İyi okumalar...
K-" abiii ben çıkıyorum "
T-" tamam dikkat et "
Genç çocuk kapıyı açıp dışarı çıktı. Kapıyı arkasından kapatıp merdivenleri indi. Biraz hava almak istemişti o yüzden sürekli yaptığı gibi sahile ilerledi. Yunusuda çağırmıştı ama yunus uyumayı seçtiği için tek başına gidiyordu.
Bir an önce sahile gitmek için kısa yolu tercih edip dar ve ıssız sokaklara daldı. Bu sokaktan hep korkmuştur. Halada korkuyordu ama sahile bir an önce varmak istiyordu. Küçük ve hızlı adımlarla yürümeye başladı. Etrafına bakmaktan korkuyordu o yüzden başını önüne eğdi.
Duyduğu adım sesleriyle olduğu yerde kaskatı kesildi. Adım sesleri gittikçe yaklaşırken arkasına bakmaya korktu. Nefes alışverişleri hızlanırken bir an kanının çekildiğini sandı. Yutkunarak küçük adımlarını hızlandırdı. Genelde bu sokak hep boş olurdu. Kendi kafasında kurduğunu düşünüp adımlarını yavaşlattı hala adım sesleri gelince tüm cesaretini toplayıp ürkek bakışlarla arkasına döndü .
Karşısında üstü başı yırtılmış her halinden sarhoş olduğu belli olan orta yaşlarda bir adam vardı. Yutkunarak geri geri yürüdü. Bu yola sapmasını isteyen beynine yüzlerce kez küfretti. Hemen arkasını dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı. Hâlâ adamın peşinden geldiğini anlayınca adımlarını hızlandırıp koşmaya başladı ve gördüğü ilk sokağa daldı nefesi kesilirken arkasındaki adamın sarhoş haliyle hala koştuğunu gördü. Biraz daha hızlanınca gelen inleme sesiyle gözlerini büyütüp durdu ve etrafına baktı. Ses yan sokaktan geliyordu. Ya gidip oradakilerden yardım isteyecekti ya da arkasındaki adama yem olacaktı. Ama gelen seslerin ne olduğunu dahi bilmiyordu. Onlar bu adamdan daha kötü olabilirdi daha kötü bir şeyin içine düşebilirdi.
Boynunda hissettiği nefesle kaskatı kesildi. Gözlerini şokla açarken burnuna gelen iğrenç kokuyla yüzünü buruşturdu. Derince yutkunup koşmaya hazırlandı. Ama bileğini tutan el buna izin vermedi.
X-" nereye güzelim "
Duyduğu cümleyle yutkundu. Gözleri yanmaya başlarken gözünden bir damla yaş düştü. İyiden iyiye korkmaya başlarken nefes alışverişleri olabildiğince hızlandı. Adım atacağı sırada adam bileğinden çekip duvara yapıştırdı. Sırtı sert duvarla buluşunca acıyla inledi.
K-" n-ne i-istiyorsun "
X-" seni... buraya bu kadar güzel çocuklar gelmez pek gerçi pek kimsede gelmez ama "
Adam kelimeleri sarhoş olduğu için yuvarlarken söyledikleri zor da olsa anlaşılıyordu.
K-" b-bırak b-beni "
Dedi yutkunarak. Korkusu her geçen dakika iki katına çıkarken etrafına baktı. Yan sokaktan hala acı dolu inlemeler yükseliyordu.
K-" imdaaaaaat "
Son nefes kırıntılarını kullanarak sesinin yettiği kadarıyla bağırdı. Yan sokaktaki sesler kesilmişti. Anlaşılan sesini duyurabilmişti.
Yanındaki adam çoktan kafasına boynuna gömmüşken onun itme çabaları boşunaydı. Nefessiz kalmışcasına nefes alırken , ağlamaktan göz pınarları kurumuşken , itmekten bilekleri ağrırken , bedeni güçsüz düşmüşken , haykırışları duyulmazken , boğazı yanarken , bedeni düşmemek için savaş verirken tek ümide yan sokaktaki kişilerin ona yardım etmesiydi.
Gözleri kararmaya başlarken bedenini güçlükle ayakta tutan ayakları direnmeyi bıraktı
Duyduğu son şey silahın patlama sesiydi...