Bu sefer smutı sona koydum
felix biraz kekeliyor ama biraz
___
Minho aldı kişinin adını
"Suriyeli" diye değiştirdiniz.Suriyeli:
Şşt
HanjiJisung:
Hanji ne lanSuriyeli:
Bilmiyorum
He de geçJisung:
HeSuriyeli:
Evde tek misinJisung:
Evde bile değilimSuriyeli:
Tüh ya kaybettik
Tmm bb siktir git şimdiJisung:
OkGözleri sedyede baygın bir şekilde yatan çocuğa gitti. Ryujin durumu hakkında bazı bilgiler veriyor, içlerini rahatlatıyordu. Boynundaki çip patronları yardımıyla, ameliyat ile çıkarılmıştı ve şu an sadece uyanmasını bekliyorlardı.
Bu sırada Ryujin araştırma yapmak için bilgisayarının başına geçti. "Taehyun'un tanıdığı mı acaba? Zaten tanıdığı ama kuzeni veya belki de başka bir şeyi olabilir."
"Bana babasının ona yaptıklarını anlatınca dellendiğini söyledi. Belki de sadece sınıfından biridir."
"Asıl sorun, çocuğu hiçbir zamana okulda görmedim. Okula her zaman ilk ben gelirim, çoğu zaman ortaokul arkadaşım Yeji ile konuşmak için sözel sınıfında olurum. Hiç görmedim, neden?"
Çocuğun onların okulda, sözel sınıfında olduğunu öğrenmişlerdi. Daha önce çocuğu görmemeleri dikkat edilen bir noktaydı.
"Çünkü hiçbir zaman okula gitmeme izin vermediler. Lanet olsun ki ben bunu aşk sandım. Malın tekiyim ben. Evdeydim hep, bazen ceza alıyor zincirlere bağlanıp dövülüyordum ama her zaman hatayı kendimde aradım."
Felix'in yorgun sesi ile ona döndü tüm bakışlar. Yine ağlamaya başlamışlardı.
Yuqi tüm içtenliği ile gidip ona sarıldı. Bu sefer o da ağlamaya başlayınca Felix sustu.
"Sen neden ağlıyorsun?"
"Bende senin gibi bir şey yaşadım. Sevdiğim kız yıllarca benim içeceğime ilaç katıyormuş, o zaman Ryujin ile çok yakın arkadaştım. Diğerleri ile tanışmamıştım."
İç çekti.
"B-benim y-yüzümden Jisung..."
Kız hıçkırarak ağlamaya başlaması ile bu sefer Jisung onun yanına gitti. Elini güven verecek bir şekilde omzuna koydu. Fakat bu sadece kızı daha çok ağlamasıma sebep olmuştu. Changbin hoşnut olmayan bakış ile üçüne baktı. Felix'in köstebek olduğundan şüpheleniyordu ve Yuqi'nin daha ilk dakikadan ona bu denli açılması hoşuna gitmemişti.
"Sorun yok, ben iyiyim Yuqi."
"Değilsin! Lanet olsun Jisung. Benim yüzümden bu tüm yaşadıkların, belki de ileride... Kendimden nefret ediyorum!"
Duvara çökünce Jisung küçük kız kardeşi gibi gördüğü kızın yanına eğildi. Ona sıkıca sarıldı.
"Benim için sorun yok Yu, bir daha o durumda olsak, bir daha aynı şekilde davranırdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star / Minsung +18
Fanfiction❗Ficde oldukça fazla smut vardır.❗ Sayısal sınıfından Han Jisung'un bir gün minik bir sırrı sözel sınıfından Lee Minho'nun eline geçer. Lee Minho'nun ise sadece tek bir isteği vardır.