Şey bölümü bir hafta önceden yazmış ama atmayı unutmuş olabilirim... 😶
İcardinin yeni saçı çok tatlı bence yaa olay olduu 💅♓♓
22 gün sonra yine ben hemen hemen bir ay olmuş bölüm atmayalı
Özledim sizi ya
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın
İyi okumalar...
Kerem üzerine beyaz bir eşofmanla yine beyaz ince bir tişört geçirip telefonunu alarak odasından çıktı. Yavaş adımlarla icardinin odasına ilerledi. Gereksiz heyecanına bir anlam veremiyordu. Kalp atışları dışarıdan duyulabilecek bir seviyedeydi. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattı.
Gelen gel komutuyla yavaşça kapıyı açıp içeri girdi. Yatakta tablette bir şeyler yazan adama bakıp dudaklarını bir birine bastırdı. İcardinin ona dönen bakışları eşliğinde yatağa ilerledi.
İ-" sırf ben uyuyabileyim diye bunu yapmak zorunda değilsin kerem... Rahatsız olmanı istemem "
Kerem hızla yatağa girip üzerini örttü.
K-" hiç te rahatsız olmuyorum bak "
İcardi gülümseyip elindeki tableti sehpanın üzerine koydu. Sırtını yatak başlığından ayırıp uzandı.
İkiside tavana bakarken derin nefesler alıyordu. Odada sadece onların nefes alış verişlerinin sesi vardı.
Kerem yana dönüp kollarını iri ve kaslı bedene sardı. İcardi gelen temasla bir an kalbinin durduğunu hissetti. Kollarını ondan küçük olan bedene sardı.
K-" iyi geceler "
Duyduğu uykulu sesle yüzündeki gülümseme büyürken dudaklarını araladı.
İ-" iyi geceler bebeğim "
Kerem o kadar mayışmıştı o kadar uykusu geliyordu ki icardinin söylediği kelimeyi algılayamadan kendini uykuya bırakmıştı.
İcardi kendinden küçük olan bedeni kendine daha çok çekip burnunu yumuşak saçlara daldırdı. İçine derin nefesler alarak sevdiğinin o güzel kokusunu ciğerlerine çekti.
Gözlerini kapatıp hayatındaki en huzurlu uykunun kollarına kendini bıraktı.
•••
Gözlerini yavaşça açıp onu sıkı sıkıya saran kollardan kurtulup gözlerini ovdu.
Onu sıkıca saran adama bakıp gülümsedi. Yerinden kalkmaya çalışınca icardiden gelen uyanmaya yönelik hareketlerle onu uyandırmamak adına geri yerine sindi.
Bu kadar güzel uyuyorken onu uyandırmak istemiyordu. Uykusunu iyice almasını istiyordu.
Bedenini yavaşça ona döndürüp keskin yüz hatlarını inceledi. Elini kaldırıp baş parmağını icardinin alnında kaşlarında kirpiklerinde ve burnunda gezdirip dudaklarına gelince durdu. Baş parmağının uyuştuğunu hissetti bi an. Gözleri parmağının oksadigi dudaklarda takılı kaldı.
Ne yaptığını anlayıp elini hemen çekti. Karnında oluşan karıncalanma ya hızlanan kalp atışlarına ve yükselen vücut ısısına bir anlam veremiyordu. Daha fazla düşünmeyip tekrar gözlerini kapattı. Anlaşılan bu günü uykuyla geçirecekti ki rahatsız olduğu da söylenemezdi.
•••
Z-" İcardi nerde "
Dedi zaniolo kahvaltı servisi yapan kadına