EVDE MİYDİN?🍝

190 22 11
                                    

İyi okumalar...

İ-" Ya güzelim yemin ederim inanmadım kafam çok karışıktı o sırada... Kafamı toplamaya ihtiyacım vardı "

Diyerek önümdeki kilitlenmiş olan kapıyı bir kez daha tıklattım. Bir ümit ses gelmesini beklediğim kapıdan ses gelmeyince sinirle yere çöktüm. Kesinlikle bu sinirim kereme değildi. Kendimeydi. İnanmadığım için kendimeydi ama kafam o an o kadar doluydu ki o kadar karışmıştı ki bunu düşünmeye fırsatım bile olmamıştı.

İ-" kerem "

Dedim çaresizce. Sırtımı dayadığım kapı açılınca heyecanla ayağa kalktım.

İ-" Sevgilim? "

Kerem kırmızı ve dolu olan gözlerini bana çevirerek dudağını büzdü.

K-" Benden özür diler misin? "

İ-" çok özür dilerim birtanem... Çok özür dilerim "

K-" tamam affettim "

Diyerek kollarını boynuma doladı. Bende ona anında karşılık verip belini sardım. Kafamı boynuna bastırarak hasret kaldığım o güzel kokusunu içime çektim.

Kerem böyleydi işte kıyamazdı. Yapılan yanlışta affetmek için çabalardı. Küs kalmaya alışkın değildi o.

Boynuna bir kaç öpücük kondurup derin nefesler almaya devam ettim. Omuzumun ıslandığını hissederek kaşlarımı çattım. Ağlıyor muydu?

Kendimi geri çekeceğim zaman izin vermeyerek daha sıkı sarıldı.

İ-" bebeğim noldu neden ağlıyorsun "

K-" bilmiyorum istemeden oluyor "

Dedi hıçkırıklarının arasında. Boynuna rahatlaması için bir kaç öpücük daha bıraktım. Sakinleştiği zaman herşeyi sakince ve etraflıca konuşmamız gerekiyordu.

•••

Zani'den...

Kendimi koltuğa bırakıp sesli bir nefes verdim. Dün geceden beri icardiye ulaşmaya çalıştığım için epeyce yorgundum. Telefonumu elime alıp Yunusla olan sohbetimize tıkladım.

Dün arkadaşlarının yanına gitmişti. Ve gece orada olacağına dair mesaj atmıştı. Keremde zaten İcardi gelmediği için gitmek istememişti.

Yunusu da çok özlemiştim zaten. Naptı bu çocuk bana ya. Tam ne zaman geleceğine dair mesaj atacakken merdivenlerden gelen ayak sesleriyle dikkatim dağıldı.

Bakışlarım merdivenlere takılırken ağzım şokla açıldı. Ben icardiyi beklerken yunus gözlerini ovarak aşağı iniyordu. Arada bir esnediği için ağzını kapatıyordu.

Hemen ayağa kalkıp yanına ilerledim.

Z-" sen ne zaman geldin "

Y-" on iki buçuk falandı "

Z-" gece on iki? "

Diye sordum teyt etmek için.

Y-" hı hı "

Diyerek beni onayladığında şaşırmam giderek artıyordu. Saat ikindi dörttü amk. Dört. Bir insan bu saate kadar nasıl uyur lan. Bu çocuğun uyku sevgisi beni bitiriyor.

Z-" Hayatım bu saate kadar uyunur mu "

Bir yandan esnerken bir yandan da soruma cevap verdi.

Y-" Üzerime zıplayan bir kerem etkeni olmadıkça ve her sabah dudaklarımı yiyecekmiş gibi öpen bir zaniolo etkeni olmadıkça uyunur... Hemde çok güzel uyunur "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin