0007

432 64 15
                                    

Karasu'nun maçı kabul etmesi ile birlikte sen, shidou ve yuzu ile kendi odanıza gittiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karasu'nun maçı kabul etmesi ile birlikte sen, shidou ve yuzu ile kendi odanıza gittiniz. Shidou senin ile cehenneme kadar uğraşacağını
Anladığında iş işten çoktan geçmişti.

Ha bire birilerini dövmek istiyor. Kafeterya'ya indiğinizde önüne geçenlere sahte bahaneler ile vuruyor.

"Off!! Lanet olsun shidou. Şu lanet hareketlerinden vazgeç tamam mı?!"

Shidou sırıtarak sana doğru koştu.

Bu adam cidden sana vurmak için koşuyor.

Sandalyeden kalkıp sağa doğru çekildiğinde tekmesini atamadı.

"Dur artık, ve yemeğini ye. Bak maçımız var ve daha bir sürü olacak ama sen bunu takmıyorsun bile."

"Takmıyorum değil Eri-chan, o bana el hareketi çekti."

Sen kaşlarını çatıp shidou'nun yüzüne yaklaştın.

"Yine yalan söylüyorsun. Pislik."

Dedin onun omzundan tutup sandalyeye oturttun. Ardından kalkıp işaret parmağını ona uzattın.

"Beni bekle ve kimseye sataşma yemeğini getirdiğimde hepsini ye.
Sonra da üçümüz birlikte antrenman yapacağız."

Dedin ardından yuzu'ya baktın.

"Bir aptallık yaparsa beni çağır."

Dedi shidou sana şaşkın şaşkın bakarak donakalmıştı.

"Kıza bak,"

Dedi ve ardından senin tabağına baktı. Hepsi tatlıydı. Çatalı alıp senin tatlına batırdı. Ardından ağzına katacağı sırada yuzu onu durdurdu.

"Ama bu Eri-san'ın yemeği shidou kun."

"Öyleyse ne olmuş ki" dedi ve tatlıyı ağzına aldı. Sen gelmeden bütün tatlını yemişti. Ardından masaya geldikten sonra. Suyunu içip sana sırıtarak baktı.

"Yalnız tatlın çok güzeldi." Senin yüzünde artık sinirden damarların bile gözükmüştü.
Gözlerini kapatıp beşe kadar saydın.

"Afiyet olsun shidou, bende bunu yerim." Dedin bifteğe bakarak. Ama sen onu masaya koymadan shidou onu elinden aldı ve onu koruyormuşcasına kolları ile gizledi.

"Hey, bu benim tabağım."

"Sende benim tabağımı yedin ya shidou. Hani bende insanım ya, o yüzden yemek yemek zorundayım ya hani!" Dedin sinirle karışık gülerken.

"Canım çekti o kadar "

Eğer orada birşey daha söyleseydin muhtemelen kavga çıkacaktı. Bu yüzden sende Antreman sahasına gittin.

"Nereye gidiyorsunuz Eri-san, benim tabağımdan yiyebilirsiniz."

"Yok iştahım kaçtı yemeğinizi yediğinizde sizde Antreman yapmaya gelin." Dedin ve çıktın.

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin