Mezuniyet.
Rengarenk elbiselerin içinde kıvrılan bedenler, yüksek ses müzik, sürekli artan çığlık sesleri ve keplerimizin gökyüzü ile buluşmasına kalan son beş saniyeyi sayan çılgın okul müdürümüz.
4
3
2
1
Zafer sizin çocuklar!Kepler gökyüzünü kapladığında ve işte artık mezun olmuştuk. Yanımda hayatımı hayatına karıştırdığım sevgilim, tek gerçeğim olan dostum ve hayatını adadığı mükemmel adam. Evet, Bora. Onu tavlamayı gerçekten iyi başarmıştı.
Bora: eğlenceye nerede devam ediyoruz?
Arya: size ufak bir sürprizim var. hadi, benimle gelin.
Aras: bir sürprizin olduğunu bilmiyordum.
Arya: öğrenmeye ne dersin?
Aras: bu kadar güzel bir kadına hayır diyemem.
Kolunu boynuma doladığında üzerindeki takım elbisenin yanında kesinlikle bembeyaz bir gelinlik düşlemiyordum. Ah, hayır. Tam olarak bunu yapıyordum. Bora'nın arabası ile sürprizin bulunduğu yerin önüne geldiğimizde çantamdaki göz bandını çıkardım.
Aras: onu takmamı istemeyeceksin değil mi?
Arya: böyle güzel bir kadına hayır mı diyeceksin?
Aras: pekala, sen kazandın.
Bandı gözüne taktığımda koluna girerek onu büyük ve oldukça gösterişli olan binanın yakınına çektim. Etrafımızı saran kalabalığı gördüğümde kalbimin yerinden çıkacağını hissettim. Bu kadar büyük bir şey olacağını tahmin ermemiştim. Onu tüm kalabalığın ortasına çektiğimde kolunu bıraktım ve yanına geçtim. Heyecandan ölmek üzereydim.
Aras: artık açabilir miyim?
Arya: evet, açabilirsin.
Bandı yavaşça aralayıp kaldırdığında karşımızda bulunan görkemli binadan neredeyse tüm binayı saran bir afiş yavaşça açılmaya başladı.
Aras: Arya, neler oluyor?
Arya: şşş.. sadece izle.
Afiş tamamen açıldığında gözlerim mutluluk gözyaşları ile doldu. Şaşkınlık içinde afişi izlerken etraftan alkış sesleri yükselmeye devam ediyordu. Görkemli bina artık daha da görkemli bir hal almıştı.
Aras: ama bu..
Arya: evet, bu bizim hikayemiz ve artık yasemin kokan, kelebek kanatlı, aşk dolu sayfalarda yaşayacak.
Kelebeğin Hikayesi
"Bir kelebeğe ömür olan kadının fedakarlık kokan satırları."
Arya&Aras Dinçer
Evet, yapmıştım. Hayatımızı değiştiren o mesajdan başlayarak her şeyi herkese anlatmıştım. Herkesin ilgisini çeken kapağı ise biraz tesadüf olmuştu. Aras birkaç gün önce bana bizi aynı karede çizdiği tabloyu gösterdiğinde onun kesinlikle kapak olması gerektiğini düşündüm. Evet, bunu ona haber vermeden yapmak zor oldu ama başardım. Hikayemiz artık sadece bizimle değildi. Buna herkes dahildi. Sadece raflardaki yerimizi almamış tüm aşk kokan kalplere ulaşmıştık. Günlerce sayısız mailler, bildirimler ve telefonlar almıştım. Tüm bunları Aras'ın herhangi bir kitapçının önünden geçmemesini, kültür dergilerinden uzak durmasını sağlayarak başarmıştım. Ve sonunda bugün ona bu hediyeyi vermiştim. Bugün vermek istemiştim çünkü bugün her şeyin başladığı o tarihteydik. O ilk mesajı aldığım unutulmaz tarih.
Arya: sana güvenmediğimi düşündüğünde kendimi nasıl ifade edeceğimi bilemedim. her şeyi düşündüm ama hiçbirinin kelimelerin gücü kadar kuvvetli olamayacağını anladım. sonra yazdım, sadece yazdım. seni düşündüm ve yazdım. hikayemizi herkes bilsin diye değil aşk olsun diye yazdım Aras, herkes bizim gibi aşık olsun istedim. herkes bizim gibi severse dünya güzel bir yer olur dedim. her yer biz kokarsa bu evren işte o zaman yaşanılır olur dedim. her satırı sen kokuyor, biz kokuyor ve inan bana Aras o kitap güven kokuyor. şimdi, sana güvendiğime inanıyor musun?
Aras: sen bu evrenin en güzel kadınısın Arya. o kadar güzelsin ki sana bakmaya doyamıyorum. sana her gün doyasıya bakmak istiyorum. sen kokan sabahlarıma uyanmak istiyorum. sadece sana güvenmek istiyorum.
Elini takım elbisesinim cebine sokup kırmızı ufak kutuyu çıkardığında önümde diz çöktü. Ciddi anlamda artık kalp atışlarımın tüm evren tarafından duyulduğuna emindim.
Aras: kırılmış kanatlarımı yeniden onardığın için, hayatıma bir ışık gibi doğduğun için, aşk kokan kalbinin her zerresini benimle paylaştığın için sana minnettarım kadınım. hayatımın geri kalanında, hayatımı sana ve çocuklarımıza adamama izin verir misin? benimle evlenir misin?
Çığlık ve alkış sesleri şiddetini arttırdığında gözlerim mutluluk gözyaşları ile doldu. Önümde diz çöken adam sıradan biri değildi. O her gün okul bahçesindeki köşe başında dikilen ulaşılmaz çocuğun ta kendisiydi. Ve o bank bu ulaşılmaz çocuğun kalbime dokunuşunu ilk hissettiğim yerdi. O artık ulaşılmaz değildi. O benim hayallerimdi. O her gece gözyaşım, her sabah mutluluğumdu. O benim imkansızımdı ama bana öğrettiği bir şey vardı. Aşkın olduğu yerde imkansız diye bir şey yoktu.
Arya: evet, evet, evet. milyonlarca kez evet.
Havai fişekler ve konfetiler etrafımızı sardığında kutudaki yüzüğü çıkarıp parmağıma taktı. Gülümseyerek yüzüğüme baktığımda belimi sararak beni kendine çekti. Bora ve Rana'nın mutluluk gözyaşları ile birbirlerine sarıldıklarını gördüğümde mutluluğum artık hiçbir kelimenin ifade edemeyeceği kadar yükseklerdeydi.
Aras: hayatımın en güzel hikayesinin en güzel başrolü olduğu için tüm hayatımı sana adayacağıma söz veriyorum. seni seviyorum.
Arya: seni çok seviyorum.
×
Selam!
Üzülerek söylüyorum ki bir sonraki bölüm final yapıyorum. Hikayenin özünü kaybetmemesi için bunun daha iyi olacağını düşünüyorum. Hepinize zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Hepsi sizin sayenizde ortaya çıktı. Umarım beklentilerinizi karşılayan bir final olur. Fikir ve görüşlerinizi bekliyorum. Hepinizi çok çok öpüyorum tatlış kelebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM İÇİN #2
Short StoryHayatının tek bir mesaj ile değişebileceğini hiç düşündün mü? İÇİN SERİSİ | 2