ONA İNANMADIN DEĞİL Mİ? 💔

181 21 8
                                    

İyi okumalar...

Açmakta zorlandığı gözlerini açarken yanmasını umursamadı bile. Zoraki yataktan doğrulup etrafına baktı. Etraftaki dağınıklığı umursamadan banyoya ilerleyip aynanın karşısına geçti.

Göz altları hem şişmiş hemde kızarmıştı. Teni bembeyaz kesilmiş saçları birbirine girmişti.

Dün sarhoş kafayla düşünemediklerini şu an düşünebiliyordu sanki. Aklına dolan görüntülerle kaşları çatılırken hızla içeri girerek telefonunu eline aldı. Ekranda gördüğü mesaj ve aramalarla kimseye haber vermeden çıkmanın kötü olduğunu anca idrak edebildi.

🤍 Kişisinden 79 arama...

🤍 Kişisinden 137 mesaj...

Diğerlerinden de benzer arama ve mesajları görünce ne kadar endişelendiklerini tahmin edebiliyordu. Ama onlarla konuşmadan önce kafasını toparlaması gerekiyordu.

Wp'ye girerek Babasının ona attığı videoya tıklayıp gözlerini videoda gezdirdi. Kerem arkası dönük bir şekilde dururken karşısındaki çocuk ellerini onun beline sarmış aşırı yakın bir şekilde konuşuyorlardı.

Söylenenleri kulak ardı ederek kereme dikkatle baktı. Keremin elleri karşısındaki kişinin boynuna dolanırken bileğinde gördüğü benle duraksadı.

İ-"İyi de keremin bileğinde ben yoktu ki "

Gözleri videoya iyice dikkat kesilirken keremin giydiği kıyafeti daha yeni farkediyordu. Mavi bir kot ve mavi bir kot ceket. Kerem genelde hep spor takılırdı. Kafası iyice karışırken videodakinin kerem olmadığını anlaması uzun sürmedi.

" Hassiktir "

Dün duydukları o kadar ağır gelmiştiki bunlara odaklanacak zamanı bile yoktu. Kafasıda pek yerinde değildi zaten.

Suçluluk duygusu etrafını tamamen sararken ne yapacağı hakkında hiç bir fikri yoktu.

Babasından duyduklarının ne kadarı doğru onu bile bilmiyordu. Belki de hepsi yalandı. Sadece onu inandırmak için söylemişti.

Keremin böyle bir şey yapacağını düşünmesi bile hataydı. Kerem bilmese bile kalbindeki kereme ihanet etmiş gibi hissediyordu.

Sertçe çalınan kapıyla düşüncelerinden sıyrılırken kaşları çatıldı. Kim gelmiş olabilirdi ki.

Odadan çıkıp kapıya doğru ilerledi. Kapı tekrar sertçe çalınınca kapıyı açıp karşısındaki bedene baktı.

Zaniolo sinirle ona bakarken onun kaşları daha çok çatıldı.

Z-" Naptığını sanıyorsun sen "

İ-" noluyor "

Z-" o kadar aradım mesaj attım niye bana geri dönmüyorsun lan "

İ-" geç içerde konuşalım "

Z-" herşeyi biliyorum merak etme "

Kaşları hayretle çatılırken dudakları aralandı.

Z-" baban şu an keremin yanında "

İ-" ne "

Zaniolo içeri girerek salona geçip oturdu.

Z-" baban eve gelmiş... Evin önündeki adamlar aranızın bozuk olduğunu bilmediği için içeri girmesine izin vermişler. İşte bir kaç adamla beraber içeri girmiş evdekilerin hepsinide dışarı çıkarmış... Evdeki tüm kapılar ve pencereler kilitlenmiş... Tüm camlar kurşun geçirmez ve dayanıklı olduğu için elimizden gelen bir şey yok... Şu anda evde keremle yalnızlar "

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin