12.Bölüm*Hayal Gücü*

3.8K 144 7
                                    

-12-

(Hikayenin adı neden Bir Yabancı ben de bilmiyorum.Hikayeyle uyumlu bir isim olmak zorunda değil zaten değil mi?

NOT:Multimedya’da Lenda var.

Herneyse,daha fazla oy verip,yorum yaparsanız bölümler uzun olur ve daha sık yazmaya çalışırım.Keyifli okumalaar!)

***

Justin ile o konuşmamızdan sonra ben bir şeyler gevelemiştim.O da beni daha fazla utandırmamak için konuyu kapatmıştı ama BENİ KISKANMIŞTI!Düşüncesi bile hoş.

Şimdi yoldayız.Yanımda huysuz huysuz araba sürüyor.

“Ne kadar yolumuz kaldı?”dedim.”15 dakika kadar.”dedi.Kafamı sallayıp önüme döndüm.Torpidodan çikolata çıkarıp biraz ısırdım.Sonra çikolatayı Justin’in ağzına götürdüm.O da bir iki ısırık aldıktan sonra çikolatayı çektim ve çöpünü tekrar torpidoya tıktım.Umrumda değildi açıkçası.

Araba yavaşlayınca geldiğimizi anladım.Hollanda’dan saat 07:00 gibi çıkmıştık.Justin baya basmıştı.Çok hızlı gelmiştik ve saat 08:46.”Baya hızlı geldik.”dedim.”Eh,ne yaparsın?Böyle iyi bir şöförüm işte.”diyip muzipçe gülümsedi.Piç gülüşü yani.

Arabadan inip güneş gözlüğümü taktım.Kapıyı kapatıp bagaja yanaştım.Küçük sırt çantasını ve bir tane çekçekli valizi kapıp eve doğru ilerledim.Bana verilen yedek anahtar ile kapıyı açıp içeri geçtim.Justin de 1-2 dakika sonra valizlerle geldi.”Okula gidecek miyiz bu gün?”dedim.”Gidelim mi?”dedi.”Gidelim.”dedim.”Tamam o zaman,hazırlanman için 5 dakikan var.”dedi.Birşey demesine izin vermeden yukarıya uçtum.Odama girip üzerimdekilerden hızlıca kurtuldum.Dolabımı açıp içinden sarı mini şortumu aldım.Üzerine de mavi kısa kollu tişörtümü giydim.Üzerinde ‘cool’ yazıyordu.Saçımı hızlıca taradıktan sonra mor tacımı tekrar taktım.Kolumdaki bilezikler ile güzel gözüküyordum.Telefonumu cebime koyup odadan çıktım.

Aşağı indiğimde Justin “6 dakika oldu.Çabuk ol!”dedi.”Tamam be!”diye çığırıp ayağıma mor Vans’lerimi geçirdim ve kapıdan çıktım.Arabaya atladım ve yola çıktık.

4-5 dakika süren yol boyunca sadece “Aynı sınıfta mıyız?”dedim.”Evet.”dedi.Bundan başka konuşmadık.Zaten yol çok kısa sürdü.

Büyük bir okulun bahçesinde durduk.Justin arabadan inip yanıma geldi.”Herkesle muhattap olmamaya çalış.Kendine kız arkadaşlar edin.”dedi ve ilerlemeye başladı.Ben de onu takip ettim.Herkesin gözleri benim üzerimde değildi.Justin’in üzerindeydi.Gerçi ben de olsam ona bakardım.

Sınıfın önüne geldiğimiz anda zil çaldı.Justin benden önce sınıfa girdi.Peşinden ben de girdim.”Şimdilik yanımda otur.Sonra değişiriz.”dedi ve en arkada bir yerlere oturdu.Gidip yanına oturdum.Justin yan sıradaki bir çocuk ile konuşurken yanıma bir kız geldi.Elini uzatıp ”Ben Allison.”dedi.”Sen?”

“Lenda.”dedim elini sıkmadan saliseler önce.”Okulun ilk günü.Herkes gergin.Ama yabancılık çekmeni istemem.Bir sorunun olursa bana danışabilirsin.”dedi.Gülümseyip “Teşekkürler.”dedim.

Tabi ki de adını bilmediğim öğretmen sınıfa girince herkes ayağa kalktı.Öğretmen ‘oturun’ dedikten sonra öğretmenler masasına geçip oturdu.

“Bu gün ilk gün.Aramıza yeni gelenler var.Bu yüzden herkes kendini tanıtacak.”dedi.İlk sıradaki kız kalkıp kısaca tanıttı kendini.İsmini,annesinin ve babasının ne iş yaptığını falan.Sırayla herkes tanıtmaya başladı.Bir kaç kişinin ismini hatırlıyorum.Lola,Josh,Lily,Miley,Rick,James ,Samantha,Grace falan filan...Sonra baktım ki sıra bana gelmiş.Sakince yerimden kalkıp konuşmaya başladım.

“Lenda Brown.19 yaşındayım.”diyip oturdum.Justin kalktı.”Biliyorsunuz zaten.Justin Bieber,20.”diyip oturdu huysuz işte.Gerzek.Egoist.Dirseğimi ağır hareketlerle Justin’e geçirdim.”Ne var?”dedi.”Biraz daha nazik olmayı dene.”dedim.”Denesem bile başarabilir miyim bilmiyorum.”diyip elini çenesinin altında düşünüyormuş gibi gezdirdi.”Haklısın canım,başaramazsın.”diyip omuz silktim.”Ha-ha.”diyip sustu.

Dersin sıkıcılığı hakkında 23249482934840 sayfalık bir kompozisyon yazabilirim.Üşenir miyim?Bilmiyorum ama yazabilirim.Fizik nedir ya?Gel bak fiziğime.Mankenlere taş çıkartırım.Yani ne gerek var şimdi ayrı bir fiziğe?Sonra Kimya?Matematik?Geometri?Hepsi çok saçma çünkü hiçbirinden bir bok anlamıyorum.Sınıfa göz gezdirdiğimde önden 2 sıra hariç kimse anlamıyordu sanırım.Justin mi?Resim çiziyor.Ne çizdiği hakkında da 349849280943 sayfalık kompozisyon yazarım.Çıplak kadınlar var.Göğüsleri  ortada.”Ne çiziyorsun lan sen?Resim yaptığın kağıt döndü porno kağıdına.”diyince güldü ve kağıdı buruşturup yere attı.”Hayal gücüm bebeğim.”diyip benden makas aldı.

Hayal gücüne sokayım ben senin!

Bir Yabancı (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin