-22-
(Bana sövmeyin plis.s.s
Kamptaydım arkadaşlar kfjfslkfjs.
Şimdi Balıkesir’deyim 1 ay boyunca raadım.Yeni bölümleri geciktirmemeye çalışacağım,söz veriyorum.
Ramazan ayındayız,oruç tutanlara Allah sabır versin.
Keyifli okumalaar!)
*
Tam 3 gündür buradaydım.-Ve mutluyum-
Yalan.
Pek mutlu değilim.Zack ve Cody’i çok çok seviyorum ama Justin...Özledim.Gerçekten özledim.Ona çok sinirliyim ama...olsun.İnsan sevdiğini özler.Onu çok seviyorum.Ve özlüyorum işte!
İnatçıyım.Elena gitmiş ama daha 3 gündür buradayım.4-5 gün sonra dönmeyi planlıyorum.Justin ile her gün 3-4 kere konuşuyoruz.O arıyor.Dediğim gibi,inatçıyım.
Her akşam Skype’tan da konuşuyoruz,zorla.
Çaktırmayın,onu gördüğüme çok seviniyorum.
Zaten hep böyle değil midir?
Özlersin,ama gidemezsin işte.Kavuşamazsınız.Ya kız intaçıdır,ya da oğlan.Her aşkda bir olumsuzluk vardır.Tüm sevgililer en az bir kere kesin kavga etmiştir.Kavganın büyüklüğü veya küçüklüğü önemli olmasa da.Sudan sebeplerden de olabilir bu kavgalar.Fark etmez işte.
Dönmem için yalvarmadı,özlü sözler de söylemedi.Çünkü o Justin.Yapamaz.
Zaten böyle bir şey de istemiyorum.
Herneyse,gelelim bu güne.
Sabah yüzüme çarpan tonla suyla uyandım.Öksürüklerim arasında ‘siktir’ diye mırıldandığımı hatırlıyorum.
“Tanrı belanızı versin!”
“Sen deistsin Lenda!”
“Kesin sesinizi!”dedim.
“Ses soyut bir şeydir Lenda.Sesi nasıl keselim biz?”dedi Cody.
“Ha-ha-ha!”dedim saçlarımı düzeltmeye çalışırken.
”Hiç düzeltme.”
“Niyeymiş?”
“Böyle de güzelsin minik farem benim!”
“Bak Zack sevgin benim gözlerimi yaşartıyor ama malsın.Fare nedir gerizekalı?”
“Hem mal,hem de gerizekalı oldum öyle mi?”
“Evet canım,ikinizde.”
“Ne yaptım ben şimdi?”dedi Cody.
“İkinizde suçlusunuz,dava kapanmıştır.Yüzüme su dökmeyecektiniz pislikler.Bu akşam görürsünüz siz!”
“Bir şey yapamayacaksın çünkü 02:00 gibi uyuyorsun Lenda.Çocuk gibisin.”
“Siz ne zaman uyuyorsunuz ki?”
“06:30 gibi.”
“Yuh! Napıyorsunuz lan o kadar saat?”
“PES atıyoruz bebeğim.”
“Klasik erkek milleti.Şimdi gidin de yüzümü y-...”
“Zaten yüzünü biz yıkadık canım.”
“Doğru.”
“Hadi gidelim Zack.”dedi Cody.Zack de başını salladı ve odamdan çıktılar.