15.Bölüm*Geri Çeviremem*

3.2K 139 17
                                    

-15-

“Uyan artık!”diyen Justin’in sesiyle gözlerimi açtım.Lanet olsun!Bu gün rüyalar benim peşimi bırakmacak mıydı?Gözlerimi açtığımda Justin karşımdaki koltukta oturuyordu.

“Rüya mıydı?”dedim.”Rüyaydı değil mi?”

“Neyden bahsediyorsun?”diyince ağlamaya başladım.Yanıma gelip oturdu.”Seni kaçırıyorlardı.Onunla ilgili bir rüya görmüştün.Ondan mı bahsediyorsun?”diyince kafamı olumsuz anlamında salladım.Demek ki dün yanımda yatmıştı ama biz o konuşmayı hiç yapmamıştık.

“Lanet olsun!”diye bağırmaya başladım.”Yine mi rüya gördün?”dedi.Kafamı salladım.”Korkunç muydu?”dedi.”Hayır.”dedim.”Mükemmeldi.”

“E o zaman neden ağlıyorsun?Mükemmelse yani.”dedi.”Sorun da bu ya!Rüya olması!Ah !Kimi kandırıyorum ben?Sadece rüyamda bana aşık olduğunu söyleyebilirsin!”dedim ve sonra elimle ağzımı kapattım.Dilimi eşşek arası soksun!Hemen yataktan kalktım.”Duymamış gibi farz et.”dedim.”İyiyim ben.”

Hızlıca banyoya girdim.Söylemiştim.Anlamış olabilir miydi?Bilemiyorum.

Yüzüme birkaç kere soğuk su çarpıp banyodan çıktım.Justin hâlâ yatakta oturuyordu.”Anlatmayacak mısın?”dedi.”Neyi?”dedim umursamazca.”Rüyanı.”dedi.”Boşver.”dedim.”Rüyaydı sonuçta.Bir önemi yok.”

“Rüyanda herşey mükemmel miydi?”dedi.Kafamı salladım.”Çok mu mükemmeldi?”dedi.Tekrar kafamı salladım.”Ben sana âşık olduğumu falan mı söylüyordum?”dedi ve buna da istemsizce kafa salladım.Kafamı siksinler benim!

“Hayır...Yani evet...Aslında hayır..Boşversene ya...Rüyaydı...Eee şeey..Çıkarsan?Giyinicem hani..?”diye birşeyler geveledim.Güldü.”Senin dediğin gibi olsun bakalım.”diyip göz kırptı ve odadan çıktı.

Bu kadar beyinsiz olmak zorunda mıydım ki?

Dilimi tutamıyordum!

Rüya olması daha kötüydü!

Tanrım,eğer çaktırmadan belamı falan vermeye çalışıyorsan,fark ediyorum.Haberin olsun.

Düşüncelerimden sıyrılıp dolabımın karşısına geçtim.Üstümdekilerden kurtulup dolabımdan beyaz kazağımı ve yeşil pantolonumu aldım.Onları da üzerime geçirip saçımı taradım.Makyaj yapmaya gerek duymadım çünkü okula gidiyordum.Telefonumu da cebime atıp aşağı indim.

Justin koltukta oturuyordu.

“Kahvaltı yapmayalım.Okulda yersin.”dedi.Kafamı salladım ve ayakkabılıktan ayakkabılarımı alıp ayağıma geçirdim.Evden çıktık ve arabaya doğru ilerledik.

Yol boyunca Justin tek kelime bile etmedi.Ben de konuşmadım.

Okulun önüne geldiğimizde Justin “Sen git.Ben geleceğim.”dedi.Ne kadar merak etsem de kafamı sallayıp arabadan indim.

“Görüşürüz.”

“Görüşürüz.

***

Okulun bahçesinden içeri girdiğimde tüm gözler üzerime çevrildi.Başımı öne eğip yürümeye başladım.Ne yazık ki insanların gözlerini görmesem de,dediklerini duyabiliyordum.Dedikleri şeyler de hiç iç açıcı şeyler değildi.

“Justin seni de mi sikip bıraktı Lenda?”

“Justin’in sürtüğü.Ne beklersiniz ki?”

“Orospu işte.”

“Sürtüğün tekisin.”

“Ucube.”

Bunları duyunce göğsümün üzerinde bir acı hissettim.Ardından gözlerim yanmaya başladı ve olduğum yerde durmak zorunda kaldım.Anında Allison yanımda belirdi.Elini koluma takıp beni tuvalete doğru sürüklemeye başladı.

Tuvalete girdiğimizde şansıma(!) kimse yoktu.Daha güçlü ağlamaya başladım.Ben bu sözleri hak edecek ne yapmıştım kiCevap veriyorum,hiçbirşey.

“Kimseyi umursamamaya çalış.Zaten Justin gelince ağızlarının payını verecektir.”dedi.Bu sözler maalesef ki beni rahatlatmaya yetmemişti.Bir anda kapı açıldı ve Justin içeri girdi.Ona şaşkın gözlerle bakarken “Sen gidebilirsin Allison,teşekkürler.”dedi.Justin teşekkür etmişti.Bu günü tarihe yazmalıydım.

Bir anda hayattan kopup düşünmeye  başladım.

Ben Justin’e âşık mıydım ki?Eğer öyle olmasaydım neden rüya olduğuna üzülüyordum ki?Kesinlikle âşıktım.Bunun başka bir açıklaması olabilir miydi ki?

Hem âşık olmak kötü bir şey değildi ki.Sadece Justin’e âşıksan 1-0 yenik başlıyorsun o kadar.He bir de onun beni sevmemesi var.O daha kötü bir şey.Sanırım ben ona âşığım ama o benden nefret ediyor olabilir.Ben bir şey yapmadım ki?

Neden bana kötü davranıyordu da Allison’a bu kadar sıcaktı.Teşekkür etmişti ulan!Daha ne yapsın.

Dünya’ya geri döndüm.

Allison tuvaletten çıkmıştı.Ben de duvarın kenarında sırtımı duvara sürterek yere oturdum.Justin gelip yanıma oturdu.

“Sorunun ne olduğunu biliyorum.Onları söyleyenler cezasını çekecekler.Kendini üzmene gerek yok.”dedi.”Neden?”dedim.”Kimse sana laf atamaz Le-“derken sözünü kestim.”Onu demiyorum.”dedim.”Neden böyle yapıyorsun?”

“Nasıl yapıyorum?”dedi.”Bana neden bu kadar soğuksun?Allison’a çok kibar davranıyorsun Justin.Beni görmezden geliyorsun.Kaba davranıyorsun.Belki bana öyle geliyor ama ben kızım.Duygularım seninki kadar sert değil.Hemen alınıyorum.Kıskanıyorum.Canım çok acıyor.Yalvarırım yapma.”dedim.”Sorun sana söylenenlerde mi?”diyince bir kahkaha attım.

“Anlamıyorsun işte.Bana söylenilenler umrumda değil Justin.Sorun sensin.Sorun senin sikik karakterin!”diye bağırdım.”Sakin ol.”diye fısıldadı.Kalkıp tuvaletin kapısını kilitledi.”Ne yapıyorsun?”dedim.”Bu konuyu halledeceğiz.”dedi ve tekrar yanıma oturdu.

“Öncelikle ben Allison’a yakın davranmıyorum.Sen yanlış anlıyorsun.Şimdi bana tam olarak sorun nedir söyler misin?”dedi.

Derin bir nefes aldım.Artık söylemeliydim.Umrumda değildi.

“Seni seviyorum.”dedim.Gülümsedi.

“Onu anladım ama ben ne yapabilirim?”diyince ağlamaya başladım ve ona yumruklar atmaya başladım.”Seni piç!”

“Hey,hey!Sakin ol!”dedi.”Aslında haklısın.”dedim.”Senden tam da böyle bir cevap beklenirdi.”diyip ayağa kalktım.O da kalkıp bileğimi yakaladı.

“Dalga geçiyorum.”

“Onun farkındayım ama biraz daha nazik olabilirdin Justin.”

“Hayır onda değil,ben ne yapabilirim,derken dalga geçiyordum.”

“Yani?”

“Otur,konuşalım.”dedi.Kafamı sallayıp oturdum.

“Öncelikle beni sevmen çok yanlış değil mi sence?”dedi.”Nasıl yani?”dedim.”Piç yürekli olduğumu biliyorsun değil mi?”diyince sırıttım.”Tabikide.”dedim.”Biliyorum.”

“Ne kadar piç yürekli olsam da prenses,bana âşık olduğunu gördüğüm bir kızı çeviremem.”

***************

-TUTKU

Bir Yabancı (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin