|Isabelle|
Nyöszörögve nyomtam ki a telefonom ébresztőjét. Hunyorogva néztem meg az időt, délelőtt 11 óra. Még mielőtt rendesen észhez tértem volna kopogást hallottam az ajtó felől.
Elcsoszogtam a bejáratig kilestem a kis lyukon és Hunter zöld szemével találtam szemben magamat.
- Hát te mit keresel itt?- nyitottam ki neki az ajtót.
- Szia édes!- ahogy belépett szinte rögtön a karjai közé kapott. - Gondoltam hozok neked reggelit és kávét.- emelte meg a zacskót, ami a kezében volt.
- Angyal vagy! Menj a nappaliba mindjárt jövök!- nyomtam egy puszit az arcára és bementem a fürdőbe, hogy megmossam a fogamat.
Épp a hálóba tartottam, mikor Hunter elkapott és nekinyomott a falnak.
- Hiányoztál, Izzy!- az egyik keze azonnal fenekemre simult, a másikkal szorosan tartotta a csípőmet. Az orra cirógatta a nyakamat és a szájával apró csókokat nyomott a kulcscsontomra.
- Te is nekem!- súgtam és felhúztam az arcát, hogy meg tudjam csókolni. Felemelt az ölébe és nekem nyomta a merevedését. Az érintésre belenyögtem a szájába.- Ki fog hűlni a kávém.- motyogtam a szájába.
- Igaz, na gyere had etesselek meg!- letett a földre és rácsapott a fenekemre, ahogy elsétáltam mellette.*****
- Milyen volt az estéd?
Hunter épp egy csokis fánkot majszolt én pedig a kávémat iszogattam. A szokásos fekete ing és sötétkék öltönynadrág volt rajta, bal kezén egy méregdrága arany óra. Szőke haja a megszokott módon volt belőve, a borostája tökéletesen megnyírva. Hunter ilyen volt, mindig adott a megjelenésére és ezt imádtam benne. A keze rásimult az enyémre a pulton és valamiért az jutott eszembe mennyire más, sokkal puhább és finomabb ujjai voltak, mint...Mi a franc?
- Hogy?- tértem észhez.
- Azt kérdeztem, milyen volt az estéd? Mi van veled, Izzy? Kissé elvagy gondolkodva.
- Jaj, bocsi, nem volt semmi érdekes. Teltház volt, kb. fél 4 volt mire feltakarítottunk és végeztünk.- lecsúsztam a székről és kidobtam a kávéspoharat a kukába.
- Figyelj, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam érted menni. Az apám tegnap bejelentette, hogy ideutazik és kikellett mennem érte a repülőtérre.
- Nem gond, Dean egyik ismerőse hazahozott engem és Jess-t.
- Nos.. ez nagyon kedves volt tőle.- az angol udvariasság
Megkerülte a pultot és a karjaiba vont.
- Az apád itt van Asheville-ben?- pislogtam fel rá.
- Igen, egy jótékonysági bált rendeznek a városban, jövő hét szombaton lesz. Ugye eljössz? - mosolygott.
- Mr. Davis csak nem el akar vinni a bálba?- lábujjhegyre álltam és ráharaptam az alsó ajkára.
- De bizony, hadd lássák, milyen gyönyörű csajom van!- és megcsókolt.
A kezem a nyaka köré fontam és elmélyítettem a csókot, vagyis csak akartam volna, de Hunter elhúzódott.
- Édes, mennem kell! Az apám már az irodában vár, és lassan neked is menned kell dolgozni.- még egy puszit nyomott a számra.
- Oké!- mondtam kissé csalódottan. Mostanában nem volt időnk egymásra, Hunter minden percét teljesen lefoglalta a cég.
- Holnap dolgozol?- Közben elindultunk a bejárat felé.
- Nem, miért?
- Akkor együtt tudjuk tölteni a napot! Délben érted jövök!- rám villantotta a mosolyát és még utoljára megcsókolt, majd kilépett az ajtón.
Sóhajtva csuktam be utána és a hálóba mentem, hogy felöltözhessek. A telefonom jelezte, hogy van ez üzenetem.
"Jessica: Csajszi! Tíz perc és nálad vagyok!"
Gyorsan felkaptam a farmeremet és a Dean's pólómat. A sminkes asztalomhoz sétáltam és megfésültem a hajamat, majd hirtelen úgy döntöttem, hogy begöndörítem.
Közben hallottam, ahogy nyitódik a bejárati ajtó. Hangos tappogás és Jessica már is a hálóban volt. Szőke haját most kiengedve hagyta és ugyan azt viselte, amit én.
- Szia! Még nem vagy kész? Izzy sietnünk kell!- sóhajtva levágta magát az ágyamra és onnan figyelt.
- Már is végzek, amúgy mire ez a nagy sietség?- kérdeztem, közben pedig laza hullámokat varázsoltam a sötétbarna hajamba.
- Leltároznunk kell, nem rémlik?- felült törökülésbe. - Mr. Tökély meglátogatott ma? Láttam az autóját a lakásod előtt.-kérdezte a szemét forgatva.
Jessica nem volt oda Hunterért, szerinte túlságosan is tökéletes. Azt mondja mindig, hogy szinte már túl szép, hogy igaz legyen.
- Igen, hozott reggelit és kávét.- válaszoltam mit sem törődve a gúnnyal a hangjában. Kihúztam a göndörítőt a konnektorból, gyorsan kifestettem a szempillám, feltettem egy kis piros rúzst és Jessica felé fordultam.
- Na mehetünk?
- Kinek csípted így ki magadat?- kérdezte sunyin vigyorogva.
- Senkinek..- forgattam a szememet.- na gyere, induljunk!
Felkaptam a bőrdzsekimet és a táskámat majd kulcsra zártam magunk mögött az ajtót.
- Biztos nincs köze egy bizonyos latin amerikai pasinak, aki tegnap volt oly kedves és haza hozott minket?- bökött meg a vállával, ahogy a járdán sétáltunk a bár felé.
- Honnan a francból tudod, hogy latin amerikai?- kérdeztem nevetve.
- Okos mentés, és tegnap mondta a kocsiban. Amúgy a nevéből nem sejtetted?
- Nem igazán figyeltem arra, hogy miről beszélgettetek.- vontam meg a vállam. - És még mielőtt bele kezdesz, nem is akarom tudni!- figyelmeztettem, mikor szóra nyitotta a száját.
- Olyan uncsi vagy!- mondta durcásan.
- De te így szeretsz!
YOU ARE READING
Sweet Temptation
RomanceIsabelle Anne Jackson számára meg volt minden amiről valaha is álmodott. Saját lakás, csodás ideiglenes munkahely egy helyi bárban, ahol addig szeretett volna dolgozni, amíg a sajátját nem tudja megnyitni. Egy gyönyörű, szexi, intelligens pasi, akin...