7

373 31 0
                                    

Anne: günaydın bebeğim.

Arya: günaydın anne.

Anne: her şey yolunda mı?

Arya: pek sayılmaz.

Anne: Aras nasıl?

Arya: hafıza kaybı yaşıyor ve doktorlar geçici olduğunu düşünüyor.

Anne: ah, bu çok üzücü.

Arya: hala nefes aldığı için minnet duyuyorum.

Anne: seni hatırlamadı mı?

Arya: bilmiyorum, belki de hatırlamak üzereydi ama ona izin vermedim.

Anne: Rana mı?

Arya: korkuyorum anne, onu kaybetmekten korkuyorum. birini kazandığımda diğerini kaybetmek istemiyorum. ikisinin de hayatımda olmasını istiyorum. onlara ihtiyacım var. Aras'ın sevgisine, Rana'nın dostluğuna ihtiyacım var.

Anne: her şey yoluna girecek bebeğim. yapman gereken tek şey doğru olanı seçmek ve yoluna devam etmek.

Huzurlu kollarının arasına girdiğimde başımı göğsüne yasladım. Kahvaltı hazırlamak için aşağı inmeden önce alnıma bir öpücük bıraktı. Titreyen telefonuma uzandığımda kolyenin hala boynumda olduğunu fark ettim. Gülümsedim. Kelebekler artık sadece aşkımızın simgesi değil hayatımın bir parçası haline gelmişti.

Bora: Aras seni görmek istiyor.

Mesajın yüzümde oluşturduğu şaşkınlığı gidermeye çalıştım.

ben: ona bir şey mi söyledin?

Bora: buna karışmamam gerektiğini gayet iyi anladım güzellik.

ben: o zaman neden beni görmek istiyor?

Bora: bilmiyorum, gelirsen öğrenebiliriz.

ben: yarım saat sonra oradayım.

Telaşla kahvaltı masasından kalktığımda annemi öperek odama çıktım. Üzerime bir şeyler giydikten sonra kapıya yöneldim.

Anne: iyi bir haber mi var?

Arya: beni görmek istiyormuş. bu sence iyi mi anne?

Anne: öyle olduğuna inanıyorum.

Ayakkabımı ayağıma geçirdikten sonra bakışlarımı yüzüne çevirdim.

Arya: son zamanlarda iyi olan her şey peşinden kötülüğü sürüklüyor ve bu sahip olduğum tüm umudumu kırmaya yetiyor.

Anne: sen güçlü bir kızsın Arya ve inan bana sahip olduğun o şey umuttan daha güzel.

Kocaman sarıldığında kokusunu içime çektim. Varlığına minnettar olmam gereken tek kişi Aras ve Rana değildi. Her şeyden önce benim bir meleğim vardı ve o her koşulda benimle olandı.

Arya: seni seviyorum anne.

Anne: ben de seni seviyorum bebeğim.

BİZİM İÇİN #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin