- Mi a francról beszélt ez a pöcs, Izzy? – kérdezte Dominic rögtön, ahogy Hunter lelépett.
- Ma rajtakaptam Huntert egy másik nővel. – mondtam, közben a konyhába mentem, hogy igyak egy pohár vizet.
- Megcsalt téged?- nem tűnt meglepettnek.
- Igen, viszonyt fojtattak, kb. két hónapja. – keserű kacagás tört fel a torkomból. – Hülyét csinált belőlem, én meg hagytam neki...
Hirtelen elöntött a düh, vörös köd szállt a fejemre és már csak azt vettem észre, hogy teljes erővel vágom a kezemben lévő poharat a falnak.
A szilánkok ezer felé röpültek, kb. annyi gondolat kavargott a fejemben is.A nőt Evelynnek hívták... Ismerősen cseng ez a név...
És akkor jött a felismerés.
- Nem hiszem el! Az a pöcs az asszisztensével csalt meg!!- olyan hangot adtam ki, amin magam is meglepődtem. Üvöltöttem, akár egy sakál. – A kurva asszisztensével, mekkora klisé már!!A düh és a megaláztatás olyan erővel csaptak rám, hogy nem bírtam velük. A kezem ügyébe akadt tányérokat és kávés bögréket földhöz vágtam.
A levegő sípolva szökött ki a tüdőmből. Ziháltam és vert a víz. Éreztem, hogy valami meleg, ragacsos dolog folyik le a kezemen és a homlokomon.
Az a rohadék fél évvel ezelőtt maga mutatta be nekem az új személyi asszisztensét. Nem is sejtettem, naiv kis liba voltam, aki vakon megbízott a pasijában.Éreztem, hogy a térdem megadja magát. Tudtam, hogy a földön fogok kikötni, de a hideg csempe helyett egy meleg, férfias illatú ölelésbe zuhantam.
- Ssshh, mi bebé! Cálmate, cariño! Por favor!
Éreztem, ahogy Dominic karja szorosan tart. Hangja megnyugtatóan hatott a feldúlt érzéseimre. Együtt zuhantunk a földre és Ő szorosan az ölelésébe zárt. Vállam rázkódott, de nem tudtam, hogy a könnyektől vagy a haragtól.
Fogalmam sincs meddig ültünk a földön, vagy is Dominic a csempén én pedig az ölében.
Nyugtatás képen spanyolul suttogott a fülembe, és ezért fogalmam sincs mit mondott, de idővel sikerült normalizálnom a légzésemet.
Lágy hangja dallamára elcsitult a bennem lobogó düh, és hirtelen olyan fáradt lettem, mint aki már két napja nem aludt.
- El kell látni a sebeidet, tresoro.Mormogta a homlokomnak és apró puszikat lehelt rá.
Karjában tartva bevitt a fürdőbe és leültetett a sámlira. Homályosan láttam a könnyektől, csak a körvonalát tudtam kivenni, ahogy a szekrényben kotort elsősegélyt keresve.
Kipislogtam a szememből az undok könnyeket és belenéztem a falon lógó tükörbe. A homlokomon egy kisebb vágás volt.
A kezemmel meg akartam érinteni, de felszisszentem a mozdulatra.
Mikor jobban szemügyre vettem a karomat, csak akkor vettem észre, hogy tele vagyok vágásokkal.
Dominic szótlanul térdelt elém és dühös tekintettel nézte a sebeket a kezemen.
Elővette a dobozból a fertőtlenítőt és egy vattára csepegtetett belőle. Ahogy a vérző sebre helyezte a homlokomon, megrezzentem, de szó nélkül tűrtem. Ez volt a vezeklésem a történtekért.
Csak a kék szemeit figyeltem, és az arcát tanulmányoztam.
Miért nem ment el? Miért maradt itt, azok után?- Nem kell összevarrni, elég egy sebtapasz.- motyogta a homlokomnak.
Kerülte a pillantásomat és ellátta a kezemet is.
Én csak ültem, mozdulatlanul és Őt figyeltem.
Mikor végzett kidobta a szemétbe a véres vattákat és az üres fertőtlenítőt. Felegyenesedett és megtámaszkodott a mosdó szélén, hátat fordítva nekem.- Isabelle- kezdte, a hangja elgyötört volt- utálom, hogy ezt kell kérdeznem tőled. – vett egy mély lélegzetet- Bosszúból engedted, hogy hozzád érjek?
Hallgattam, emésztettem a szavait.
- Nem.
Válaszomat hallva megpördült és leguggolt előttem.- Figyelj, Isabelle ha tényleg így van, elmondhatod nekem...- kék szemei az enyémet keresték.
- Ha nem csal az emlékezetem...- halkan beszéltem, mintha valami titkot árulnék el- már jóval ezelőtt is akartam, hogy hozzám érj, Dominic.
Dominic megkönnyebbülten sóhajtott.
- Gyere, hermosa! Pihenned kell!
YOU ARE READING
Sweet Temptation
RomanceIsabelle Anne Jackson számára meg volt minden amiről valaha is álmodott. Saját lakás, csodás ideiglenes munkahely egy helyi bárban, ahol addig szeretett volna dolgozni, amíg a sajátját nem tudja megnyitni. Egy gyönyörű, szexi, intelligens pasi, akin...