttı beni." Dedin ardından ekran açıldı ve her yer aydınlandı.

Ego belirdi ve konuşmaya başladı.

"Selam Elitler," dedi hepiniz Ekrana odaklandınız, En iyi beşli ile oynarken çok yorulmuştun bu yüzden yere oturdun.

" Buraya kadar savaşarak hiç şüphesiz kendinizi kanıtladınız. Blue lock'un eliti olarak A, B ve C takımlarının her birini En teknik saldırı gücüne izin verecek çiftlerle ayarladım. Tek başınıza yapamayacağınız yeni hücumları gösterin. Diğerlerini, sizi dünyanın en iyi forveti olmaları için kullanın. Ve sakın ilk 6'da olmayanların sizin yerinizi almasına izin vermeyin. Unutmayın siz Blue Lock'un zirvelerisiniz. Yarattığınız futbol, japon futbolunu yok eden bir silah olacak. Hepinizin zorluğa yükseldiğini görmek istiyorum."

Bunlar sizi motive eden cümlelerdi. Ama senin bu boş motivasyona ihtiyacın yoktu.

"Ego, Bana kalırsa uzatmadan şunu söyleyebilirsin. Karşınıza çıkan bütün rakiplerinizi ezip geçin. Bunca zaman kendime hep bunu söyleyerek buralara geldim. Yani fazla başımı ağrıyorsun, anladın mı beni?"

Dedin O esnada bütün gözlerin üzerinde olduğunu biliyordun. Ego gözlüğünü düzeltti.

"Senin ile isim bitmedi. "

Ne demekti şimdi bu?

"Ne?"

Dedin yüzünü buruşturarak.

"En iyi beşli takım ile oynadığında neredeyse yere kapaklanmışsın, bunun nedeni ise kendine fazla yüklenip sınırını aşmandı."

"Doğru o maçta bizi bile hayrete çıkarmıştı." Dedi Karasu. "Peki bu kötü bişi mi" diye devam ettirdi.

"Şu anlık evet." Otomatik kapı açılır ve bir robot yanına gelir.

"Bu robotu takip et ve revire gir. Senin gibi bir Hazineyi asla boşa harcanmasına istemem." Dedi ve ekran kapandı.

"Kraliçem, senin ile beraber geleyim mi" dedi shidou sen ona baktın ve başını olumsuz anlamda salladın. Ayağı kalktın ve robotu takip ettin.

"Hala bu kızın bizden daha üstün olduğunu kabul edemiyorum."

Dedi yukimiya. Shidou yukimiya ya baktı. "Senin gibi bir çöpten kat ve kat daha iyi olduğunu bilmem yeter dört göz" dedi sırıtarak.

"Benden iyiyse senden de iyidir demek oluyor bu öyle değil mi shidou kun"

"Ben senin gibi bir ezik gibi kabullenmiyorum değil. İlk başta onun ile takım olmadan önce bende hemen kaybederiz sandım ama, işler öyle gitmedi. Sanki oynadığı oyun futbol değil. Önüne geçeni ezip geçiyor. Jullian Loki'nin hızına aramızdan bir tek o yetişti. "

Dedi shidou yüzünde hiçbir mimik yok iken

"Peki ya Adam Blake, roket gibi gelen topu sadece hafifçe ayağını degdirerek yönünü değiştirdi. İnsanın babası futbolcu olunca böyle oluyor sanırım."

Dedi sırıtarak Rin ise sadece iç çekiyordu. Ama o sırada sen bir revire geldin ve sadece robotlar vardı.

" şaka mı bu, tanrım bilim kurgu filmlerinde ki gibi."

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin