Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın
İyi okumalar....
KEREMDEN...💛
Açılan kapıyla güzel uykumdan uyanıp uykulu gözlerle kapıya baktım. Uykum çok hafif olduğu için uc kırılsa uyanırdım yani.
İçeri giren yunusla gözlerimi ovarak doğruldum.
Y-" şey uyumuş muydun "
K-" evet de sen bu saatte niye uyumadın "
Diyerek parlayan dijital saatteki 1.25 sayılarına baktım.
Saat gece yarısını geçiyordu ve yunus uyumamış mıydı? Hayır hayatta inanmam. Gözlerimi tekrar ovup sehpaya uzanarak lambayı açtım. Gözlerim anında kapanırken yüzümü buruşturdum. Gözlerim aydınlığa alışınca yunusa baktım.
K-" noldu bir şeyin mi var "
Y-" hayır sadece uyku tutmadı "
K-" seni... Seni uyku mu tutmadı "
Dedim hayretle. Bu imkansıza yakın bir şeydi. Bunca yıllık hayatımda bir kere bile yunusun uyuyamadığına şait olmamıştım.
Uyku onun için çok önemli ve değerliydi. Olmazsa olmazıydı.
Y-" offf kerem ya "
Diyerek kendini yanıma attı. Oflayarak yüzünü sıvazlayıp bakışlarını tavana çevirdi.
K-" durgun görünüyorsun ve uyuyamamışsın... Bir sorun mu var "
Y-" bilmiyorum kerem hiç bir şey bilmiyorum "
K-" anlatmak ister misin "
Sesli bir nefes alıp verdi. Onun neyi bu kadar düşündüğünü merak ediyordum onu düşündüren şeyi merak ediyordum ona o çok sevdiği uykuyu uyutturmayan şeyi merak ediyordum. Sonunda bakışlarını bana çevirerek söze girdi.
Y-" çok tuhaf hissediyorum kerem sanki biri kalbimi sıkıştırıyor kafam karma karışık bazen kalbim öyle bir atıyor ki duracak sanıyorum ama bazende kalbim öyle bir duruyor ki ölüyüm sanıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum "
K-" nasıl yani... Yoksa "
Olabilir miydi? Yunus aşık olmuş olabilir miydi? Başka türlü bu halinin bir açıklaması olamazdı.
Ama iyi de biz bir haftaya yakın evden dışarı çıkmıyoruz ki. Doğru o bu gün çıkmıştı. Kimi görmüş olabilirdi ki.K-" aşık mı oldun "
Dolu gözlerini bana çevirip yutkundu. Bu çocuğun bu hale geleceğine rüyamda görsem inanmazdım. Ve açıkçası onu bu hale getireni baya bi merak ediyordum.
K-" yunus bana anlata bilirsin biliyorsun değil mi "
Y-" kerem ben... Bilmiyorum "
K-" tamam o zaman şöyle yapalım sen bana hissettiğin o tuhaf duyguları anlat bende nedenini söyliyeyim "
Y-" peki "
Bakışlarını gözlerimden çekip yine tavana dikti.
Y-" bak ilk zamanlarda yani onu ilk gördüğüm zaman tuhaf bir şekilde ona fazlasıyla hayranlık duymuştum ama bunu ona belli etmedim. Ve nedenini bilmediğim bir şekilde içimden ondan hep nefret ettim. Gıcık geliyordu bana sürekli atışıyor tartışıyorduk. Ve biliyorsun ben sinirlendiğim zaman tartışmanın nedeni ne kadar küçük olursa olsun gözüm hiç bir şeyi görmez ama onunla tartıştığım zaman durum böyle olmuyor. Ya gülüyorum ya da ona gıcık oluyorum ama hiç bir zaman sinir olmuyorum. Sonra zamanla hep unun yanında olmak istedim
Gözleri sürekli gözlerime değsin istedim. Sürekli bir temas halinde olmak istedim. Biliyor musun gözleri gözlerime değdiği zaman bile o kadar hızlı atıyor ki kalbim o kadar Heyecanlanıyorum ki onun yanındayken dünyalar benim oluyor ben onu gerçekten çok istiyorum kerem "