Pontban hét órakor csengettek. Az idegtől remegő lábakkal indultam az ajtó felé. Ahogy a kilincsért nyúltam, egy pillanatra le kellett hunyni a szemem.
Nyugalom, Isabelle... mély levegő...
Beszív, kifúj.
A kifújásnál elfordítottam a kilincset és szembe találtam magam Dominic parázsló kék szemével.
- Szia!- súgtam.
Többre nem futotta.
Valahogy világosabbnak tűnt a haja, bőre még napbarnítottabbnak, amitől kék szemei szinte világítottak. Fehér galléros rövid ujjúja csak rá tett még egy lapáttal a szeme színéhez. Nyaklánca ismét a mellkasán pihent, a rövid ing ujjának hála, láthattam az ínycsiklandozóan kirajzolódó ereket az alkarján. Egyik karjában a fekete bőrdzsekijét tartotta, másikban egy szál kék rózsát.Édes jó Istenem, a hormonjaim...
- Csodásan nézel ki, Isabelle.- tekintetét végig járatta a magas sarkú szandálba bújtatott lábamtól kezdve, felfelé haladva. Nem sietett, ráérősen mérte végig a combjaimat, majd a fekete ruhámat, amit apró fehér pöttyök díszítettek.
Sosem vallottam volna be senkinek, de megfogadtam anya tanácsát. Megkerestem a legszexibb fehérnemű szettem, egy sötét kék alig takaró csipke tanga, és egy selyem, csipke szegélyű melltartó. A biztonság kedvéért végig borotváltam még egyszer mindenem ( tudja mindenki, anyám mire gondolt), majd bekentem testápolóval. Lassan olyan simák lettek a lábaim, khm és egyéb testrészeim, hogy ha leülök egy szatén ágyneműre, lehet hogy le is csúszok róla. De megérte! Tudjátok miért?
Az a pillantás, amivel Dominic illetett, minden apró erőfeszítésemért kárpótol. (Itt értem ez alatt, hogy a bugyi rohadtul vágja a fenekem, a csipke pedig szúrja a bikini vonalam) Lehet, hogy nem épp szőrtelenítés után kellene ilyeneket felvenni? Talán, kitudja? A tv-ben sosem látni egy nőt, akinek éppen viszket a ....
Szemei kissé elkalandoztak a dekoltázsomnál, de úriember módjára megállapodtak végül az arcomon. Karját kinyújtotta és felém tartotta a virágot.- Köszönöm! – éreztem, hogy ég a fülem. - Még egy szál rózsa?
- Igen, de előbb meg kell tennem valamit. – mondta, és átlépte a küszöböt.
- Mit? – kérdeztem, közben a rózsát beszúrtam a többi virág mellé a vázába.Válasz helyett megvárta míg vissza érek az előszobába, kezével a hajamba túrt és megcsókolt. A vállába kellett kapaszkodjak, ahogy megéreztem az ajkait. Nyelve végig simult az alsó ajkamon, bejutásért könyörögve, amit én örömmel adtam meg neki.
Dominic keze a csípőmbe mart, és szorosan ölelt magához. Belélegeztem az illatát és teljesen átadtam magam az érzésnek.
- Hűha...- lihegtem, mikor szét váltunk.
- Egy csók, egy rózsa...- súgta, ajkaink érintették egymást.A szívem...
- Nem vehetsz minden csókunk után rózsát. – mondtam teljesen elalélva a gesztusra.
- Miért ne vehetnék? – nyögte, de kezdtem elfelejteni az eredeti témát. Nyelve érintése az alsó ajkamon, kisütötte az agyam.
- Mert...mert... csak. – hebegtem .
Mert ha így folytatod, tényleg beléd szeretek...
- Frappáns érvelés. – nevetett és a hajamba túrva újra megcsókolt.
Dominic nekem nyomta az izmos testét, és a hátam a falnak ütközött.
- Legszívesebben most itt maradnék és letépném rólad ezt a ruhát...- orra hegye a nyakam tövénél járt. Mély, rekedt hangja megint elindította a bizsergést a hasamban.
- Benne vagyok! – nyögtem.
- A francba, nem könnyíted meg a dolgomat! – mormogta, csókokkal elhalmozva a bőröm, majd mély levegőt véve dörmögte.- Teljesen elveszed az eszem, cariña!
Ezzel nincs egyedül...
Ujjaim a hajába túrtak és muszály voltam a nyakához bújni. Annyira finom illata volt, öblítő, az a parfüm, amit mindig használt, és szín tiszta Dominic illat. Szerettem volna betakargatni magam vele, és így maradni életem végéig.
- Mierrda, mennünk kell! – lehelte a fülemnél, megnyomva az r- betűt, mire végig borzongtam.
- Dominic...
Mellkasom őrült tempóban emelkedett, majd süllyedt. A szívem a torkomban dobogott, a hasamban zsongás alakult ki, és ha így folytatjuk bugyit kell cserélnem...
- Gyere,mi linda!
Egy hatalmas sóhaj után hátrált egy lépést. Karját tartotta felém, és megvárta míg felkapom a kabátomat, csak aztán kulcsolta össze az ujjainkat.
Ennek az aprócska gesztusnak nem kellene nagy feneket keríteni. Még is, a szívem ugrott egyet a mellkasomban, ahogy hosszú ujjai a kezemre fonódtak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Temptation
RomantizmIsabelle Anne Jackson számára meg volt minden amiről valaha is álmodott. Saját lakás, csodás ideiglenes munkahely egy helyi bárban, ahol addig szeretett volna dolgozni, amíg a sajátját nem tudja megnyitni. Egy gyönyörű, szexi, intelligens pasi, akin...