A hétfő után minden nap kínszenvedés volt. Állandóan a telefonom után nyúltam, hogy felhívjam Isabelle-t. Mivel ez volt a legrosszabb ötlet ezért inkább bele temettem magam a munkába.
Egyik nap Dean elhívott sörözni, mert egy új projekten szeretne velem dolgozni, át akarja alakítani a bár hátsó részét. Tudtam, hogy a Dean'sben akarna találkozni, de megkértem, hogy inkább üljünk be máshova.Ez kissé felkeltette az érdeklődését. Dean és én régóta ismerjük egymást. Amikor a városba költöztem ő éppen akkor nyitotta meg a bárját. Segítettem neki néhány dologban és egész jóba lettünk közben. Azóta néhányszor elmegyünk iszogatni, vagy mecset nézni.
- Nem hittem, hogy ennyire oda vagy érte.-kezdte mikor helyet foglaltunk az egyik helyi kocsmában.
- Fogalmam sincs, mire gondolsz.- úgy tettem, mint aki nem tudja.
- Nagyon ügyes, Sanchez. -nyúlt a sörös korsója felé- Tudom, hogy a minap utána mentél a mosdóba.
Kis híján kiköptem az italomat-
- Tudod, Izzy nagyon rendes lány. Bár sokkal jobbat érdemelne, mint az a díszhuszár Davis. De ahogy én látom, szereti őt. Nem tudom érdemes-e ebbe bele bonyolódnod, Dom.Ez volt az a beszélgetés, ami némileg kijózanította az agyam. Így tényleg vissza vonulót kellett volna fújnom. Nos ez addig egészen jól ment, amíg Dean péntek este nem üzent, hogy Isabelle és Jessica a bárban kissé részegen táncolnak. Fogalmam nem volt, hogy miért nekem írt és miért nem Davisnek, de már öltöztem is és pattantam a kocsimba.
Ahogy beléptem a bárba Deanhez mentem, aki éppen a dülöngélő Jessicát próbálta a lábán tartani.
- Szöszi, az ég áldjon meg! Ha nem fogadsz szót esküszöm a vállamra borítalak és kiviszlek magam az autóig. – motyogta Jessicának.
- Neeeem akarok hazamennii – nyávogta a szöszi. – Dominiiic! – kiáltott, mikor meglátott.
- Bezzeg, nekem nem örültél ennyire. – morogta Dean.
- Hol van Isabelle?
- Ki ment cigizni, menj én addig valahogy betuszkolom ezt a nőszemélyt a kocsimba.
Bólintottam és kimentem a bejáraton, hogy megkeressem Isabellet. Megkerültem a bárt, és már meg is láttam őt.Sötét zöld blúzt viselt, egy fekete bőrnadrággal. ÉdesJézusom!!
A feneke mentén feszült az anyag. Kedvem lett volna rácsapni, csak hogy halljam, ahogy csattan egyet. Lágyan ringatózott a bárból kiszűrődő zenére és közben a cigijét próbálta meggyújtani.Ahogy közeledtem felé láttam, hogy ő is kissé meginogva áll a lábán. Szóval tényleg ittak, ahogy látom nem is keveset.
Mikor oda értem és észrevette a jelenlétemet, ijedtében majdnem megfulladt a víztől, amit éppen ivott. Láttam, ahogy homályos tekintetével végig mér. Próbálja felfogni, hogy valóság vagyok-e, vagy csak álom.
- Hermosa, alig állsz a lábadon. Nem kéne most cigizned, szédülni fogsz tőle. – muszáj volt hozzáérnem, így végig simítottam a karján, amitől libabőrös lett.
- Köszi, de nem kell a tanácsod. – hátrébb lépett.
Mikor felajánlottam, hogy haza viszem. Na jó, kijelentettem, hogy haza viszem Isabelle dühösen meredt rám.
- Honnan veszed, hogy haza akarok menni? Napok óta nem hallottam felőle, most meg itt atyáskodsz felettem. És különben is semmi közöd ahhoz, hogy mit csinálok! – karba fonta a karját, amivel a melleire vonzotta a figyelmem. Aztán lágyabb hangon folytatta, meglepően magabiztosan. – Tudod, lehet inkább a pasim ágyába akarok bemászni.
Elindult felém és bármennyire is akartam, hogy hozzám érjen elléptem hátra. De ő csak jött és jött amíg a falat nem éreztem a hátam mögött.
Egészen meglepődtem ezen, nem számítottam rá, arra meg végképp nem, hogy apró kezeivel végig simít a hasfalamon és átkarolja a nyakamat.
- Majd akkor megyek haza, ha már haza akarok menni!Mereven tartottam a karomat a testem mellett, hogy véletlenül se érjek hozzá. Tudtam, hogy az lenne a vég, és egyáltalán nem akartam kihasználni a helyzetet.
- Nem kioktatásra volna szükségem..
Díos Mío, most ne hagyj el Uram!
Mikor a fogai közé harapta a fülcimpámat, már nem tudtam parancsolni magamnak. A közelsége megőrjített. A karomba kaptam és megfordultam vele, hogy neki tudjam dönteni a falnak.
A farkam veszettül lüktetett, ahogy összetalálkozott az ágyékunk. A kezem saját útjára tért és megmarkolta a fenekét. Az arcunk veszélyesen közel volt egymáshoz, szinte ugyan azt a levegőt szívtuk be és mikor hozzá dörgöltem ágaskodó farkam, mert egy önző pöcs vagyok, Isabelle nyögött egyet.
YOU ARE READING
Sweet Temptation
RomanceIsabelle Anne Jackson számára meg volt minden amiről valaha is álmodott. Saját lakás, csodás ideiglenes munkahely egy helyi bárban, ahol addig szeretett volna dolgozni, amíg a sajátját nem tudja megnyitni. Egy gyönyörű, szexi, intelligens pasi, akin...