ကျေးဇူးတင်လွှာ

64 3 0
                                    

ဒီတစ်ပုဒ်က အိုင်ပထမဆုံးရေးဖူးတဲ့paranormal type မို့အမှားပါတာမျိုးရှိခဲ့ရင် စာရေးသူအနေနဲ့တောင်းပန်ပါတယ်လို့ဦးစွာပြောကြားပါရစေ..

Plotစစဉ်းစားတုန်းက Time travelပုံစံမျိုးလျာထားတာပါ... paranormal ဘက်ရောက်သွားတာက အိုင့်သူငယ်ချင်းကြောင့်ပေါ့နော် သူမကိုမေးကြည့်လိုက်တယ် paranormal typeမျိုးကြိုက်လားဆိုပြီးတော့ သူမကကြိုက်တယ်ဆိုတော့‌ ဟုတ်ပြီဆိုပြီးစရေးချလိုက်တာ အခုတော့ပြီးသွားပါပြီ😄👏...

ဒီFicလေးက အိုင့်သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်အတွက်ရည်ရွယ်ပြီးရေးပေးထားတာဆိုလည်းဟုတ်တယ်ပေါ့နော်.🙆🤗...

ဒီတစ်ပုဒ်စရေးတာက October 5ရက်နေ့ကနေ November လကုန်လောက်မှာအကြမ်း‌ရေးပြီးသွားတယ် ...အချောသတ်ပြီးသွားတာကတော့ ဒီမနက်၁နာရီမထိုးခင်ပေါ့..

ဒီတစ်ပုဒ်မှာ အိုင့်ရဲ့ကိုယ်တိုင်ရေးကဗျာတွေ စာစုတွေ မတူညီတဲ့ရှုထောင့်တွေအများကြီးရေးထည့်ထားပါတယ်

အိုင့်ရဲ့ရှုထောင့်အတွေးအမြင်တွေနဲ့ပက်သတ်ပြီးဆွေးနွေးချင်တာမျိုးရှိတယ်ဆို message boxမှာအိုင်နဲ့အတူတူ အချိန်မ‌ရွေးဆွေးနွေးချင်လို့ရပါတယ်...

အိုင့်ရဲ့စာတွေကိုအဆုံးထိဖတ်ပြီးကြတဲ့လူတိုင်း ရင်ထဲမှာတစ်ခုမဟုတ်တစ်ခုတော့ကျန်ခဲ့ကြလိမ့်မယ်လို့ထင်ပါတယ် ...အိုင်လိုချင်တာကလည်းအဲ့တာပါပဲ ....

ကျော်ကြားဖို့မလိုပါဘူး ...စာဖတ်သူလေးတွေရဲ့ရင်ထဲမှာ အိုင့်ရဲ့ဇာတ်ကောင်လေးတွေက တစ်နေရာစာဖြစ်ဖြစ်ဝင်ရောက်သွားနိုင်တာနဲ့တင် အိုင်ကျေနပ်လို့နေပါပြီ...

Review ရေးပြီးမျှဝေပေးချင်ရင်လည်းရပါတယ်☺️ အိုင်ကအမြဲကျေးဇူးတင်နေမှာပါ 🌺...

Silent readers လေးတွေပဲလုပ်ပြီးဖတ်မယ်ဆိုလည်း အချစ်မပျက် အဆင်ပြေပါတယ်ရှင်💖 ...

အိုင်စာတင်တဲ့တောက်လျှောက် starတွေပေးရင်း ongoingလိုက်ပေးတဲ့သူလေးတွေကိုတော့အချစ်ဆုံးပါပဲ 💜

Extraကတော့ကတိမပေးတော့ပါဘူး Devilဘက်ကextraတောင်မရေးနိုင်သေးလို့ပါ...

ဒါဆို ဒီလောက်နဲ့ပဲနှုတ်ဆက်ပါ့မယ်နော်...

ကျွန်မက မထင်မရှားစာရေးဆရာလေးတစ်ယောက်ဆိုပေမယ့် ကျွန်မစာတွေကိုဖတ်မယ့်လူတစ်ယောက်ရှိနေသရွေ့ ကျွန်မရဲ့ကလောင်တံကိုဆက်ရွေ့နေဦးမှာပါ ...

🎉 You've finished reading နွေမိုးတွေဆွေလာတဲ့အခါ တိမ်ယံတွေမှိုင်းညှို့လာ၏....[COMPLETED] 🎉
နွေမိုးတွေဆွေလာတဲ့အခါ တိမ်ယံတွေမှိုင်းညှို့လာ၏....[COMPLETED]Where stories live. Discover now