Yeni bölüm diye açıp sonra bana söven okuyuculara selam slsjjshd.
Öncelikle hikayede Justin,Lenda,Elena veya Allison'un kişilikleri nasıl daha bilemiyorsunuz.Ben bile anlayamıyorum.
Bu yüzden şimdi nasıl birileri olduklarını teker teker anlatacağım.İsterseniz okursunuz,isterseniz okumazsınız,size kalmış.
Şimdiden teşekkür ederim.
-
LENDA
*Annesini ve babasını kaybetmiş bir kız.Ne kadar bunu dışarıya yansıtamasa da,çok duygusal.
*Dini yok.
*Arkadaş edinme konusunda pek başarılı değil.
*Cedric,en hassas noktası sanırım.Cedric denilince yelkenleri suya indiriyor.
*Sarı saçlı olmayı dezavantaj olarak görüyor.'Çoğu insan kahverengi saçlıyken neden ben sarı saçlı ve farklıyım' diye düşünüyor.Anladığınız üzere,farklı olmayı yeğelemiyor.
*Aşk'a inanmıyor.Sevmeye ve bağlı olmaya inanıyor.
*Evlenmeyi 20-25 yaşına kadar düşünmüyor ama Justin fikirini değiştirir mi bilemiyorum adaslkdlk.
*Kitap okumayı ve voleybol oynamayı seviyor.
JUSTİN
*Dışa yansıtmıyor ama oldukça duygusal.
*En iyi arkadaşları David ve Samantha.Lenda yokken bu 2 isim hariç kimseye değer vermiyordu.Elena hariç tabii.
*Elena'ya çok fazla aşıktı fakat Elena onu terk etti.Bu yüzden kızlara güvenmiyor.
*Aşk'a olan inancını Elena yüzünden kaybetti.Lenda sayesinde geri kazandı.
*Lenda'dan önce her gün başka bir kızla yatsa da,kızları kırmayı sevmiyor.
*Sigara içiyor fakat bağımlısı değil.Alkol kullanıyor fakat alkolik değil.
*Dini yok.
*Kitap okumayı ve müzik dinlemeyi seviyor.Bir sürü müzik aleti çalıyor.Basketbol oynamayı çok seviyor.
*Hemen çocuk sahibi olmak istiyor ama gerçekten sevdiği kadın ile birlikte.
ELENA
*Justin'e gerçekten deliler gibi aşık olan birisiydi.Onu terk etti çünkü zorundaydı.
*Dışa yansıtmasa da inançlı birisi.
*Aşka inanıyor.
*Müzik dinlemeyi ve koşmayı seviyor.
*Annesi ve babası ayrı olduğu için aile özlemi çekiyor.
*Gerçekten duygusal.
*Evlenme konusunda karar veremiyor.Aşık olduğu kişiyle evlenmek istiyor.
ALLİSON
*Lenda'yı gerçekten çok seviyor.
*Yüzmeyi ve kitap okumayı seviyor.
*Oldukça duygusal.
*Aile bağlarına önem veriyor.
*İntihar girişiminde bulunmuş.Acıklı bir hikayesi var.
*Sıcakkanlı.
*Aşka inanıyor.
---
Saçma gelebilir ama böyle bir şey paylaşmayı çok istedim.
Teşekkür ederim.