YENİ HAYAT

540 32 58
                                    

İyi okumalar...

Saçlarının kuruduğuna emin olup makineyi prizden çekip yerine koydu. Saçlarına son bir kez şekil verip banyodan çıktı. Aynanın karşısına geçip derin bir nefes aldı. Beyaz bir swit ile siyah bir eşofman giymişti. Telefonunu alıp odadan çıktı. Yavaş adımlarla merdivenleri inip yemek odasına girdi. İcardi baş köşeye oturmuş zaniolo hemen yanına yunusda zoniolonun karşısında oturmuştu. Oda gidip yunusun yanına oturdu.

Masada dönen sohbete ki sohbetten daha çok atışmaya katılmıyordu. Yunus ve zaniolo kendi aralarında tartışırken o sessizce yemek yiyordu. Üzerindeki gözlerin farkında bile değildi. Onun için alışma süreci bı hayli zor olacaktı. Henüz tanımadığı insanların yanında kalacaktı. Üstelik onlar mafyaydı. Korkuyordu hemde fazlasıyla ama yine de içinde bir yerlerde saklanan o büyük güvene anlam veremiyordu. Aslında hiç bir şeye anlam veremiyordu.

Y-" kerem "

Kardeşinin endişeli çıkan sesiyle daldığı yerden çıkıp bakışlarını ona çevirdi.

Y-" iyi misin üçtür sesleniyorum duymuyorsun "

K-" hı "

Anlaşılan daldığı yerden çıkmayı pek becerememişti.

Y-" iyi misin diyorum "

Kardeşinin sesinden endişesinin arttığını anlıyordu. Gülümsemeye çalışıp kardeşine baktı.

K-" iyiyim merak etme dalmışım "

Yunus daha fazla zorlamayıp kahvaltısına dönünce o da gözlerini yanındaki bedene çevirdi. Gözlerinde korku merak ve endişe vardı. Yani en azından kerem öyle yorumluyordu. Çünkü icardinin gözlerindeki derin duygulara anlam yükleyemiyordu.

İcardi yanındaki bedeni anlıyordu. Keremin bariz bir şekilde alışamadığı ve korktuğu belliydi. Ve icardinin kesinlikle keremin eski neşesine dönmesi için elinden geleni yapması gerekiyordu. İcardi telefonuna gelen mesajla gözlerini telefonuna çevirdi. Telefonu açıp mesaja tıkladı.

Galatasaray✓
Takımımız bu gün oynanacak sparta Prag maçının hazırlıklarını dün akşam üzeri yapılan antrenmanla tamamladı.

İcardi gördüğü mesajla gülümsedi. Belki kerem kadar olmasa da o da bir Galatasaray fanatiğiydi. Ve keremin Galatasaray'ın hiç bir maçını kaçırmadığını biliyordu.  Her maçını rams parkta takip ediyordu ama son zamanlarda abisinin yoğun işi sebebiyle gidemiyordu.

İcardi onu rams parka götürmek istedi. Ama yapamazdı. O büyük bir mafya lideriydi eğer görüntülenirse biterdi. Ki o bundan şikayetçi değildi. Keremin başına geleceklerden korkuyordu. Onu öldürmek için bir salise bile gözünü kırpmayan düşmanları varken keremin onun yanında görüntülenmesini izin veremezdi. Bu keremin başını belaya sokardı. Ama stadyumu keremin ayaklarına serebilirdi.

Ama maç gecesi düzenleyebilirlerdi değil mi?

En azından morali düzelirdi yani İcardi öyle umuyordu.

Telefonunu eline alıp yanında olan Zanioloya mesaj attı

İcardi
İşçileri çağır hemen gelip yukarıdaki büyük odayı sinema odasına çevirsinler akşama kadar tamamlanmış olsun

Zaniolo çataldaki salamı ağzına atacakken telefonuna gelen bildirimle gözü telefonuna kaydı. İcardi ismini görünce bakışları icardiye döndü. Kaşıktaki salamı ağzına atıp peçeteyle elini ve hafifçe dudaklarını sildi. Telefonu eline alıp mesajı okudu. Tek kaşı çatılırken bakışları tekrar icardiyi buldu. İcardi ona sonra anlatırım bakışı atarken o hemen çalıştıkları işçi firmasına kısa bir mesaj çekip telefonunu masaya geri koydu.

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin