|23|# ACCIK SMUT VAR#

748 26 77
                                    

Bu smut girmeli çıkmali değil çünkü chan'ın pipisi 10 m eğer yavrucağıma sokarsa pipisine kanser bulaştırabilir

ve semeseung yazmaya daha alışamadım

bu fice pek uymuyor gibi

bu arada bu aralar biraz dikkatimi toparlayamıyorum o yüzden yazamadım ama diğer bölümleri daha önce yazmıştım zaten

---

Yorgun argın eve giren kıvırcık saçlı çocuk, her ne kadar eve herkesin uyuduğunu düşünerek girse de içeriden gelen televizyon sesi bunun yanlış olduğunu kanıtlıyordu.

"Chan, sen mi geldin?"

Hayır, sadece Hyunjin'in sesini duyduğu için ağlayamazdı. "Hyunjin?"

"Söyle çocuklarımın babası."

Hiçbir şeyi bilmediğini hatırlayan Chan'ın yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. "Gecenin bu saatinde ne yapıyorsun?"

Hyunjin, ayaklarını koyduğu sehpadan ayaklarını çekip elindeki mısır tabağını sehpaya koydu. "Seungmin biraz rahatsızlanmıştı, onunla ilgilendim biraz... sonra uyku tutmayınca film izleyeyim demiştim."

Seungmin mi rahatsızlanmıştı? Chan panikle Seungmin'in odasına giderken konuştu. "Şimdi iyi mi?"

"Hmhm, çüküme kustuktan sonra rahatladı. Sevgilinin garip fantezileri var hyung!"

(Bölüyorum ama night kiss smutshot 4. bölümdeki ayak fantazilerini biliyor olabilir misin Hyun?)

Chan sevgilisinin odasına girdiğinde derin soluklar ile uyuyan Seungmin'i görüp gülümsemişti. Arkasını dönüp uyuyan sevgilisinin yanına gidip yattığında Seungmin bunu hissetmiş gibi irkilmişti.

"C-chan?"

"Efendim güzelim."

"Yardım et."

Chan'ın kaşları çatılmıştı çünkü sevgilisi gayet iyi durumda duruyordu. "Bir şey mi oldu?" Seungmin'den cevap alamayınca iyice telaşlanmıştı, doğrularak omuzlarından tuttuğunda aldığı inleme kesinlikle beklenmedik bir şeydi.

"Ahm"

Yatağın yorganını kaldırıp Seungmin'e baktığında gri eşofmanına bulaşan ıslaklık yüzünden yardım istediğini anlamıştı. Yüzünde dehşet verici bir ifade vardı.

"Niye böyle olduğunu anlamadım ki, uyuyordum bir anda kalktı."

Gözleri yaşlı, terlemiş Seungmin, Christopher'ın gözünde çok çekici gözüküyordu.

"Seungmin..."

"Biliyorum doktor yapmayın dedi ama canım acıyor, en azından başka bir şey yapamaz mısın?"

Chan elini, önünde duran sike hafifçe sürttüğünde sevgilisi belini kırıp inlemişti. "C-chan, ah!"

"Güzelim"

Sevgilisine biraz yardımcı olmaktan zarar gelmezdi. Bu yüzden kendi yastığını alıp zor durumda olan sevgilisinin belini kaldırıp yastı oraya yerleştirdi.

"Chan, ne yapıyorsun?"

"Baksana Seungmin, bu şekildeyken seninle oynarsam daha çok hoşuna gitmez mi?"

Seungmin, belinin yastık yüzünden eğik olduğu için Chan'ı çok rahat göremiyordu ama bu onun için sorun değildi.

Chan bir süre Seojun'un dediklerini unutabilirdi.

Seungmin unutturacaktı ona.

Önündeki siki avuçlarını  arasına alarak ıslak deliği iyice çıldırtırken Seungmin'in inlemeleri kulaklarını kutsuyordu.

Star / Minsung +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin