0019

450 58 50
                                    

_________ __

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________ __

Kendi evine gidip annemlere mutlu haberi verdin. Hala aklın onlardaydı. "Ödlek olma Eri!" Dedin kendi kendine. Ardından bavuluna saç bakım kremi şampuanını ve vücut losyonlarını kattın. O sırada aklına Chigiri geldi.

____________
Flashbacks

"Hadi ama, Cidden mi! " Dedin dolabında ki yüz maskeni ararken ardından yanına Chigiri geldi.

" Bu maskelerden istiyorum Süslü!" Dedi "KAP'a çeneni Chigiri! Saç spreyi me kadar herşeyimi bitirmişsin."

"Bişi olmaz yenisini istersin" dediğinde elini beline koyup yüzüne eğildin. "Ve sende yine onu tekrar bitir." Dediğinde o da senin omzundan tutup dolap ile arasına aldı. "Çünkü onlar senin, ve ben senin olan her şeyi istiyorum seninle Birlikte" dedi sinsi bir sırıtma ile. Yüzümü eğdim cumku kızarmıştın fakat o bunu çoktan gördü.

"Kızarınca çok tatlı oluyorsun bu manzarayı benden saklama Eri!" Dedi yanağını öperek. Sende yanağını tutup ondan ayrılınca arkandan seslice güldü.

____

End

Yüzünde bir gülümseme oluştu fakat bunu atlatman gerekiyordu.
Bütün ihtiyaç duyduğun eşyaları valize tıkadın. Ardından valizini alıp aşağı indin.

Annen ve baban zaten sana bakıyordu "Ne oldu? Bana neden böyle bakıyorsunuz?" Dedin Anne ve baban sana gurur ile bakıyorlardı.

"Canım kızım, seninle gurur duyuyorum. Hayır gurur duyuyoruz."

Dediğinde güldün. "Sizi seviyorum, ama yine telefondan görüşeceğiz gibi duruyor." Dedin dudağını büzerek. Ardından annen yanına gelip senin yüzünü avuçladı.

"O dudağını büzme sulu göz, yoksa seni bizden alırlar." Dediğinde gulumsedin ağzını açıp birşeyler söyleyecek iken bir korna sesi duydun. Anlaşılan gelmişti. Sae...

"Gidiyorsun ha!?" Dedi baban yanına gelerek. "Öyle, baba annem ile kendine dikkat et!" Dedin baban alnını öperek sana sarıldı.

"Seni seviyoruz kızım."

"Bende sizi baba." Dedin ardından baban senden ayrılıp valizini alıp dışarı çıktınız üçünüz. Dışarı çıktığında Sae arabaya yaşanmıştı. Hemen yanınıza gelip valizini babanızın elinden aldı.

"Bay Torushima, bana verin lütfen." Dedi ve baban valizi Sae'ye verip onu izledi. "Bu geçen ki çocuğun abisi değil mi?" Dedi annen kulağına Fransızca dilinden fısıldayarak.

BLUE LOCK X F. READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin