İyi okumalar...
3 Hafta önce...
Tadic ve Dzeko dışarı çıktıktan sonra aralarında yaşananlar...
" Dur artık "
Diyerek büyük olanın kolundan tutup kendine çevirdi.
" Neden... gitmeyi sadece sen mi hak ediyorsun "
Sesli bir nefes verip tuttuğu kolun sertçe çekilmesini izledi.
" Öyle bir şey demedim ayrıca beni gitmeye sen zorladın hepsi senin suçundu "
Karşısındaki adam sinirle gülerken o bir adım daha yaklaştı ona.
" Benim suçum öyle mi? Ben sadece babamın bana devredeceği işi yapmak istemiştim. Tabi bu durumda seninde yanımda olmanı "
" Haklısın seninle kalıp o kadar masum insana nasıl kıydığınızı izlemek istememem benim suçum kusura bakma "
" Sana hiç bir masuma zarar vermem dedim sadece babamın işini temize çıkarıp bu işlerden elimi çekecektim "
" Gerçektende o adamın seni bırakacağını falan mı sanıyordun. O adam işlerini sana devretti çünkü icardiyi yok etmeni istedi. Onun yerine geçmeni o kötü işleri devam ettirmeni istedi. Ama sen bunu hiç bir zaman anlamadın... Senin baban masum falan değil tamam mı "
" Babam hakkında böyle konuşmazsın "
Tadic sinirle karşısındaki adama biraz daha yaklaştı. Nefesi karşısındakinin dudaklarına değerken o konuşmasına devam etti.
" Kaçırıldığım zamanı hatırlıyor musun hani şu haftalarca arayıp da beni kaçıranı bulamadığın... O kişi kimdi sanıyorsun "
" Ne "
Diyerek şaşkınca konuşan adamla derince yutkunup devam etti.
" Beni kaçıran babandı... "
Bunu şu an ona başkası söylese hemen inkar eder karşısındakini öldürürdü. Ama bunları sevdiği adamın ağzından duyuyor yaşadıkları onca şeye rağmen ona kendinden bile çok güveniyordu.
" Sadece bu da değil. Hani seninle beraber ormana gittiğimizde vurulmuştun ya işte orda hedef bendim ama kurşun sana isabet etti. Babanın asıl hedefi bendim. Bir de sosyal medyada yayılan şu dedikodu haber... Seni aldattığımla ilgili onuda baban çıkarttı. Ve başımıza gelen tüm olaylar... Hepsinde babanın parmağı vardı. "
Boğazındaki yumruyu zorla göndererek derince yutkunup konuştu.
" Ama bunu neden yapsın ki... "
" Çünkü onun saltanatını devam ettirmeni istedi o icardinin babasını deviremedi ama sen onun oğlunu devir istedi. Çocukluk arkadaşınla sizi birbirinize düşürdü. İcardiye hiç olmayacak iftiralar attı. Onun seni devirmek istediğine seni inandırdı... İnandın buna. Çocukluk arkadaşını bu saçma sapan mafyacılık oyunu için karşına aldın... Onu kendine düşman belledin... Onu öldürmeye çalıştın... Hemde defalarca "
Gözünden akan yaşların farkında bile değildi ta ki biri silene kadar. Kollarını sıkıca karşısındaki bedenin beline dolarken boynuna dolanan kollarla gözyaşları daha hızlı akmıştı.
" Özür dilerim... Özür dilerim... Çok özür dilerim... Ben... Ben- "
" Tamam sakin ol "