coolboy: kelebekler yaşamak için neye ihtiyaç duyar bilmiyorum ama benim yaşamak için sana ihtiyacım var.
Bedenim tamamen uyuştuğunda hissettiğim tek şey şaşkınlıktı. Gerçek ile hayali ayırt edebilecek kadar ayık olduğuma emindim. Emin olmak için tekrar tekrar okuduğum mesajin Aras'a ait olması şaşkınlığımın daha da artmasını sağladı. Mesajın ona ait olduğuna hala inanamıyordum. Kalbim heyecanla çarparken telefonum tekrar titredi.
coolboy: kelebeğin seni bekliyor sevgilim.
Sevgilim mi?
Bana sevgilim mi dedi?
Aras bana sevgilim mi dedi?!
Sevgililer aşkına Aras bana sevgilim dedi!
Gözyaşlarım akmaya devam ediyordu. Acıdan değil bu kez mutluluktan ağlıyordum. Çantamı parmaklarımın arasına aldım. Koşa koşa çıktığım merdivenleri geçtikten sonra hızla odanın kapısını araladım.
Aras: şu şapşal ifadeni görmek için seni ağlattığıma inanamıyorum.
Arya: Aras?
Bakışlarımı gözlerinden ayırmadan yavaş adımlarla yanına yaklaştım.
Aras: efendim sevgilim.
Arya: sen.. sen her şeyi hatırlıyor musun?
Aras: sadece seni hatırlamak isterdim ama evet her şeyi hatırlıyorum.
Arya: beni.. bizi.. her şeyi hatırlıyorsun yani öyle mi?
Aras: dudaklarının tadını bile hatırlıyorum.
Arya: ciddi misin?
Aras: dudakların konusunda mı? öpüşme gibi bir şansımız varsa tekrar düşünebilirim.
Arya: aptal.
Ayağa kalktığında aramızdaki mesafeyi kapatarak kendimi kollarının arasına bıraktım. Huzur bedemi sardığında özlediğim kokusunun burnuma dolmasına izin verdim. Yanaklarını defalarca öptüğümde kalbimin ritimleri evrendeki tüm sesleri bastırmak üzereydi. Bu hissi özlemiştim. Her şeyden önce onu özlemiştim. Ayaklarım yere basmak yerine çoktan bulutlara ulaşmış gibiydi. Mutluluğumu tarif edebileceğim kelimeler ise henüz keşfedilmemişti.
Omzuna gömdüğüm başımı ellerinin arasına aldığında gözlerinin içine baktım. Aşk dolu bakışları içime işlediğinde kalbim huzurla doldu. Kollarını belime doladığında öpmek için dudaklarıma uzandı. Kendimi geri çektiğimde aklıma gelen ilk soruyu sormak için dudaklarımı araladım.
Arya: yoksa sen en başından beri hatırlıyor muydun?
Aras: zihnimdeki anılar yerini tamamen terk etmemişti. hepsi ayrı ayrı köşelere dağılmıştı ve onları birleştirmekte zorlanıyordum.
Arya: birleştirmeni sağlayan şey neydi?
Duraksadığında bakışları kısa bir süre boynumda gezindi.
Aras: zihnimi meşgul eden kelebek hikayesinin bize ait olduğunu boynundaki kelebek kolyesini gördüğümde hatırladım.
Duymuştu. Zihni tamamen kapalı değildi ve ona yoğun bakımda anlattığım kelebek hikayesini duymuştu.
Aras: ve sonra tüm parçalar birer birer birleşti.
Arya: yani sen az önce beni kandırdın.
Aras: sana görmek istediğin şeyi gösterdim. istediğin bu değil miydi?
Arya: değil. istediğim şey bu değil. kesinlikle değil. ben seni istiyorum Aras, sadece seni istiyorum.
Aras: onu sevdiğimi duymak sana nasıl hissettirdi?
Arya: çok acıttı Aras. böyle kalbimi söküp atmak istedim ama yapamadım. içinde senin olduğunu düşündüğümde yapamadım.
Ellerimi avuçlarının arasına alıp sımsıkı sardı.
Aras: bu son sevgilim. sana söz veriyorum artık kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim.
Kollarını etrafıma doladığında başımı göğsüne gömdüm. Kokusu burnuma dolarken usulca kulağına fısıldadım.
Arya: çok üzgünüm Aras, yaşadığın her şey için çok üzgünüm.
Aras: artık bunların önemi yok sevgilim.
Arya: beni, bizi, her şeyi unuttun sandım.
Aras: seni unutmak meleklerin varlığını inkar etmek olurdu.
Arya: seni çok seviyorum.
Aras: ben de seni çok seviyorum sevgilim.
Elleri usulca bedenimi sararken ona bu kadar yakın olmanın kalbimde yarattığı etki seneler sonra bile olsa hep böyle kalsın istedim. Onu her gördüğümde yeniden aşkla bakmak istedim. O her gülümsediğinde yanında olmak, gülüşlerinin sebebi olmak istedim. İnsanların bu hayattan isteyebileceği bir çok şey olduğuna emindim ama benim istediğim tek bir şey vardı ve o da şu an kalbimin tam ortasında duruyordu.
Aras: artık öpebilir miyim?
Yüzündeki muzip gülümsemeyi gördüğümde yumruğu karnına geçirdim. Gülümsemesi yüzüne daha da dağıldığında yakasından tuttuğum gibi kendime çektim.
Arya: hayır çünkü ben öpeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM İÇİN #2
Short StoryHayatının tek bir mesaj ile değişebileceğini hiç düşündün mü? İÇİN SERİSİ | 2