0016

417 68 38
                                    

*********

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*********


Aradan bir gün geçmişti ve Blue lock Bütün oyunculara bir günlüğüne dışarı çıkma izni verdi. Sende çıkar çıkmaz ailenin evine gittin.

Haru, en yakın dostun okumak için Brezilya'ya gitti. Orada çocukluk hayali olan bir futbol antrenörü olmak için okuyacaktı.

Onun gitmiş olması seni o kadar çok üzmüştü ki. Ama ailen buradaydı. Bütün gün onların yanından ayrılmamıştın.

"Eee kızım, Şimdi ne yapacaksın bakalım bütün gün burada bizimle mı kalacaksın?"

"Aslında yok baba, Karasu adında bir arkadaşım var beni bir restorana çağırdı eski takım arkadaşlarım da oradalar. Birazdan yanlarına gideceğim de, sen benim burada kalmamı pek istemiyorsun sanki?" Dedin alay ile.

"Ne alakası var prensesim, olur mu öyle şey" dedi panik ile ardından annen mutfakta üç tabak browni kurabiye ve yanında kola ile yanınıza geldi.

"Canım, baban öyle demek istemedi bak panikledi şimdi." Dediğinde keyif ile güldün.

"Şaka yapıyorum Kraliçem" bir kurabiye yi ağzına alıp kola ile yudumladın. Ağzın dolu iken bir tanesini daha ağzına koydun.

"Anne çok güzel olmuş" demeye çalıştın fakat ağzın dolu olduğundan kelimeler zor anlaşılıyordu.

"Teşekkür ederim ama yavaş ye" dedi baban ile birlikte annen de gülmeye başladı.

---Time skip---

Siyah deri, kısa bir etek ile ona uygun siyah bir bluz üstüne de siyah bir ceket giymiştin. Gotik bir çorap ve siyah deri bir bot giyip evden çıkmıştın. Bir taksi çağırıp Karasu'ların olduğu mekana gittin.

Kısa yolculuktan sonra onları bahçe kenarında toplanmış bir şekilde gördün. Seni ilk gören Bachira oldu. Ve sana bakmaktan konuşmayı bırakıp olduğu yerde öylece kaldı. Onun bu halini gören Chigiri neye böyle odaklandığını görmek için sana baktı ve konuşmaya başladı.

"Aman tanrım! Eri, sen bir model misin? Harika görünüyorsun."

Onun bu sözlerine kıkırdayıp yanlarına geçtin ve hepsi sana baktı. Karasu, Reo, Yukimiya hepsi aynı anda kalkıp sandalyesini geri çektiler.

"Buraya gelebilirsin Eri." Dedi hepsi bir ağızdan. Üçü birbirlerine deli gibi bakıp ardından seni boş bir sandalye alıp masaya geçmen ile hepsi somurttu.

"Bende iyiyim çocuklar, siz nasılsınız?" Dedin hepsi kıkırdayıp konuşmaya başladı. Fakat Bachira ve Chigiri senin yanına kim oturacak diye birbirleri ile sataşıyorlar.

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin