Arda ona göre saçma olan dersine girmiş, Bertuğ'ya ettiği ısrarlarla Erenay'ı görmek için kampüsün içindeki işletme öğrencilerinin takıldığı kafeye doğru gidiyorlardı.
Arda'nın arkasında yürüyen Bertuğ, arkadaşı görmese de elindeki kalın kitabı ısırıp "Ya biz hukuk öğrencisiyiz, ne yapacağız siyasal bilgilerin öğrencileriyle?" diye sordu.
Arda'nın heyecandan dolayı attığı hızlı adımlar bir anda durdu ve arkasına döndü. "Bertuğ salak mısın? Erenay'ın yanına gidiyoruz işte!"
"Ben Ferdi'nin kaşına gözüne meraklı değilim!"
Arda karşısındaki çocuğun omzuna vurup çıkıştı "Ben meraklıyım Bertuğ!"
"Tamam, sen meraklısın. Peki, bunda benim çıkarım ne? Kenan abazasını da göreceğim mecburen. Çocuk sikecekmiş gibi bakıyor herkese! Çok korkutucu."
"Belki de hoşlanıyor çocuk senden?"
Bertuğ'nun yüzünde oluşan iğrenir ifadeye istemsiz dışı güldü Arda. Bertuğ ne ara Kenan ile tanışmış da böylesine nefret etmişti merak ediyordu açıkçası. Öğrenmeden de durmaya niyeti yoktu. Yavaşca Bertuğ'nun koluna girip nazik adımlarla arkadaşını da ilerletmeye başladı.
"Benim Bertuğ'um, yıldız çocuğum, bir tanem, zeki arkadaşım..."
Bertuğ egosu pohpohlandığı için "Evet, biraz daha öv beni." dedi hoşnut bir ses tonuyla.
"Nereden tanıyorsun ki sen bu Kenan'ı? Ben Erenay'ın yanında gördüğüm için biliyorum ama sen nereden tanıyorsun?"
Bertuğ, Arda'nın sırnaşmasının sebebinin Kenan olduğunu anlayınca hızla geri çekilip biraz itti.
"Sana ne Arda, tanıştım ve sevmiyorum işte." diyerek kestirip atmak istese de Arda sorularıyla izin vermedi.
"Nerede tanıştınız? Ve nasıl tanıştınız? Kim tanıştırdı? Ben tanıştırmadığıma göre.. Bertuğ sen bensiz kimlerle takılıyorsun!"
Bertuğ elindeki kitabı Arda'nın kafasına geçirmemek içini kendini tutmaya çalışıyordu.
"Of Arda! Şöyle oldu.."
"Nasıl oldu?" diye araya giren Arda'ya göz devirdi Bertuğ.
"Susarsan anlatacağım."
Dudaklarına hayali bir fermuar yapıp sessizce arkadaşını dinlemeye başladı Arda.
"Kenan, bizim Ece'nin eski erkek arkadaşıymış. Geçen sene çıkmışlar gibi bir şey olmuş ama Kenan ayrılmak istemiş. Şimdi de Ece ile nasıl barışacağının yollarını arıyor. Ece ve ben de yakınız ya, bu önce bizi sevgili sandığı için beni sıkıştırdı sonra sadece arkadaş olduğumuzu idrak edince sallamamaya başladı. Şu son hafta full bu salakla uğraştım."
Arda, Bertuğ'nun ona anlatmamasına bozulduğunu belli etmek için birkaç küfür savurdu.
"Bana niye anlatılmıyor bu?"
Bertuğ ağzına gelen onlarca cümle arasından en az kırıcı olanını seçip konuştu; "Son birkaç haftadır beni ciddiye aldığın mı var Arda? Beni dinlemiyorsun. Sana bir şey oldu, onu bile anlatmıyorsun bana."
Bertuğ'nun bir şey oldu dediği şey babasıyla geçen, hatırlamak bile istemediği konuşmaydı. Ondan beri kendini daha da içine kapatmış, sadece Erenay'ı kabul eder olmuştu.
"Haklısın, özür dilerim. Söz veriyorum telafi edeceğim. Ayrıca bir şey olmadı, merak etme. Sadece.. Yorgunum biraz."
Bertuğ sorun değil anlamında gülümsedi. Arda'nın mutlu olmasını istiyor ve bunun Erenay sayesinde olacağını biliyordu. "Ve yorgunluğuna sadece Ferdi mi iyi geliyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leaving tonight | arfer
Diversosi swear to god the voices wouldn't shut up, oh and i, i figured it all to be love but this isn't lovely