KISKANÇLIK(Z&Y)❤️

554 30 37
                                    

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın

İyi okumalar...

İ-" demek benim olana dokunursun ha "

X-" b-ben bir şey y-yapmadım "

İ-" yapmadın mı ne yani bundan bir kaç gün önce bir çocuğa tecavüz etmeye çalışmadın öyle mi ben yanlış gördüm "

Adam beynine dolan anılarla yutkunarak icardiye baktı.

X-" hı hı evet yanlış görmüşsün ben-ben asla böyle bir şey yapmam "

İcardi duyduğu sözlerle adamın yüzüne sert bir yumruk atıp sandalyenin yere düşmesini sağladı. Adamları sandalyeyi tekrar eski haline getirdi.

İ-" bana bak piç kurusu sen kimsin lan ha sen kimsin de benim olana dokunuyorsun lan onu geçtim sen nasıl bir çocuğa tecavüz edersin lan adamlığın bu mu senin kendine adam derken utanmalısın "

X-" ben-ben bir şey yapmadım "

İ-" çıldırıcam hala inkar ediyor ya "

Diyerek bağırdı.

İ-" bana bak oruspu çocuğu seni keserim seni doğduğuna pişman ederim "

Diyerek nelsonu döndü. Nelson hemen onun yanına gelip dibinde durdu.

İ-" yanlış hatırlamıyorsam çocuğun boynunu o iğrenç dudaklarınla  öpüyordun o iğrenç burnunla o saf kokuyu içine çekiyordun o pislik içindeki ellerinle o saf vücudu elliyordun o iğrenç kulaklarınla çocuğun yalvarışlarını zevkle dinliyordun dimi "

Adam hızla başını iki yana salladı. İcardi nelsona döndü.

İ-" dudaklarını ellerini burnunu kulaklarını hepsini kesip... Neyse halledersin sen "

N-" o iş bende "

İcardi son defa sandalyedeki adama sağlam bir yumruk geçirip depodan çıkarak arabasına bindi. Bir ıslak mendil çıkararak kan bulaşmış ellerini silerek mendili pencereden dışarı attı. Gaza basarak tekrar eve ilerledi. Zaniolo muhtemelen holdingdeki işleri hallederdi.

•••

Yunus camdan odaya girmek için hazırlanan kadına baktı. İlk iki düğmesini açıyor ardından eteğini biraz yukarı çekiyordu. Yunus anında ayağa kalkarak kapıyı açarak kapıyı çalmak için hazırlanan kadına baktı. Kadının elinden kahveleri alıp kadına sahte bir gülümseme gönderdi.

Y-" teşekkürler gidebilirsiniz "

Kadının yüzü düşerken dudaklarını araladı.

X-" ama zaniolo be-"

Yunus onu dinlemeden kapıyı kadının suratına kapatarak baş köşede siyah koltukta oturmuş adama ilerledi. Zaniolo ona kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

Y-" niye öyle bakıyorsun hayatını kurtardım bi kere ben yardım etmesem kadın seni yiyecekti "

Zaniolo sırıtıp koltukta geriye yaslandı.

Z-" sen beni kıskandın mi "

Y-" ne kıskanıcam seni be "

Zaniolo sırıtmaya devam ederken yunusa göz kırptı.

Y-" kendini beğenmiş ukala "

Dedi yunus sessizce. Zanioloya doğru ilerleyip elindeki kahvenin birini onun yanına koydu. Ardından masanın diğer tarafındaki iki koltuktan birine oturup kahvesini eline aldı.

Y-" dikkatli ol belki tuz falan atmıştır içine "

Z-" sen bu gün niye bu kadar komiksin ya "

Y-" her zamanki halim canım "

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin