ÇİLEK BAHANE 🍓💋

365 26 127
                                    

İyi okumalar...

Yazardan...(◕ᴗ◕✿)...💛❤️

Geçen bir kaç saatin ardından avukat hanım kalkmış beşli tek başına kalmıştı.

Nelson etraftaki kahkaları dinleyerek göz deviriyordu.

Z-" şey kısmı çok iyi değil miydi ama 'hayvalar genelde dört ayaklıdır sizin iki ayaklı olmanıza şaşırıyorum' nelsonunda cevap olarak 'ne kadar da güzel insani duygular besleyebiliyormuşsunuz' demesi Allah'ım çok iyiydi "

Taklit yaparak konuşmasına Nelson göz devirdi. Ortalık biraz daha durulunca İcardi kereme döndü.

İ-" kahvaltı yaptın mı sen "

K-" hayır aç değilim "

Keremin bu söylediğine karşılık İcardi kaşlarını çattı.

İ-" ne demek aç değilim kerem akşam olmak üzere ve sen hala hiç bir şey yememişsin "

Kerem dudağını büzerek omuz silkti.

K-" aç değilim ama "

İcardi ayağa kalkıp kereme elini uzattı.

İ-" hadi mutfağa gidiyoruz ve sen bir şeyler yiyorsun tamam mı "

Kerem yanaklarını şişirip sesli bir nefes vererek icardinin elini tutup ayağa kalktı. Beraber el ele mutfağa girdiklerinde yunusla Zaniolo'nun şaşkın bakışları onları izliyordu.

İkili beraber mutfağa girdiklerinde kerem direk masanın altındaki sandalyeyi çekip üzerine oturarak başını masaya yasladı. Hala uykusu geliyordu.

İ-" uykun mu geliyor "

Kerem dudak büzerek başını salladı. İcardinin bakışları anlık pembe dudaklara kaysada bakışlarını hemen çekip gülümsedi.

K-" abla yok mu "

Diyerek etrafına bir bakış attı kerem.

İ-" hayır önmeli bir problemi olduğu için izin verdim "

K-" anladım "

İ-" ne yemek istersin "

Diyerek dolaba ilerledi. Kerem yorgunluktan kapanan gözlerini hızla açıp arkasına döndü. Yorgunluğu bir anda gitmişti.

K-" sen mi yapıcaksın "

Diyerek kaşını çattı kumral olan. İcardi bir kolunu duvara yaslayarak gülümsedi.

İ-" olamaz mı "

K-" olabilir de ne bileyim tuhaf "

İ-" yemek yapmam mı "

K-" hayır bir mafyanın yemek yapması "

İcardi daha çok gülüp dolaptan yumurta çıkardı.

İ-" pankek yapıyorum o zaman "

K-" çikolatalı bir de üzerinde çilek "

Diyerek heyecanla konuştu kumral olan.

İ-" hay hay "

Keremde hemen yerinde kalkarak icardiye yardım etmeye başladı. Beraber pankekleri yaptıktan sonra kerem üzerine çilekleri dizip masaya koydu. Tekrar tezgaha ilerleyerek kasedeki çileklerden birini eline aldı.

K-" çilek yer misin "

İ-" hayır sevmiyorum "

K-" çok zevksizsin "

TAKINTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin