*Arkadaşlar başlamadan önce uzun bir zaman atlaması yapacağım. 1 hafta falan bu olay döngüsü içersinde Rin ve Eri, yavaş yavaş aralarındaki buzu erimişlerdi fakat bu kez aralarında Kaiser ve loki var.*
_________________
Iki hafta sonra Herşey sona erecekti çünkü Kazanan Bastard Munchen olmuştu. Bu kazanmanın verdiği heyecan ile herkes mutluydu ama PXG kaybettiğinde rını büyük bir hüsran bekledi.
Bu zamana kadar Sen ilk defa büyük bir üzüntü yaşadın. Ve onun ile konuşmak için odasına gittin. Neredeyse öfkeden ağlayacaktı. Kapıyı çaldın ve ona seslendin. "Rin, benim... Içeri geleceğim."
Dedin ve onu dinlemeden otomatik kapı açılır. Içeride tek başınaydı. Ve göz altı mosmor olmuştu. Ikı haftadır onu yemekhane de de görmemiştin..
"Aç mısın?"
"...."
Ağzı bakla açmıyordu. Konuşmak bile istemedi. Yanina gidip ona sarıldın. Buna ihtiyacı olduğunu biliyordun.
"Izin ver."
Dedin ve yanına oturdun. Yanağını tuttun ve onun ile samimi bir şekilde konuşmaya başladın. " Bu önemli değil Rin. Kaybederek daha da güçlenebilirsi-"
Senin sözünü kesti ve elini tutup sertce itti buna şaşırmıştın. "Eri... söylesene bugüne kadar hicbir maçı kaybettin mi?"
"Rin beni bir dinle-"
"Eri, Ben artık duygularımı karıştırmak istemiyorum. Ama cinsiyetçi de değilim ama sen bir kızsın. Kız.. bense bir erkeğim. Nasıl olur da bir kız benden kat ve kat üstünüm olabilir anlamıyorum. Sana imreniyorum...."
Rin senin yanağını iki eli ile avuçlar ve sana yaklaşır. " Sen mükkemel bir insansın. Ama bu tenilguyi kabullenmem siz konusu değil. Anlayabiliyor musun?"
Ses etmedin ve sadece dinledin. Rin ayağı kalkip senden uzaklaşır. Ve kapıdan çıkıp gitmeden önce senin ile konuşur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE LOCK X F. READER
RomanceEn yakın dostuna verdiği söz ile dünyanın en iyi forveti olmak için Blue lock'a davet edilmiş bir dahi. Eri Amane blue lock'daki en iyi forvet olmayı başarır peki dünyanın en iyi forveti olabilecek mi?