Gece gece burda ne işim olduğunu bende bilmiyorum hiç sormayın
İyi okumalar...
" kerem daha iyi misin "
İçeri giren halilin sesiyle ikili oraya döndü arkasından da zaniolo geliyordu. İcardi derin bir oh çekti.
K-" bilmiyorum galiba iyiyim "
Aklına gelenlerle ağlayacak gibi oluyordu. İcardi bunu daha fazla düşünmemesi için ortamdaki havayı bozmaya çalıştı.
İ-" Halil keremin abisine anlatır mısın olanları "
H-" hı hı anlatırım "
İkili geldikleri gibi tekrar dışarı çıktılar.
İ-" otur bakalım saçını kurutalım "
Kerem başıyla onaylayıp yatağa oturdu. İcardi banyoya ilerleyip kurutma makinesini alıp geri geldi. Oturan çocuğun arkasına ilerleyip oturdu. Makinenin fişini hemen yanındaki prize takıp çalıştırdı. Makineyi keremin saçlarına tutup bir eliylede daha hızlı kuruması için yumuşak saçları karıştırdı.
Keremse hem saçlarına değen sıcak havayla hemde arkasından burnuna dolan erkeksi kokuyla çoktan mayışmıştı. İcardide bu kadar yakın olmalarını değerlendirip defalarca sevdiğinin saçlarını kokladı.
Küçük çocuk çalan telefonuyla kapattığı gözlerini açıp ekrana baktı.
Koruyucum❤️ arıyor...
Abisi arıyordu. Derin bir nefes alıp telefonunu eline aldı. İcardide saçlarını kurutmayı bitirip keremi yalnız bırakma adına makinayı fişten çekip banyoya ilerledi.
Son bir kez derin bir nefes aldı. Ve aramayı cevapladı.
' efendim abicim '
' kerem duyduklarım... Sen iyi misin hı '
' abi iyiyim sakin ol '
' kerem abicim nasıl sakin olayım başına gelenler basit bir şey değil '
' abi bu konu hakkında konuşmasak hatırladıkça kötü oluyorum '
' peki abicim biz yoldayız zaten geliyoruz '
' tamam abicim bekliyorum '
Telefonu kapatıp yatağa koydu ve düşündü...
Bunları hakediyormuydu?
Neden bunlar onun başına geliyordu?
Ne yapmıştı bunları yaşamak için?
Akan gözyaşının farkında bile değildi taki bir el onu silene kadar irkilip gözyaşını silen adama baktı. Burukça gülümseyip anlamlandıramadığı bir istekle kollarını geniş bedene sardı. İcardi anında kollarını küçük bedene sarıp saçlarına bir öpücük kondurdu.