Güneş ışınlarının gözümü sikmesiyle uyandım,diyemeyceğim.Deseydim çok klasik olurdu.Bu gün sevgili yatağımla son günümdü.Çok duygulandım.Oysa ne anılar yaşamıştık.Seni özleyeceğim güzel yatağım.
Şimdi siz diyorsunuzdur bu kızın ailesi öldü.Nasıl böyle mutlu?Emin olun annem ve babam da böyle olmasını isterlerdi.Mutlu olmamı.Ben üzülmüyor muyum sanıyorsunuz?Herkesten çok üzülüyorum.Ama hayat devam ediyor.Yapacak birşey yok.
Kafamdan bu düşünceleri atıp banyoya ilerledim.Yüzümü yıkadım.Saate baktığımda 7 ye geliyordu.Uçağım 9 daydı.Vaktim vardı.Banyo yapmaya karar verdim.Bornozumu hazırladım.
En fazla 5 dk. süren duşumdan sonra saçlarımı kurutup giyindim.Aşağıya kahvaltımı yapmak için indiğimde saat 07.14 idi.Koduğumun saati.1 dakka ileride olsan ne olurdu?Hiç sevmem böyle saatleri.Ağzımın bozuk olduğunu söylemiş miydim?Hemen laf sokabilme yeteneğim vardır.Annemin sevmediği huylarımdandır,ağzımın bozuk olması.
***Havaalanı***
Koduğum taksisi.O taksi parası benim götüme hortum gibi girdi.Ne gerek vardı yani havaalanına uzak oturmaya?Sonra Lenda neden sinirli?Herneyse sakin ol Lenda,diye düşünüp uçağıma doğru yürüdüm.
Uçağımı ve oturacağım koltuğu bulduktan sonra düşündüm.Acaba beni neler bekliyordu?Nasıl insanlardı?Oğullarıyla anlaşabilecek miydim?Mutlu olacak mıydım?Başıma neler gelecekti?Almanya'daki okulum nasıl bir yerdi?Düşüncelerim beynimi tecavüz ederken kalkmaya hazırlandığımızı hissettim.3 saat falan sürerdi muhtemelen.Uyu Lenda uyu.
***Almanya***
Uçak yolculuğu fena değildi.Uçaktan indikten sonra gerekli işlemleri yaptırdım.Çıkışa doğru yürüdüm.Kapıdan çıktım.Soktuğumun Almanya'sı soğuktu.Beni karşılayacak insanların nasıl biri olduklarını bilmediğim için etrafa bakındım.Bana hareketli bir şekilde el sallayan çifti gördüm.İstemsiz bir şekilde sırıttım.Onlara doğru ilerledim.
"Lenda sen olmalısın.Ne kadar da büyümüşsün,güzelleşmişsin." dedi.Sevdim bu kadını.
"Teşekkür ederim,çok naziksiniz." dedim.Tabii büyüklerin yanında ağzım düzgündü.
"Haydi arabaya binelim hava iyice soğudu." dedi adını bilmediğim adam.Valizimi aldı ve arabalarına doğru ilerlediler.Ben de onları takip ettim.Arabada pek sohbet etmedik.
***EV***
Evleri gerçekten hoştu.2 katlı büyük bir evdi.Havuzları da vardı.Malvarlıklı insanlardı.Kapıdan içeri girdiğimizde kadının ne kadar zevkli olduğunu düşündüm.Evlerini çok güzel döşemişti.
"Lendacığım sen yukarı çık istersen.Ben de yemeği hazırlayayım.Odan yukarıda 2.oda." deyip gülümsedi.Başımla onay verip,valizimi alıp yukarıya çıktım.
Sağdan 2.oda mıydı?Soldan 2.oda mıydı?Amınakoyayım insan düzgün tarif eder.Sol mu sağ mı diye düşünürken şansımı soldan yana kullandım.Kapıyı zart diye açtım.Açmaz olaydım.Açan ellerimi siksinler benim.
"B-ben ç-çok p-pardon" diyim odadan kaçarcasına çıktım.Ne mi görmüştüm?Büyük ihtimalle Justin adındaki çocuk.Evin oğlu.Bir kızı şey ediyordu.Anlayın işte şey...Bunları görmemiş olmayı dilerdim.İsmini Justin olduğunu tahmin çocuk ne olduğunu anlayamamıştı.Ben odadan çıkınca kısa süreli bir şok geçirdim.Tahminen 30 saniye boyunca hareketsiz durdum.O anda Justin odadan çıktı.
"Lanet olsun üzerine birşey geçir!"deyip gözlerimi kapadım.Ne oldu heyecanlandınız mı?O kadar heyecanlanmayın canım.Ellerimi gözlerimden çektim.Sadece üstü yoktu.Altı vardı.
"Senin sorunun ne?Kapıyı çalmadan nasıl girersin?Bu arada sen kimsin?" dedi.UKALA.
"Lenda ben.Ayrıca orada olduğunuzu bilmiyordum gerizekalı.Şey yaptığınızı da.." dedim.
"Heee sen Lenda'sın.Annemler bahsetmişti.Sanırım artık burada kalacaksın.Bu görüntülere alışık olman gerekecek.Ayrıca gördüklerini birine anlatırsan o lanet gözlerini alır bir yerlerine sokarım." dedi.Tanrım sen bana yardım et.Bu ne lan böyle.Yalanım yok yakışıklı çocuk.Ama bir ego bir ego anlatamam.
"Sen kendini ne sanıyorsun göt.Çocukluk yapıp annene yetiştireceğimi mi sandın?Şimdi o egonu al ve işine geri dön.Bölmüştüm zaten." dedim ve doğru olduğundan emin olduğum kendi odama girdim.
Bundan sonra birlikte yaşayacağım çocukla kavga etmiştim.Süper.
Yine beeen.Kısa bir bölüm oldu.Umarım seversiniz.Sizi çok seviyorum.
-TUTKU