"Bara, Sungmin, hadi sofraya!"
Jisung çocuklarını bahçelerindeki kamelyaya çağırırken Hyunjin hâlâ konuşmaya devam ediyordu.
"Ama göreceksin Jisung. Yuqi ile döndük baktık, yanımdaki cani oturmuş önündeki orospu çocuğunu afiyetle yiyor."
Jisung edeceği lafı, kardeşini tekerlekli sandalye ile sürüyerek getiren çocuklar ile içine atınca sadece gülmekle yetindi.
"Baba! Ben Chan'ın yanıya giyicem!"
Sungmin, koşarak Chan'ın yanına gittiğinde Jisung uyaran bakışlarını Sungmin'e doğrulttu. "Sungmin, bir tanem. Hani Chan demiyorduk, Chan hyung diyorduk?"
"Ama iysan evyeneceyi kişiye neyen hyung deşin ki? Şen babama hyung demiyosun."
Chan kucağındaki çocuğun yanağına sulu bir öpücük kondurdu. "Bırak Jis, istediğini desin."
"Bayk işte, canım kocam, teddy'nin babaşı."
-
"Ya baba! Topu bana ayt!"
Futbol oynayan ekibin yanında kamelyada Jeongin'in kucağında albüme bakan Bara vardı. "Bak, bu fotoğrafı biz çok küçükken çekmiştik."
"Nedeyn Jisung baba, Ryujin, Bora, Yuqi abya ve Beomgyu, Changbin abi yok?"
"Çünkü o zamanlar daha tanışmamıştık."
"Ya, peki bu abi kim?"
Küçük kızın elleri Seungmin'in üzerinde durunca Jeongin ne demesi gerektiğini bilemedi. "O abi..."
"Hatırlıyor musun? Senin küçükken mor bir tulumun vardı. Hatta aslında o tulum sana iki tane hediye gelmişti aynısından ama Sungmin süpriz olarak doğunca ona vermiştik, baban anlatmıştır bu hikayeyi."
"Hıymhıym"
"Heh, o tulumları alan abi bu abi."
"İki tane oyduyumuzu biymeden iki tane mi aymış bu abi, yokşa biyiyomuymuş?"
"Bilmiyordu ama içinden aynısından iki tane almak gelmiş, çok gerip değil mi?"
Gerçekten çok garipti, hatta o zamanlar Seungmin'in 'Belki başka bir tane daha doğururlar, şimdikine bile yetişmem mucize olacakken diğerine yetişemeyebilirim. İki tane alıyım eğer üç beş yıl sonra bir tane daha olursa ikiz gibi giysinler' dediğini hatırlıyordu.
"Eveyt"
Arka sayfaya geçtiği sırada bu sayfaları açmaması gerektiğini anlayıp hemen başka bir sayfaya çevirdi.
"Bu fotoyyafyayı neyen göşteymedin?"
"Çünkü orada senin yaşına uyamayacak şeyler vardı, büyüdüğünde tekrar beraber bakarız onlara tamam mı?"
"Tamam"
Ucuz yırtmıştı.
-
"Chan! Bu ney"
Sungmin'e oynasın diye verdiği bilgisayarda yine, bilgisayarda oyun dışında her şeyi karıştıran Sungmin ile sonuçlanmıştı.
"Ne bakıyım o?"
Bilgisayara baktığında "C" adındaki video klibini daha önce gördüğünü hatırlamıyordu. "Bilmiyorum ki?"
"Bakayım mı?"
"Olur aç bakalım."
Dosya açıldığında gördüğü yüz ile bayılabilirdi Chan.
"Seungmin?"
"Bu kiym Chan?"
Yanlarında oturan Bara konuşmuştu bu sefer. "Hani bişim moy tuyumyay vay ya, onyayı bu abi aymış. Jeongin hyung söyyedi."
Ancak Chan onları dinleyemeyecek kadar uzaktaydı sanki.
"Sevgilim?"
-
"Hey, merhaba çocuklar!
Nasılsınız?
Umarım bu videoyu ben öldükten sonra bulursunuz, çünkü ölmeden önce bulursanız rezilliğim yüzünden kendimi diri diri gömebilirim.
Kanser hastasıyım ve doktorla konuştuğumda yaşama ihtimalimin olmadığını söyledi, bunu Chan'dan gizli bir şekilde sorduğum için özür dilerim Christopher Chan!
Jisung'un kızına Jeongin ile hediye almaya gittik sevgilim.
Herkesin pembe alacağını tahmin ettiğim için mor aldım.
Hatta iki tane aldım, çünkü buna yetişirsem ve birkaç yıl sonra tekrardan çocuk yaparlarsa -çünkü şey, bizim çocuklar biraz azgınlarda- hediye alamayabilirim.
Eğer üçüncüyü de yaparlarsa bana ne, ilk iki umurumda.
Channie~ hatırlıyor musun ilk tanışmamızı?
Benim bulunduğum eve gelmiştin.
O gün her yerim yaralıydı ama sen beni tanımamana rağmen gelip her yerimi sarmıştın.
Hâlâ yaralarımı sarıyorsun Channie~
Annemin evine gitmiştim bir kere, sen yoktun ama benim oraya gideceğimi anlayıp gelip beni kurtarmıştın.
Hayatımın her yerinde bir parçan olması çok güzel bir şey.
Sana aitmişim gibi hissettiriyor.
Ne kadar yaşayacağımı bilmiyorum ama geriye kalan hayatımda beni hep mutlu edeceğini biliyorum.
Seni o kadar çok seviyorum ki Christopher Chan.
Bana ait olman tüm günlerimi seninle geçirmek için zorluyor.
Ben öldükten sonra üzülme tamam mı?
Hoşçakal sevgilim.
---
FİNAL AMINA KOYAYIM FİNAL
Hepinize okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum
Bitti mi dayı
Bitmedi yeğen konusunu kpopcu_bhar a silah dayayarak buldurdugum yine bol smutlu bir kitapta devam ediyoruz hadi bana sg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star / Minsung +18
Фанфик❗Ficde oldukça fazla smut vardır.❗ Sayısal sınıfından Han Jisung'un bir gün minik bir sırrı sözel sınıfından Lee Minho'nun eline geçer. Lee Minho'nun ise sadece tek bir isteği vardır.