|4| #Smut var#

4.3K 175 257
                                    

2024 00da atiyorum(enayiyim)

___

Minho:
Sözün vardı

Jisung:
Pff
Geliyorum
Evdesin değil mi

Minho:
Evet
Seni bekliyorum
✓✓

🖕🏿

"Jisung, giyeceksin dedim!"

"Ben de hayır dedim!"

Yaklaşık on beş dakikadır Jisung'un etek giymesi konusunda kavga ediyorlardı. Minho ona siyah, üzerinde bir sürü zincir olan ve bol bir etek gösterip giymesini istemişti.

"Of peki tamam ver. Zaten çıkaracaksın, neyin fantazisini yapıyorsun amına koyayım?"

"Zaten çıkaracağım, neden giymek için zorlanıyorsun amına koyayım?"

"Koyuyorsun zaten, ancak amıma değil götüme!"

Söylene söylene içeri gidip eteğe kısa bir bakış attı. Gerçekten güzel bir etek seçmişti Minho fakat üzerinde güzel duracağından emin değildi. Eli pantalonunun kemerine gidip kemeri çıkardı. Yatağın üstüne bırakıp pantalonunu indirdikten sonra kendine kısa bir bakış attı.

İç çamaşırını çıkarması gerekiyor muydu?

Gerek görmeyerek iç çamaşırını yerinde bırakıp eteği üzerine geçirdi. Gömleğini dışarıya çıkarıp eteğinin yarısının kapanmasını sağladı. Boynundaki siyah, zincir kolye ve yine siyah yüzüklerini düzeltip kendisine aynadan baktı.

Gerçekten hoş görünüyordu ancak garip bir şekilde kendisini garip hissettmişti. Alışık değildi bunlara. Minho'nun garip bir fantazi dünyası olduğunu anlaması uzun sürmemişti.

Kapıdan dışarı çıktığında Minho ile göz göze geldiler. Minho'nun kırmızı gömleğinin iki düğmesi açılmış, siyah kravatı hafif genişlemiş bir şekilde karşısında duruyordu.

Biraz da saçları dağılmış olmalıydı. Alnına tutam tutam düşen saç tutamlarını geriye itmemek için kendi ile savaş veriyordu resmen.

"Jisung..." Karşısındaki çocuğun bakışları onu beğenmiş gibiydi. Onu süzmeye başlaması ile parmak uçları kendi bacaklarını okşamaya başlamıştı. "Buraya gel," Jisung itaatkar bir şekilde yanına gidince çocuk ellerini Jisung'un beline atıp kucağına oturtturdu.

"Çok güzel olmuşsun." Umursamadı. "Neden yarın okul olmasına rağmen yapmak istedin."

"Lee Know'a sor."

"O kim?"

"İleride öğrenirsin."

Bu ismi aklına kazıdı Jisung. İşleri bittiğinde Ryujin'e bakması için mesaj atardı büyük ihtimal. İşlerini çabuk halletmeliydi.

Elini karşısındaki çocuğun penisine atıp sürttü. Minho'nun kafası geriye düşünce yüzüne minik bir gülümseme yerleştirdi. "Kamera?"

Normalde hep kamera kendilerini görebilecek bir konumda olurdu ancak yoktu etrafta şu an. Anlaşmalarına göre kamera hep Jisung'un görebileceği yerde olacaktı.

"Bu sefer gerek duymadım. Evde kamera var zaten. Normalde hep seks yaparken kameraya odaklanıyorsun, sinirlerimi bozuyor."

Başını sallamakla yetindi sadece. İşini çabucacık bitirip eve gitmek istiyordu. Bu yüzden dudaklarını karşısındaki çocuğun dudaklarına kapatıp kucağına daha rahat oturdu. Minik bir mırıldanma sesi bıraktığında Minho ellerini beline sarmış, çocuğu kendine bastırmıştı.

Star / Minsung +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin