A hét nagyon gyorsan elrepült. Dominic ígéretéhez hűen küldte hétfőn este a számlát és a fotót, de azóta nem hallottam felőle. Akármennyire is szeretném tagadni, az elmúlt napokban többször nyúltam a telefon után, hogy üzenetet írjak neki. Aztán végül a makacsságom nyert és inkább nem tettem. Ha ő sem keresett akkor én sem fogom.
Az sem segített, hogy Hunter egyik reggel megjelent. Elég frusztráltnak tűnt, és én sem voltam éppen a legjobb kedvemben. Két napig egyáltalán nem keresett, kész voltam leordítani a fejét, de valahogy az ágyban kötöttünk ki. Az elmúlt napok frusztrációja egyszerre jött ki rajtunk. Hunter még sosem volt ennyire vad és pont ez kellett nekem. Keményen mozgott bennem, testén minden egyes izom megfeszült. Aztán elkövettem azt a hibát, hogy lehunytam a szemem. Az agyam sötét zugából előkúszott egy arc, ragyogó kék szemmel és ezteljesen kizökkentett. Hunter pont ekkor élvezett el hangosan hörögve és akkorát lökött a farkával, hogy az én torkomon is kicsúszott egy nyögés.
Nem tudom mi volt a borzasztóbb, hogy egy másik férfiról fantáziáltam szex közben, vagy az, hogy Hunternek fel sem tűnt, hogy én nem élveztem el. Simán felöltözött, megcsókolt búcsúzóul és elindult munkába. Engem otthagyva kielégületlenül és rohadt dühösen.
A hét többi napján a bárban dolgoztam, és utáltam bevallani, hogy minden este vártam hátha megjelenik Dominic. De ez nem történt meg.Pénteken délután Jessicával nyakunkba vettük a várost, hogy találjunk megfelelő ruhát a bálba. Bár a múltkori után egyáltalán nem volt kedvem Hunterrel mutatkozni. A hívásait rendszeresen kinyomtam, nem válaszoltam az üzeneteire. Aztán ma reggel eljött a lakásomra és kénytelen voltam beszélni vele.
Mikor megláttam az aggódó tekintetét, elfogott a bűntudat. Végül is nem Hunter hibája volt, hogy egy másik férfit képzeltem a helyébe. Én voltam a bűnös és ez eléggé helyre rakta a fejemet. Így magyarázat híján inkább én kértem bocsánatot és gyáva nyúl módján nem hoztam szóba az ő furcsaságait sem. Annyira ellepte az agyam, hogy én voltam a bűnös ebben a dologban, hogy szinte az ő vétkeit el is felejtettem.
Szóval kibékültünk és szexeltünk egy hatalmasat a kanapén. A szemem pedig egész idő alatt nyitva tartottam, és nem mellesleg elélveztem...kétszer is. Úgy hogy minden rendben volt.
Így kötöttünk ki a butikban, ahol Jess éppen egy smaragd zöld ruhát próbált.
- Oké, én ezt veszem meg!- kihúzta a függönyt és kilépett.
Gyönyörű darab volt, a vállát szabadon hagyta, a dekoltázs egészen a szegycsontja aljáig ért. Tökéletesen rásimult keskeny csípőjére és egy A vonalú szoknya omlott le a combjain. A bal oldalon egy nagyon merész kivágással, ami teljesen megmutatta a hosszú combját.
- Azta! Dögös vagy!- mosolyogtam- Látom komolyan veszed a pasi vadászatot.
-Jól látod! Muszály dögösnek lennem, hát ha ott találkozom a nagy Ő-vel.- mondta ezzel lezárva a témát.
Nevetve folytattam tovább a keresést. Miután Jessica vissza öltözött tovább keresgéltünk.
Jó egy óra múlva sikítva futott oda hozzám egy sötétkék ruhát szorongatva.
- Nem érdekel mit mondasz, de te ezt fogod felvenni!- reagálni sem volt időm, már vonszolt is a fülke felé.
- Jól van, jól van! Csak ne rángass már!
A ruha gyönyörű volt, egy fél vállas királykék bársony hatással. Az egyik vállamat és karomat teljesen elfedve, míg a másikat szabadon hagyva.
Ugyan ennek is volt kivágás a comb résznél oldalt, de korántsem annyira magasan, mint Jessicáén.
- Na hogy tetszik?- húztam el a függönyt.
- Izzy, irtó szexi vagy! Jó munkát végeztem!- mondta büszkén örömkönnyeket imitálva.
- Olyan lüke vagy!- nevettem.
- De te így szeretsz.- megpuszilta az arcom és visszalökött, hogy át öltözhessek.Egy óra múlva miután kajáltunk a Dean's ajtaján léptünk be, hogy megigyunk egy koktélt. A hétvégén egyikünk sem dolgozott, és szükségem volt némi csajos estére. Szerintem Jessica is így volt vele, mert szó nélkül beleegyezett.
- Nocsak kit látnak szemeim!- szólt Dean, ahogy meglátott minket.- Nagyon szerethettek itt, ha még a szabadnapotokon is idejöttök.- mosolygott.
Leültünk az egyik hátsó bokszba és Dean személyesen jött ki felvenni a rendelést.
- Mit isztok csajok?- tenyerével megtámaszkodott az asztalon és le sem vette a szemét Jessről.
- Két Cosmot kérünk.- vágta rá Jessica, de rá sem nézett.
Dean bólintott és elsétált.
- Mi bajod van vele?- kérdeztem a szöszit.
- Semmi, miért?- túl gyorsan válaszolt.
- Jess, nem vagyok hülye. Látom, hogy néztek egymásra.
- Nem tudom mit látsz, de nincs itt semmi amiről beszélhetnénk.- közben a körmét piszkálta.
- Ha te mondod.- ráhagytam a dolgot, ha akarja akkor majd elmondja.
Közben Nick az egyik kisegítő kihozta a koktéljainkat. Furcsálltam, hogy nem Dean jött, de annyira nem foglalkoztatott a dolog.
- Hmm, nagyon fincsi!- szürcsöltem.
- Oké, most már kiböknéd miért pont ide jöttünk?
- Hogy érted?-
- Ugyan már Izzy! - nagyot kortyolt az italába- Ne akard nekem beadni, hogy tiszta véletlenül jöttünk ma este ide, mert nem fogom bevenni.
- Deannek van valamilye, amit bevehetnél.- kuncogtam.
- Isabelle Anne Jackson! Hogy merészeled!- felháborodást színlelve megdobott a szalvétájával.
- A legdurvább az, hogy nem is ellenkeztél!- hangosan kitört belőlem a nevetés Jessica arcát látva.
- Jaj, fogd már be!- a morgására csak még jobban nevettem. - Szóval várjuk, hogy mikor jelenik meg?
Erre lefagyott a mosoly az arcomról.
- Fogalmam sincs miről beszélsz!- hirtelen kényelmetlennek találtam a helyemet.
- Ó én drága naív Izzym. Azt hiszed nem tudom, hogy minden este őt kerested az emberek közt? - mosolygott sunyin.- Meg van a száma, miért nem nyeled le a békát és hívod fel? Mikor is beszéltetek utoljára? Hétfőn?
- Igen.. de biztos, hogy nem fogom keresni őt.- makacskodtam és inkább megittam a maradék italomat.
Nick arra járt és intettem, hogy hozzon még egyet. Ehhez a beszélgetéshez több piára van szükségem.
- Miért? Valamit esetleg nem mondasz el nekem?
- Megígéred, hogy nem fogsz ítélkezni? - Jessica bólogatott- és nem fogsz a szavamba vágni, nem fogsz kérdezni, míg a végére nem érek?
- Oké, oké csak mondd már!
Elkezdtem neki mesélni Domincről az első cigis találkozástól az utolsó hétfői beszélgetésig. Mindent elmondtam Jessicának, még a bugyi nedvesítő álmomat is. Mondjuk azt az apróságot kihagytam, hogy miközben szexeltünk Hunterrel Dominicről fantáziáltam.
Miután a végére értem Jessica szája tátva maradt.
- Most már kérdezhetsz!
Összeszorított szemmel vártam a kérdés-cunamit, de helyette csak csend fogadott. Kinyitottam a szemem és Jessica mosolygó arcával találkoztam.
- Most min vigyorogsz?
- Izzy! Mr.Tökéllyel két éve vagytok együtt, de még sosem láttalak így beszélni róla...- kezdte.- Az arcod teljesen kipirosodott, és szinte látom hogy a tested csak a neve említésére életre kel.
- Nem igaz! Én szeretem Huntert!- Nick pont ekkor tette elénk az újabb koktélokat. - Köszi!
- Izzy, tudom, hogy szereted őt, de most már te is be vallod, hogy Dominic megmozgat benned valamit, nagyon is. - közelebb hajolt- Vagy is csak szeretnéd, hogy vaaaalamilyét nagyon mozgassa benned.- szemöldökét húzogatva nyávogott.
- Olyan hülye vagy! - röhögtem és koccintásra emeltem a poharam.
YOU ARE READING
Sweet Temptation
RomanceIsabelle Anne Jackson számára meg volt minden amiről valaha is álmodott. Saját lakás, csodás ideiglenes munkahely egy helyi bárban, ahol addig szeretett volna dolgozni, amíg a sajátját nem tudja megnyitni. Egy gyönyörű, szexi, intelligens pasi, akin...