**********
İlk yarı bitmişti, ve şimdi moladaydınız. Sen karşı takıma baktığında Chigiri'nin ayağında bir sorun var gibiydi. Hemen kalkıp o tarafa gidecektin fakat Sae'nin senin kolundan tutması ile durdun.
"Ne yapıyorsun?"
"Aynısını bende sana söyleyecektim."
Sen göz devrip kolunu çektin fakat o kımıldamadı bile.
"Sae, ileri gidiyorsun."
Dediğinde elini çekti sende ağrıyan kolunu ovaladın ve içinden küfürler saydırdın.
Tekrar baktığında Chigiri çıkıyordu. Bişi olmuştu ve ciddi anlamda huzursuz hissediyordun.
Koşarak isagi'nin yanına vardın.
"Hey, isagi sorun ne?"
Dediğinde isagi sana döndü ve yüzü düştü. Bu seni biraz üzmüştü.
" Bişi yok sayenizde kendisini fazla zorladı ve maçtan çıkmak zorunda kaldı."
"Sayenizde derken?" Dedin yüzünü ekşiterek. Fakat bunun arkasında kalbin çok kırıldı. Belki de bu yüzden seni durdurdu, Sae.
Molanız bitti ve şimdi yapman gereken şey bu üzüntünü öfkeye dönüştürmek fakat ondan önce yedek oyunculardan Reo geldi. Onu alt edebilirdin. Yapman gerek şey gol atmaya odaklanmak oldu.
-----Time skip-----
Son dakikalar. Şu anda her iki takım da berabereydiniz Son dakikalar, sae ve Rin âdeta bir birlerine ölümüne saldırıyorlardı. Son dakikalar ve sen Hızla koşarak top havaya yükselmeden topu çaldın.
Kaleye doğru sürmeye başladın, senin atacağın gol ile artık Blue lock diye bir proje kalmayacak. Herkesin hayalleri tamamen sönüp gidecek.
İsagi ve diğerlerinin sana umutsuz bakışlarını görebiliyordun. Ancak isagi toparlandı ve sana doğru koşmaya başladı.
"Buna izin veremem! Hayalinin sona ermesine asla izin veremem."
Dedi sesinde öfke ve umutsuzluk vardı. Senin yapabileceğin bir şey yok. Bu maçı kazanıp dünyanın en iyi forveti olma hayalime bir adım daha yaklaşabilirdin.
Peki ya onlar.
Sadece bir kaç adım daha sonra da herşey Sina erecek.
"İsagi! Kendi şansını yarat." Dedin ve topu havaya kasten firlattın. İsagi havaya sıçrayarak direkt şutunu çekti ve düdüğün çalması ile oyun bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?