14.Bölüm*Sana âşığım*

3.7K 149 17
                                    

-14-

(Multimedyada Lenda.Lütfen daha çok oy verin ve yorum yapın.Teşekkürleeer.)

Film 3 saat sürmüştü.Bunun üzerine saat geç olunca da bizim huysuzumuz bir anda kibarlaşıp Allison’a burada kalmasını teklif etti.O da ailesinin izin vermeyeceğini söyledi.Kulaklarıma da inanamasam da Justin onu eve bırakabileceğini söyledi.Allison da bunu geri çevirmedi.Bir düşünün.Justin bir kıza nasıl bu kadar nazik davranabiliyor anlamıyorum.Bana ilk başta ne kadar itici davranmıştı değil mi?Belki de sadece bana özeldir.

Aşağıya indiğimde saat 11’e geliyordu.Justin de koltukta hayvanımsı bir şekilde yayılmış.Hemen yanına gidip ayaklarını ittirdim ve oturdum.İki tane daha tekli koltuk vardı ama üzerinde battaniyeler vardı.Ben de çok üşengeç bir kız olduğumdan kaldırmaya üşendim.

“Ne yapıyorsun Lenda?Burada yatıyoruz.”dedi ve ayaklarını dizlerime uzattı.”Diğer koltuklarda battaniyeler var Justin.Kaldırmaya üşeniyorum.”dedim.”Nefes almaya da üşenirsin sen Lenda.”dedi.Sonra “Bu arada 3-4 gün sonra dikişlerini açacaklarmış.”dedi.Bir anda irkildim.Umarım narkoz falan verirler.”Tamam.”dedim.

1-2 saat sonra ikimiz de odalarımıza çekildik.

****

Ellerim ve gözlerim bağlı,zorla çıkartılıyorum evden.Kimse kurtaramıyor beni.Yardım edemiyor.Bağırıyorum.Sopalarıyla vuruyorlar.Canım öyle acıyor ki,daha çok bağırıyorum.Tabii bir kaç tane daha sopa darbesi.Zorla arabaya bindiriyorlar.Çok hızlı sürüyorlar.Filmlerde de öyle oluyordu değil mi?Bir depoya getiriyorlar diye anımsıyorum.Bir yatağa yatırıyorlar.Buz gibi bir yatak.Titriyorum hemen.Ellerimi ve gözlerimi çözüyorlar.İki kişiler sanırım.Yüzlerini göremiyorum.Elbiselerimi soyup heryerimi öpmeye başlıyorlar.Ne kadar çırpınsam da fayda etmiyor.Zorla tecavüz etmeye çalışıyorlar.

Ağlayarak ve çığlık atarak gözlerimi açtım.Lanet olsun!Böyle rüya olmaz olsun.

Bir anda Justin odaya girdi.”İyi misin Lenda?Ne oldu?”dedi telaşla.Yanıma oturup yüzümü ellerinin arasına aldı.Bir şey diyemedim hâlâ rüyanın etkisindeyim.”Tamam,sakin ol.Ben buradayım.”dedi ve göz yaşlarımı eliyle sildi.Sonra sıkıca sarıldı bana.Bu yaptıklarını not alıyorum.Bir daha tekrarı olmayabilir.”Buradalar.”diye fısıldadım.”Beni almaya gelecekler.”dedim ardından.”Korkuyorum Justin.”dedim.”Tamam,buradayım ben.Kimse bir şey yapamaz sana.Rüya görmüş olmalısın.”dedi.”Kâbus.”diye tısladım.”O da olabilir.Sakin ol.Derin derin nefes al.Su getireyim mi?”dedi.Hızlıca başımı salladım.”Hayır,beni yanlız bırakma.Her an gelebilirler.”dedim.Fazla paranoyaklaşmışım.”Peki,istersen uyu.Ben burada oturup nöbet tutarım.Kimse sana bir şey yapamaz.”dedi.Hemen “Olmaz!”dedim.”Ne istiyorsun o zaman?”dedi.Kendimi ondan ayırıp yatağın içine girdim.Elimle yanımı işaret ettim.”Uyuyalım.”dedim.Hâlâ rüyanın,pardon kâbusun etkisinde olmalıydım.Sabah yaptıklarımdan utanabilirdim.Ama şu an gerçekten buna ihtiyacım vardı.Zaten daha önce birlikte uyumuştuk.”Tamam o zaman.”dedi ve yanıma yattı.Başımı göğsüne koydum.Kahramanım yanımdaydı.Artık rahatça uyuyabilirdim.

***         

Gözlerimi odaya giren sıcak güneş ışınlarının vücudumu yakmasıyla açtım.Yani her kitaptaki gibi güneş ışınları gözüme gelmedi.Kafamı hafifçe kaldırıp bulunduğum duruma baktım.Kafam Justin’in omzunda,Justin’in bir kolu benim altımda,diğer kolu ile beni sarıp sarmalıyor.Benim bir kolum Justin’e sarılırken diğer kolum alakasız bir yerde duruyor.

Fırsattan yararlanarak Justin’in yüzünü incelemeye başladım.O kadar kusursuz duyordu ki,dayanamadım yanağına bir öpücük bırakıyordum ki bir anda kafasını çevirdi ve bende dudağına öpücük bırakmış oldum.Hemen yataktan kalkıp.”B-ben öz-özür dilerim.”diye geveledim.O da yataktan kalkıp gülmeye başladı.”Ya gülme!”dedim.”Aslında bakarsan çok sevdim.”dedi.”Ne?”dedim bir anda.”Sana  bir şey itiraf etmemi ister misin?”dedi ciddileşerek.”Ne gibi?”dedim.Yanıma gelip eliyle yüzümü ellerinin arasına aldı.”Ben...”diyip dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.Geri çekildi.”Senden...”diyip tekrar öptü.”Fena halde...”diyip yine öptü.”Hoşlanıyorum...”diyip dudaklarımı vakumladı.

Bir dakika!Justin beni sevdiğini falan mı söylemişti?Yok canım ya.Uyandırsanıza beni.Ya da çimdik falan atın.Bu da rüya değil mi?Yok artık yani.Gerçekten şaka yapıyorsa onu keserim.

O beni öperken karşılık vermiyor değildim ama karşılık da vermiyordum.Geri çekilen o oldu.”Özür dilerim.”dedi.”Gerek yok.”dedim.”Ama birşey sormama izin ver.”

“Tabii.Sor.”dedi.”Ne zamandır hoşlanıyorsun?”dedim.”Hollanda’dan beri?”dedi.”Son olarak,neden ters davranıyordun?”dedim.Bunu harbiden merak ediyorum.”Tam olarak bir cevabım yok ama...”dedi ve sonra sustu.”Bilmiyorum işte.Artık öğrendin.”dedi.Justin utanıyor muydu?Yok artık.”Sen iyi misin?”dedim.Güldü.”Çok iyiyim.Ya sen?”dedi.”İyiyim de sen hiç iyi gibi görünmüyorsun.Bu saatte saçma olacak ama sarhoş falan mısın?”dedim.”Gerçekten iyiym.Sarhoş falan da değilim.İlk günü hatırlıyor musun?Sen beni bir kızla görmüştün?”dedi.O görüntü aklıma gelince iğrendim.”Evet?”diye mırıldandım.”O gün o şey hataydı.Kafam çok güzeldi.O gün sarhoştum işte.Ondan sonra öyle birşey olmadı.Öncesinde olmuştur bir kaç kere ama sonra olmadı.Çünkü sen vardın.Herneyse,ben aslında sana ve çevreme kötü veya kalpsiz olarak gözüksem de öyle biri değilim.Gerçekten.Bana inanıyor musun?”dedi.”Evet.”dedim kararlı bir şekilde.İnanıp inanmadığım konusu ise...Bilemiyorum.”Peki sen?”dedi.”Ben?”dedim.”Yani sen benden nefret falan mı ediyorsun?”dedi.Tabii ki de hayır.

“Hayır.”dedim.”Etmiyorum.”

“Beni seviyor musun peki?”dedi.

“Hayır.”dedim.”Sevmiyorum.”

“Yaa.”dedi umutsuzca.

“Sevmiyorum.”dedim.”Sanırım sana âşığım.”

****************

Söylemeden geçemeyeceğim ‘defneok’ adlı arkadaşımın Dark diye bir  hikayesi var.Daha yeni başiadı.Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.Kurgusunu birlikte hazırladık.

Daha çok yorum ve oy istiyoruum.

-Tutku

Bir Yabancı (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin