Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın...
İyi okumalar...
Keremden...💛
Sonunda okuldan çıktığımızda bizimkilerle bir cafeye geçmiş oturuyor ve sohbet ediyorduk. Daha doğrusu yunusun zanioloyu övüşünü dinliyorduk.
Geldiğimizden beri zanioloyu anlatıyor mal mal sırıtıyordu.
K-" ya yunus yeter ya anladık o mükemmel biri aşırı karizmatik sempatik yakışıklı dünya üzerinde tek anladık yeter "
Diyerek sitem etmiş masadakilerin sesi olmuştum. Hepimiz gerçekten çok bunalmıştık.
Y-" ya kıskanç köpekler "
B-" görmemişin manitası olmuş gençler bırakın anlatsın "
Dedi barış gülerek onun bu söylediğine hepimiz gülerken yunus göz devirmekle yetindi.
A-"oğlum şaka maka harbili okul bitti lan seneye son sınıfız "
Diyen Abdülkerimle dudağımı büzdüm cidden şaka bir yana seneye son senemizdi. Ve bizim oturup eşşek gibi çalışmamız gerekiyordu.
B-" offf bir de seneye sınava gircez biz dimi bak yine moralim yerlerde hatırlatmayın şunu ya "
Y-" he ya offf bi bitiremedik şu okulu "
Biraz daha barış ve yunusun sitemini dinledikten sonra ilerleyen saatle cafeden kalkmıştık. Şu anda ise biraz daha takılıp dağılmayı planlıyorduk. Çünkü yarın A takımla olan antrenmanlarımız başlayacaktı o yüzden bu tür şeylere pek zaman ayıramayacaktık.
Biraz daha dolaştıktan sonra altıya gelen saatle artık dağılmıştık. Arkamı döndüğümde peşimizden gelen bir kaç korumayla sesli bir nefes verdim. O olaydan sonra sürekli peşimizde koruma vardı ve biz pek dışarı çıkamıyorduk. O adama ne olduğu hakkında bir fikrim de yok en son Tadic abiyi icardiyi ona dokunmaması için ikna etmeye çalışırken görmüştüm. Anladığım kadarıyla eskiden tanışıyorlardı ve aralarında bir şey vardı.
Sonunda arabaya binip eve ilerlemeye başladık. Eve varınca kendimizi odalarımıza attık. Gerçekten çok yorulmuştum. Kısa bir duş alıp üzerime siyah bir şortla siyah bir tişört geçirip telefonumu alarak aşağı indim. Birazdan yemeğe oturacağımız için şu anlık uyumayı rafa kaldırdım.
Oturma salonuna ilerlerken çalan kapıyla adımlarımı kapıya yönlendirdim. Kapıyı açtığımda gülümseyerek bana bakan icardiyle bende gülümseyip kollarımı boynuna sardım. O da anında belimi sarmıştı.
K-" hoşgeldin "
İ-" hoşbuldum "
Diyerek boynuma bir öpücük kondurmasıyal huylanarak geri çekildim. Beraber oturma odasına geçerken icardinin arkasından gelen zanioloda yukarı ilerledi.
Biraz oturduktan sonra yemeğin hazır olmasıyla yemek masasına oturduk. Sessiz geçen yemeğin ardından ben ve yunus odalarımıza çekilmiştik. Biraz uyusam iyi olacaktı. Saat henüz erkendi ama yorulduğum için uykum ağır basıyordu. Kendimi yatağa atıp uyku moduna geçtim. Yavaş yavaş uykuya dalarken açılan kapıyla gözlerimi açtım.
İ-" uyandırdım mı "
K-" evet "
Diyerek yataktan doğruldum.
İ-" aşağı inelim mi "
K-" hayır uykum var "
Diyerek tekrar başımı yastığa gömdüm.