HEPİ BÖRTDEEY CASTİİİN.
1 MART OLMUŞ BÖLÜM EKLEYEYİM DİDİM.
Tamam sövebilirsiniz.Haklısınız.Ama cidden ölmedim sjdhshd.Hayatım o kadar yoğun ki.Cidden inanamazsınız.Bırakın bölüm yazmayı,ders çalışamıyorum bile.O yüzden bir iki bölüm geriye gidip tekrar okumakta haklısınız.
Zaman zaman çok pişman oldum yazdığım için.Keşke yazmasaydım dediğim oldu evet.Çünkü sorumluluk istiyor bu iş ve şu sıralar o sorumluluğu alacak bir durumda değildim,hâlâ da değilim ama yazayım dedim.Çünkü sizi kırmak istemiyorum.Çoook beklettim ama cidden anladığınızı umuyorum.
Önceki bölümlerde Lenda'ya Melissa falan demişim affedin.Ha bir de unuttuğum olaylar varsa onu da görmezden gelin plis.
Çok konuştum.Klasik kısa bölümlerimden olacak büyük ihtimalle.Eh,ne diyelim?İyi okumalar mı diyelim?
***Sabah gözlerimi açtığımda yorgun olduğumu hissettim.Bir de okula gidecektik.İyi ki şu kuzen bozuntusu bizimle okula gelmiyordu.Hem neye güvenip onu evimize almıştık ki?Belki yalan söylüyordu?Bu kadar saf mıydık cidden?
Bir her neyse geçirip yataktan doğruldum ve aşağı indim.Bizim çakma kuzen,yapmış sorayı almış karşısına benim keratayı oh mis kahvaltı yapıyorlar.Hayır kardeşim pskopat mı da okula gitmeyeceği bir gün saat 6da kalkıyor?
"Aa uyandın mı sevgilim?"diyen Justin'in sesiyle dikkatimi ona verdim.
"Yok uyuyorum hâlâ."dedim yerime otururken."Günaydın."
"Günaydın."dedi çakma kuzen.Çakma kuzenimin ağzına çakmak istiyorum.Sakin God...
"Niye bu saatte kalktığını öğrenebilir miyim Lydia'cım?"dedim imayla.
"Justin'i kahvaltıda yalnız bırakmayayım dedim."dedi.
Hayır sana hayırdır amk?
Üstteki cümle çok hayırlı oldu lan.
Yani hayırlı derken...neyse girmeyeceğim o konuya siz şaaptınız."Iyi yaptın."
Sessizce kahvaltımı yaparken Lydia ve Justin kesinlikle dinlemediğim bir konuyu konuşurlarken ayağıma değen başka bir ayak hissettim.Ve bir de azgın bakışlı bir Justin...
Knkcm sn azdn mı?.s.s
Napıyon mal bakışımı atarken piç smayla yaptı.Ayağını masanın altından bana sürtmeye başladı.
Naps kanka naps?Bunları yaparken aynı zamanda Lydia'yı dinliyormuş gibi gözüküyordu ama bence şeyinde bile değildi.
Niden?
Çnkü o bnm svglm.s.s
Kimseye bakmaz :)):):):):)Dimi God?Help God?Tell me God?Tell me the truth god?
Neys sakinim.
Bir süre daha devam edince kahvaltı tabağımı alıp lavaboya bıraktım.
"Ben hazırlanıyorum?"dedim."Ne zaman çıkarız?"
"5-10 dakikaya."
"Tamamdır."dedim.
"Ya ben de mi gelsem sizinle?"diyen bir Lydia beklemiyorum tabikisi.
"Nereye?"
"Ya okula işte ordan da takılırım dışarıda sonra yine eve gelirim.Siz kaçta geliyorsunuz eve?"
"4 gibi."
"Tamam ilk okulunuza gelirim sonra da takılırım biraz 4 de de eve gelirim yine."dedi.
"Tamam."
"Tamam."
***
Okulun kapısından içeri girdiğimizde bir an 5-6 kişi Lydia ya baktı ama sonra döndüler.Tabi kızıl olduğu için dikkat çekiyor ırıspı.