20.Bölüm*Öpücük*
(Evet,ara vermiştim biliyorum.Bu bölüm de sizin isteklerinizi karşılar mı,emin değilim.
Multimedya koymuyorum.
İthafta etmiyorum çünkü üşendim jksjdksjf.
Uzatmayacağım,keyifli okumalar!)
-
Sabah gözlerimi açtığımda doğrulmak istedim ama iki tane kol beni tutuyordu.Kafamı hafifçe kaldırıp Justin’e baktığımda gülümsedim.
Elena gelmişti evet.Yarışıyorduk,içten içe.Bunu da biliyorum.Ama ben hâlâ onu deli gibi seviyorum.O da beni seviyor sanırım.Yani umarım seviyordur.Çünkü birini severken sevilmemek,en kötüsü olmalıdır.
Bir konuda tereddüt ediyorum.
Serenna Teyze benim vekaletimi aldığı için ben Justin’in üvey kardeşi oluyorum sanırım.Üvey kardeşim ile ilişki yaşamam suç.Elena bu açığı yakalarsa sorun olabilir.
Ama 18 yaşımı geçtiğim için bir birey sayılıyorum.Vekaletimi almaları sadece beni sahiplenmeleri içindi.Soyadıımı falan da değiştirmemiştim zaten.
Düşüncelerimi Justin’in uykulu sesi böldü.
“Saat kaç?”
“Sana da günaydın.”dedim gülerek.”06:30”
“Okula gitsem mi?”
“Bence gel.”
“Ama---“
“Bak biliyorum,zor.Ama benim için daha da zor.Ona aşık olursan seni anlarım...Tamam,belki de anlayamam ama sorun çıkartmam.Gerçekten.”dedim ve nefes alıp devam ettim.”Sen benimle gelmeyince kendimi ona karşı yanlız hissediyorum.Hastalığını bahane ediyorsun.Sen hastalığını önemsemezsin ki zaten.”
Bana bağlı olan kollarını biraz daha sıktı.
“Seni yanlız bırakmayacağım.”
-
Okula girdiğimizde yanımdaki meteor yüzünden bize çevrilen bir kaç yüz gördüm.Justin’in elini kavradım ve herkese ‘o benim’ mesajı verdim.Mesajı almış olmalılar ki,sıkıntıyla başlarını çevirdiler.*Zafer gülümsemesi nihahahah*
Sınıfa girince Justin hep yere doğru bakıyordu.Onu anlayabiliyordum aslında.Yani...sanırım.
Sınıfa girmemizle beraber Elena sırasından kalktı ve koşarak yanımıza geldi.Kollarını Justin’e sararken Justin hâlâ benim elimi tutuyordu.Elimi yavaş yavaş bıraktı.Kollarını Elena’ya doladı.
Duygusal bir kızdım.Şimdi Elena’yı dövmeyecektim tabii ki.
Sadece gözlerim dolmuştu,evet.
Güçlükle gözlerimi kapattım ve yerime geçtim.Çantamı sıraya koydum ve yüzümü çantama gömdüm.
Hani beni yalnız bırakmayacaktı?
İlk gördüğü yerde ona sarılması mı gerekiyordu yani?
Ben bunun için mi vardım?Beni anında satması için mi onunla sevgiliydim?
Ben sessizce ağlarken yanımda bir hareketlilik hissettim.
Bu arada sınıftan bir çocuğun sesini duydum “Millet!”diye bağırdı.”Ders boş!”
Bunu duymamla birlikte yerimden kalktım ve koşarak sınıftan çıktım.
Justin de arkamdan geliyordu ama şu an pek umursamıyordum.