Hele şükür be dediğinizi duyar gibiyim 😁😁
Ama cidden çok yorgundum performans ödevlerini falan tamamlayıp bir kaç gün tatil yaptımSizide çok boşladım özür dilerim ya
Bu aralar hiiiiiç bölüm atasım yok niye bende bilmiyomNeyse size iyi okumalar...
Onun en kıymetlisine zarar vermemenin bedelini çok ağır ödeyecekti.
Arabasının yanına geldiğinde bir eliyle keremi sıkıca tutarken diğer eliyle arka kapıyı açtı. Keremi yavaşça arka koltuğa uzandırıp ceketini çıkardı. Çıkardığı ceketi biraz eğilerek keremin üzerine örttü. İcardiye bir insanın bu kadar masum ve mükemmel olması imkansız geliyordu. Bunu anlamlandıramıyordu.
Keremin alnına küçük bi öpücük kondurup kapıyı kapattı. Kendiside hemen ön koltuğa bindi. Stres yapmasını gerektirecek bir şey yoktu çünkü keremi çok iyi tanıyordu. Kerem stres yaptığında veya korktuğunda bilincini kaybedip bayılıyordu.
Arabayı çalıştırıp kendi evinin yolunu tuttu. Yoldayken ne olur ne olmaz diye özel doktoruna acil eve gelmesi için mesaj yolladı. Riske girmek istemiyordu.
Kısa bir süre sonra eve gelmişlerdi. Arabasını evin bahçesine parkedip arabadan indi. Kapıyı açmak için gelen korumasını durdurup arka kapıya ilerledi. Muhtemelen halil evdeki koruma ve hizmetlilere haber vermişti. Arka kapıyı açıp sarsmamaya özen göstererek keremi arabadan indirip kapıyı dirseğiyle kapattı.
Büyük yalının büyük kapısına ilerleyip içeri girdi. Onu kapıda bekleyen hizmetlilere başını eğerek selam verdi. Çalışanlarına her zaman değer veriyordu. Çalışanları da ona çok değer veriyordu icardi için canlarını hiç düşünmeden verebilirlerdi. Aynı zamanda halil ve zaniolo içinde.
Merdivenlerden yukarı çıkıp önceden hazırlanmış misafir odasına girdi. Etrafa bir bakış atıp gülümsedi. Ve odadan geri çıkarak kendi odasına girdi. Keremi yavaşça kendi yatağına bıraktı. Yatağına başkasının yatmasından veya dokunmasından hoşlanmıyordu , sevmiyordu bu yüzden zanioloyla çok tartışmışlardı. Ama kerem farklıydı. Belkide keremin kokusu kendi yatağına sinsin istiyordu. Evet bunu istiyordu.
İçeri giren doktorla bakışlarını oraya çevirdi.
" Nesi var "
" bayıldı fazla korktuğu için oldu korktuğunda böyle oluyor ama yinede riske girmek istemedim sizde bi bakın "
Doktor başıyla onaylayarak keremin yanına geçti. Ve kontrollerini yapmaya başladı.
Kontroller bitince icardiye döndü.
" dediğiniz gibi korktuğu için bayılmış önemli bir şeyi yok ben önemli kontrolleri yaptım birazdan kendine gelir "
Başını onaylamak amacıyla aşağı yukarı salladı.
Doktor gittikten sonra keremin yanına yaklaştı yatağın yanındaki tekli koltuğa oturup keremin elini tuttu. Baş parmağıyla elinin içinde kaybolan küçük eli okşarken diğer eliylede sarıya çalan kumral saçlarını okşuyordu.
Kerem hala uyanmadığını fırsat bilerek başını eğip kumral saçlarından öptü. Geri çekilmeden son bir kere daha öpüp ayrıldı. Başını tam kaldırmadan keremin boynuna eğildi. İki yıldır merak duyduğu kokuyu ikinci kez içine çekti. Meraktan öldüğüne değmişti.
Keremin kıpırdanmasıyla içine derin bir nefes çekip küçük bir öpücük kondurdu boynuna. Ardından hemen keremden uzaklaşıp koltuğa yayıldı.