Arkadaşlar geç geldi biliyorum özür dilerim. Ben bölümü attım sanıyorum meğer atmamışım bir gündür eline telefonu almadım zaten deneme vardı diye
Tekrar özür dilerim
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın
İyi okumalar...
İ-" nasıl yani "
Dedi kaşlarını çatarak. Ona gülümseyip arkamı dönerek konuştum.
K-" iyi geceler "
Diyip gözlerimi kapattım. Meraktan öleceğini ve ne dediğimi tam olarak anlamadığını biliyordum.
Kendimi huzurlu bir uykuya bırakırken son olarak hissettiğim boynumdaki nefesle belime sarılan kollardı.
•••
Gözlerimi yavaşça açıp etrafa baktım. İcardinin odasındaydım. Belime sarılan kollar sıkılaştığında aklıma dünkü olaylar geldi. Aklıma gelen haberle gözlerimi sonuna kadar açtım. Hayal değildi değil mi? Kollarımı icardiden kurtararak tekrar instegram uygulamasına girdim.
Galatasaray
U17 oyuncularımızdan kerem Aktürkoğlu yunus Aktürkoğlu ve barış Alper Yılmaz A takıma seçilmiştir. Geçen scooterlarımızın gittiği maçta büyük beğeni toplamış ve yetenekleriyle tüm Türkiye'yi fethetmişlerdi. Teknik direktörümüz Okan buruğun da özel isteğiyle A takıma alınan oyuncularımız iki gün sonraki antrenmana katılacaklar ayrıca önümüzdeki kasımpaşa maçında da Okan buruğun gençlerimize şans verme ihtimali de oldukça yüksek. Genç yıldızlarımıza şans diliyor ve hoşgeldiniz diyoruz. BÜYÜK CAMİAMIZIN A TAKIMINA TEKRAR HOŞGELDİNİZ ASLANLAR💛❤️🦁
Gerçekti. A takıma alınmıştık. sevinçle bir çığlık atıp belimi saran adama hızla sıkıca sarıldım. O ise benim çığlığımla telaşla kalkmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
İ-" kerem iyi misin noldu niye çığlık attın bir şey mi oldu "
Diye endişeyle soru sorunca sevinçle gülümsedim.
K-" A takıma seçilmişiz inanabiliyor musun "
O da bana gülümseyip sıkıca sarıldığım bedenini bana yaslayarak karşılık verdi. Kalk atışlarım yine hızlanırken bu sefer çekinmedim. Duyabilmesinden korkmadım. Aksine duymasını istiyordum. Şu kalbimin onun için böylesine deli gibi atışını duysun istiyorum.
Hemen ayağa kalkıp heyecanla odanın içinde volta attım. Gerçekti. Hayal falan değildi.
Muslera , Sneijder , Drogba , Burak Yılmaz ...
Ve daha nice efsaneyle bir arada olacak ve oynayacaktım.
K-" yunusa haber vermem lazım "
Diyerek kapıya ilerledim. Ama aklıma dün gece Zaniolo'nun yanına gittiği gelince geri döndüm. Rahatsız etmek istemiyordum.