YAKINLAŞMA(Z&Y)🔥❤️‍🔥

537 30 34
                                    

Normalde saat tam 12 de atıcaktım ama feci şekilde uykum geldiği için bekleyenlerin

Bölümü atıp uyumaya kaçıyorum hepinize iyi geceler❤️

Bölümde smutumsu şeyler vardır rahatsız olacak olanlar okumasın lütfen❗❗❗

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın

İyi okumalar...

Z-" emin misin seni zorlamak istemiyorum "

Y-" hı hı eminim "

Diyerek ayağa kalkıp karşısındaki adamın elini tutarak odadaki özel lavaboyo ilerletti. Kapıyı açıp içeri girdiler. Yunus kapıyı kapatan adama büyük bir heyecanla bakarken yavaşça üzerine doğru yürüdü.

Zaniolo ona gülümseyip hiç beklemediği bir anda kolundan çekerek onu duvara yasladı. Bir eli belinde diğeri başının hemen yanındaydı.  

Z-" son kez soruyorum emin misin bundan sonra kendimi tutamam "

Y-" tutma "

Dedi nefesini Zaniolo'nun dudaklarına üflerken.

Z-" bu son noktaydı "

Diyerek tekrar yumuşak dudaklara yapıştı. Diğer öpüşünün aksine bu öpüşü yavaş ve sertti tadına varmak ister gibi.

Çoktan şaha kalkmış aletinin üzerine konan elle acısını yunusun dudağından çıkarıp ısırdı. Yunus sezsizice inlerken zaniolo açılan dudakları fırsat bilip dilini sıcak ağıza yolladı.

Yunus oyalanmadan elini Zaniolo'nun kemer tokasına atıp bir çırpıda açtı. Fermuarıda indirerek elini baksırdan içeri soktu. Zaniolo hissettiği büyük acıyla dudaklarını ayırıp kendini sessiz olmaya zorlayarak inledi.

Yunus dudaklarını birbirine bastırarak başını aşağı çevirdi. Yutkunarak tam da eline uyan aleti çekmeye başladı.

Zaniolo bir taraftan acı bir taraftan zevk yaşarken acı olan tarafı dindirmek ve inlememek için yunusun dudaklarına tekrar yapıştı. Ağzına gelen metalik tarla yunusun dudağını kanattıgini anlamıştı.

Bir kaç hareketin ardından zaniolo boşalacağını hissetti. Aletinin ucunun kapanmasıyla inleyerek yunustan ayrıldı. Nefes nefese konuştu.

Z-" oynama benimle "

Yunus elini Zaniolo'nun ensesine atarak onun kafasını kendi boynuna gömdü. Zaniolo orda yunusun kokusuyla nefeslenirken bir yandanda yunusun boynunu emmeye ve öpmeye ve ısırmaya başladı. İz çıkması umrunda değildi. Yunus dudaklarını onun kulağına yaklaştırdı.

Y-" boşalmak için sencede çok erken değil mi "

Dedikten sonra ani bir hareketle zanioloyla yer değiştirdi. Zanioloyu duvara yasladıktan sonra dizlerinin üzerine çöktü. Kemeri ve zinciri açık olan pantolonu aşağı çekip baksırın üzerinden alete bir öpücük kondurdu. Zaniolo anında başını arkaya atarken yunus baksırıda aşağı çekip büyük ve uzun aleti eliyle kavradı.

Zaniolo inleyerek dişlerini dudağına geçirdi.

Yunus nefesini alete doğru bırakırken Zaniolo'nun inlemeleri eşliğinde ağzını aralayarak aleti ağzına aldı.

Zaniolo lavaboya büyük bir inleme bırakırken yunusu kendine bastırmamak adına iradesiyle büyük bir savaş verdi.

Yunus tecrübesizce emerken zaniolo kısık kısık inliyordu.

Zaniolo kendini daha fazla tutamayacağını hissedip yunusun başını geriye çekti.

Yunus nefes nefese aşağıdan ona böyle bakarken kendini tutması çok zordu. Yunus ayağa kalkıp gözlerinin onun gözlerine dikip aleti çekmeye devam etti.

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin