BİRLEŞEN BEDENLER 🔥❤️‍🔥

516 24 143
                                    

Hayır gençler rüya falan görmüyorsunuz gerçekten bölüm attım. Fazla şoka girmeyin size ihtiyacım var sakin olun.

Smut: rahatsız olacaklar okumasın lütfen... ‼️‼️‼️

Peki medyanın güzelliği (AhFer)

İyi okumalar...

İcardi kucağındaki küçük bedeni yavaşça yatağa bırakarak ağırlığını vermeden tamamen keremin üzerine çıktı.

Dilleri uyum içerisinde dans ederken İcardi elini keremin tişörtünden içeri sokarak belini ve karnını okşamaya başladı. Kerem icardiyi biraz daha kendine bastırarak icardinin boynundaki kollarını biraz daha sıktı.

İcardi keremi son kez öperek boynuna yöneldi. Öperek başladığı eylem ısırmalarla devam edince kerem kısık bir şekilde inledi. İcardi keremin boynunu ısırıyor ardından ısırdığı yerlere minik öpücükler bırakarak beyaz boynu talan ediyordu.

Kerem kafasını biraz daha geriye atarak icardiye boynunda yer açtı. İcardi keremin doğrulmasıyla özerindeki siyah tişörtü hızla çıkarıp yere fırlattı. Ardından keremi tekrar yatırarak keremin boynuna morluklar bırakmaya devam etti. O sırada keremde bir elini icardinin saçlarına atıp bir yandan okşuyor bir yandanda kafasını kendi boynuna bastırıyordu.

İcardinin öpüşleri yavaşça aşağı doğru inerken kerem stresten elinin altındaki çarşafı sıktı. İcardi keremin göğsünüde talan ettikten sonra doğrularak kendi tişörtüyle pantolonunu çıkarıp bir kenara fırlattı. Ardından kereminde şortunu keremin yardımıyla çıkarıp diğer kıyafetlerin yanına yolladı.

İkiside sadece boxerle kalmıştı. İcardi çekmeceden daha önceden aldığı kayganlaştırıcı ve prezervatifi çıkararak yatağa koydu. Ardından tekrar keremin üzerine çıkarak bu seferde çoktan öpmekten kızarmış dudaklarına yapıştı.

Kısa bir öpüşmenin ardından İcardi tekrar doğrulup üzerindeki tek kumaş parçasından da kurtulup kenara attı. Keremin korku dolu gözleri icardinin büyük aletinde gezinirken İcardi sırıtıp keremin boxerini tuttu. Aynı şekilde kereminkinide çıkarırken keremin utangaç bakışlarının esiri olmuştu.

Keremden çıkardığı boxeride kenara fırlatıp baştan aşağı keremi süzdü. Kerem onu süzen gözler karşısında utançtan kızarırken İcardi ona hayran bakışlar atıyordu.

İcardi keremin dudağına minik bir öpücük kondurup yataktaki kayganlaştırıcıyı eline alıp kapağını açtı. Kayganlaştırıcıyı eline sıktıktan sonra geri yatağa bırakarak temiz eliyle keremin iki bacağını biraz açarak arasına girdi.

İcardinin dudakları keremin yüzüne minik öpücükler bırakırken eli ise çoktan kasılmış olan deliğe gitmişti bile.

İcardi elindeki kayganlaştırıcıyı keremin deliğine yayarken bir yandan da keremin rahatlaması için elinden geleni yapıyordu. İyice yayıldığına emin olduktan sonra baş parmağını keremin girişine dayadı.

İ-" hazır mısın "

Kerem hızla başını olumlu anlamda sallayıp gözlerini kapattı. Şu an o kadar heyecanlıydı ki konuşması mümkün değildi. Kerem yavaşça içine itilen parmakla kısıkça inlerken parmağın tümünün girmesiyle odaya sesli bir inleme bıraktı.

İcardi biraz gel git yaptıktan sonra ikinci parmağınıda keremin inlemeleri eşliğinde içine yolladı. Kerem kısık kısık inlerken İcardi bir yandan gel git yapıyor bir yandanda makas hareketleriyle dar deliği genişletmeye çalışıyordu. Son olarak üçüncü parmağınıda keremin içine itince kerem yüksek bir sesle inledi.

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin