26.Bölüm*Seçenekler*

654 33 36
                                    

Bu tarz konuşmaları hep yapıyorum maalesef.Fark ettim ki her bölümün başına bir sebep yazmışım.Bu seferki sebebim;sıkıldım.Cidden bölüm yazarken sıkılıyorum.Açık konuşmak istiyorum.Hikayem aklıma gelince içim daralıyor valla.1 saatim gidiyor ve 7 dakikada okuyorsunuz.Üzücü bi durum şimdi jdksdjd.

Bir de siz 'yb','ybbbbbbb','devam et artık','yb gelsin','yb ne zaman' tarzında yorum yapınca cinler tepeme çıkıyor arkadaşlar.Yazabilecek kapasitem yok benim.Niye başladın o zaman diyeceksiniz,küçük bir hevesti.Pişman değilim,sizin gibi insanları tanıdım ama cidden sıkıldım bir süre sonra.Yazmaya vakit bulunca yazıyorum.Lütfen 'yb' kelimesi geçen yorumlar/mesajlar atmayın artık :D

Yine yine yine çok konuştum tamam evet.

Keyifli okumalar!

-

1 AY SONRA

Justin'in doğum günün üzerinden yaklaşık 1 ay geçmişti.Yani şimdi kendimi övmek gibi şoolmasın ama çok güzel bir gece hazırlamıştım.Biliyorsunuz zaten her zamanki hallerim fln.

Tamam egom buraya kadardı.

Okulda sınav zamanları başladı.Girdikçe giriyor sınavlar,üzücü.

Justin'in ailesi eve döndü.Tabii ki çok seviyorum onları ama yani evde eskisi kadar anıramıyorum,don atlet dolaşamıyorum.Sad Story...

Lydia da gitmişti.Sorunlarını hallettiğini söylemişti.Her şey için teşekkür edip gitmişti.

Yine bir okul sabah ruhsuz bir şekilde uyandıktan sonra,rutin şeylerimi halledip Justin'in odasına gittim.Gece birlikte uyumuştuk ama sabah çok tekmelemiştim,odasına kaçmıştı.

Kapıyı açıp kapatıp kilitledim.Altında rahat bir Adidas basketbol şortu vardı.Mağlum,üst çıplak.

Yüz üstü yatakta uzanıyordu.İki elini de yastığın altına koymuştu.Arkasındaki kürek kemikleri ortaya çıkmıştı ve o kadar hoşuma gitti ki dayanamayıp yatağa yürüdüm,aynı şekilde onun direk üstüne uzandım.Bir şeyler mırıldanırken ben de dudaklarımı kürek kemiklerinin üstüne bastırdım.Ellerimi saçlarının içinde gezdirirken ağzında bir şeyler geveliyordu.

Ne olduğunu anlayamadığım bir anda ellerini yastığının altından çekip altımda ters döndü.

"Sabah sabah cazibemden etkilendin dimi,biliyorum."dedi sırıtırken.Karnının üstünde otururken ellerimi iki yanından yatağa yasladım.Üzerine eğilip burnundan öptüm.Tam geri çekilecekken elleriyle yanaklarımdan tuttu."Burun yeter mi güzelim?" diyip beni kendine çekti.

Öpüşürken ellerini tişörtümün içinden sırtımda gezdiriyordu.Ben de bir elimi karın kaslarında,bir elimi de saçlarının arasında gezdiriyordum.

Eli südyenimin kopçasına gittiğinde ona engel olmadım,ve o da ustaymış gibi tek harekette çengeli çıkardı.Bir saniyeliğine ondan ayrılıp tişörtümün altından südyenimi çıkartıp attım.Üzerimde hala askılı bir tişört vardı.

Dudakları,dudaklarımın üstündeyken "Çok güzelsin..."diye mırıldandı.Hafifçe sırıttım ve ona karşılık o da gülümsedi.Gülerken gülüşünden öptüm.Biliyorum gençler,ablanız Lenda biraz fantazik fln.

Bir anda beni altına alıp üzerime geçti.Başını boynuma getirip öpmeye başladı.Bu sefer benim ellerim çıplak sırtındaydı.Elleriyle tişörtümü göğüslerime kadar kıvırdı,daha ilerisinde utanacağımı biliyordu.Ellerini karnımda gezdirirken ben de dudaklarıma gelmiş dudağını ısırdım.Dudağından hafif bir inleme çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Yabancı (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin