**********
Telefonuna gelen mesaj ile artık Blue Lock'a geri dönüyordun. Ailen ile vedalaşıp Sadece şimdi ki hedefine ulaşmaya gidecektin. Fakat telefonuna gelen Bir mesaj ile düşüncelerinden ayrıldın. Baktığında Sae'den gelmişti bu mesaj.
"Eri, Benim ile XXX restoranına gelmeni istiyorum acil!"
Diye bir mesajdı. Gitmek istemedin fakat hala zamanın vardı. Olumlu bir mesaj atıp dediği restorana gittin.
Arabadan indiğinde daha içeri girmeden yanına bir kaç tane adam geldi. "Bayan Eri, öyle değil mi hanımefendi?" Dediğinde şaşırdın. "Evet. Siz kimsiniz?"
"Bay Sae sizi içeride bekliyordu size onun yanına götürene kadar eşlik edeceğiz." Dediğinde gülmemek için kendini zor tuttun bu gerçekten gülünçtü.
Kafanı olumlu anlamda sallayıp içeri girdin. Sae denize bakan bir masayı seçmişti ve cam duvardan dışarıyı izliyordu.
Yanına geldiğinde sana göz ucu ile baktı. Adamlardan biri senin için koltuğu geri çekti. Sen oturduğunda Sae onları yolladı.
"Benim ile ne konuşacaksan biraz acele et Sae, Blue lock'a geç kalacağım." Dedin uyarı niyetinde.
"Peki o halde direk konuya gireceğim. Muhtemelen bu teklifi sana haber veren kişi Ego Jinpachi olacaktı ama benden duy istedim. Şu anda futbol değerin blue lock'da oynayan aptallardan hemen hemen 5 katı değerinde. 390.000.000 Bizim takımımızda büyük bir rol oynayıp en iyi futbolculardan biri olabilirsin."
Bu sözleri söylediğinde yüzünde hiçbir şey yoktu. Ama içten içe bu seni heyecanlandırdı.
"Yani diyorsun ki benim takımıma gelebilmek için mükkemel bir fırsat "
"Öyle de denebilir."
"Bunu düşüneceğim Geç kalıyorum hoşçakal."
Dedin ve hızla yanından ayrıldın çünkü gerçekten de geç kalıyordun.
-----Time skip-----
Blue lock'daki yeni düzen seni gerçekten de şaşırtmıştı, hayır! Herkesi şaşırttmıştı. Büyük bir kapının açılması ile içeri en büyükler geldi.
Jullian Loki
Noel Noa
Chris Prince
March Snuffy
Lavinho
Ego size bu dünya starları ile size rehberlik etmeleri ile daha da gelişim göstereceğinizi açıkladı.
Ardından herkesin, hatta sizin bile asla aklınıza gelemeyecek bir kişi kapıdan içeri girdi.
Kunigami Rensuke
Hepiniz şaşkınlık içerisindeydiniz. Fakat onun hâli, hâl değildi. Bunu biliyordun. Sonuçta o düşmüş olandı.
İsagi büyük bir heyecan ile Kunigami'nin yanına gitti. Sende gitmek istiyordun fakat nedense cesaret edemedim ardindan omzunda bir el hissettin.
O kişiye baktığında ise Shidou'nun olduğunu gördün sende onun elini tuttun. Onunla bir şeyler konuşunca sizi karşı taraftan izleyen kişiler nedense bütün masumluklarını kaybetmişlerdi. Özellikle de Rin!
Ego herkese Futbol puanlarını gösterdi fakat sizinkinizi hala okumamıştı.
"Bu aşamanızda yapmanız gereken tek şey sadece puanlarınızı yükseltmek olacak. Odaklanmanız gereken tek şey sadece bu. " dedi Ego herkes onu pür dikkat dinlerken Reo ve İsagi konuştu. " Ego, Hala Eri 'nin puanını söylemedin." Dediğinde hemen cevapladı ve şu anda bütün gözler senin üzerindeydi.
"Elbette çünkü ona büyük bir fırsat vardı. "
Sen iç çektin ve yeni gelen yarışmacılar ve Starların gözü senin üzerindeydi bu seni biraz rahatsız etmişti.
"Şu anda Eri Amane'nin toplam değeri 390.000.000 Milyondur" bunu demesi ile herkesin gözü Şaşkınlık içinde sana döndü. "Ciddi misin? Böyle bir kızın benden daha iyi olduğunu mu sanıyorsun " dedi boynunda mavi gül dövmesi olan bir oğlan ona baktın ve onun duyabileceği bir tonda konuştun "Beyinsiz Aptal." Dediğinde sana döndü
"Ne dedin sen!"
"Cehennemin dibine git dedim. Şimdi duydun mu! Ego beni bu salaklar ile aynı takıma koymayacaksın değil mi?" Dedin Ekrana bakarak oğlan ise mor ve siyah küt saçlı bir oğlan tarafından tutulup geri çekildi.
"Hayır, bu takımları siz seçeceksiniz senin içinde Bastard munchen takımını biliyorsundur.
Gerçi açıklamama gerek kalmadı, Sae benden önce davrandı. Kararın nedir Eri! Burada kalıp kendini daha mı geliştireceksin. Yoksa Bastard munchen'e gidip orada mı gelişim göstereceksin."Dediğinde Herkes sana bakıyordu. "Of Eri, tekrardan seni-" Shidou nun sözünü Loki kesti.
"Seni gerçektende Bastard munchen'de görmek isterim Eri. Bunu kabul et ve beraber yükselelim." Dedi bunu söylemese de zaten gidecektin.
"U20 takımında Blue Lock'a yenilen biri bu, nasıl en iyi olacak ki" dedi Kaiser. Fakat sözü bu kez de Noa tarafından kesildi.
"Gerçekten yenildiniz mı yoksa Blue lock kapanmasın diye bilerek mi yenildin Eri "
Dedi, Sen iç çektin ve o esnada tekrar herkes sana baktı. "Eri Amane'nin hakından İtoshi Sae gelememişken sen onu durdurabileceğini sanıyor musun Kaiser" dedi Noa. Kaiser ise kıskançlıktan ve öfkeden tıslıyordu.
Sen ise yorumsuz kalmıştın. Fakat artık konuştun.
"Ego! Ben bu teklifi kabul ediyorum!"
---------------------------------------------------
Bölüm burada bitti.
Devam edecek......
Oy verin 🥺🥺🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?