Ağlayarak geçirdiğim bir gecenin ardından yeni bir sabaha ulaştım. Hiç uyumamıştım. Hissettiğim şey yorgunluk değil acıydı. Vicdanımın sesini susturmaya çalışmak sandığım kadar kolay olmamıştı. Üzerimdeki çarşaftan sıyrıldığımda açlık çanlarını umarsızca çalan karnımı doyurmak için mutfağa indim. Karıştırdığım süt ve gevreği alarak salona geçtim. Midem acıyı derinlerinde hissederken bir şeyleri yutmaya çalışmak zordu. Televizyonu açmak ve kafamdaki ses karmaşasını biraz olsun dağıtmak için kumandaya uzandığımda telefonumun bildirim ışığının yanıp söndüğünü fark ettim.
15 Cevapsız Arama - coolboy
4 yeni mesaj - coolboy
coolboy: iyi misin?
coolboy: bana kızgın olduğunu biliyorum ama nasıl olduğunu bilmeme izin ver.
coolboy: Arya, aç şunu artık.
coolboy: oraya geliyorum.
Son mesajı okumam ile kapı zili girişte yankılandığında huysuzca oturduğum yerden kalktım. Çatılmış kaşlar eşliğinde kapıyı araladığımda etrafa dağılmak için dudaklarımda bekleyen tüm küfürleri yuttum.
Arya: Rana..
Rana: konuşabilir miyiz?
Arya: tabi, içeri geç.
Herhangi bir öfkeli bakış veya nefretin kırıntısı yoktu ya da ben öyle olmasını istediğim için öyle görüyordum. Salona geçtiğimizde karşılıklı oturduk ve bir süre sessiz kaldık. Ne söylemem gerektiğini veya nasıl başlamam gerektiğini bilemiyordum. Böyle bir şeyi bir özür silip atabilir miydi?
Arya: Rana, ben her şey için..
Rana: bunu nasıl yaptın?
Kesilen sözümün ardından sorduğu soru bedenimde narkoz etkisi yarattı. Kendimle yüzleşmek zorunda olduğum o an gelmişti ve benim hissettiğim tek şey güçsüzlüktü. Akmak için direnen gözyaşlarımı bir süre daha göz pınarlarımda saklamaya çalıştım.
Arya: ben.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Rana: Bora ile sizi konuşurken duymasaydım bunu benden daha ne kadar saklayacaktın?
Arya: sen bizi mi duydun?
Rana: evet, hastane odasında onunla ağlayarak konuştuğunda kapı aralığından hıçkırıklarını duydum. Aras'ın adı geçtiğinde duraksadım ve dudaklarından dökülen kelimeleri duyduğumda neye uğradığımı şaşırdım.
Arya: sana anlatmak istedim. yapamadım. yapamadım çünkü seni kaybetmekten korktum.
Rana: Aras'a her şeyi anlatmasaydım ne yapacaktın Arya?
Arya: hatırlıyor musun bana sevdiği kızı unutmasını sağlayıp sağlayamacağımı sormuştun. Aras hafıza kaybı yaşadığında düşündüm ki beni zaten unutmuştu ve artık ona kendimi hatırlatmaya çalışmanın bir anlamı yoktu. onun için doğru olanı seçtim ve bu yolun kalan kısmını sana bıraktım. yani.. bırakmıştım..
Rana: onun için doğru olanı seçtin ve benim için yanlış olanı öyle mi?
Arya: anlamıyorum, onu seviyorsun ve bunun neresi yanlış.
Rana: ben onu seviyorum Arya, o beni sevmiyor. o seni seviyor. o gün bana anlattığı kız sendin, onun sevdiği sendin. bunu sana anlattığımda nasıl sessiz kalabildiğini hala anlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM İÇİN #2
Short StoryHayatının tek bir mesaj ile değişebileceğini hiç düşündün mü? İÇİN SERİSİ | 2